nano24.pl- Logo - Opinie

nano24.pl
Opinie:

Opinie (373) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (373)

4,78
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 17 kwi 2024
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
nano24.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo ludzkie podejście do klienta ,choć w zamówieniu był błąd to po zadzwonieniu do firmy bardzo miła pani od razu zamieniła mi produkt na ten, który chciałam. Nie było żadnego marudzenia ,że nie można ,że nie da się zrobić. Oby zawsze tak było . korzystam już nie raz z państwa produktów i zarówno produkty ,jak i obsługa zawsze na wysokim poziomie. Wesołych Świąt Wielkanocnych dla wszystkich.
TK
Tetersa K.
Warszawa

najbardziej krytyczna opinia

9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety , po umyciu trzy krotnym szyby , pozostał osad, jest mniejszy ale jest . Łazienka jest stosunkowo nowa bo po remoncie jest 2 lata i sprzątam regularnie , a szybę prysznica dokładnie myję raz w tygodniu , nie jest zapuszczona a jednak środek czyszczący nie poradził sobie . Po umyciu na mokrej szybie nie widać osadu ale po wytarciu do sucha lub wyschnięciu na szybie jest widoczny osad tak jak był przed zastosowaniem środka. dla przekonania się, szybę tym środkiem myłam co dziennie i bez widocznych rezultatów. Przykro mi, że musiałam wystawić niską ocenę ale miało by szczerze. Pozdrawiam
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu nano24.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
26 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Same produkty super ale ściereczki i "rękawiczki" do sprzątania to trochę przesada....zwykłe lateksowe a cena z "kosmosu". Tego akurat nie polecam. Nie wiem jeszcze jak mop bo nie miałam okazji wypróbować.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nano24.pl
2 dni temu
Dziękujemy serdecznie za poświęcenie czasu na podzielenie się swoją opinią na temat naszych produktów. Cenimy sobie każdy komentarz, gdyż pomaga nam to w dalszym doskonaleniu naszej oferty i obsługi. Cena widoczna w naszej ofercie, obejmuje cały zestaw - zestaw ściereczek z mikrofibry + rękawiczki nitrylowe.
19 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Super produkty 👍
Zgłoś opinię
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

OCENA

Niestety , po umyciu trzy krotnym szyby , pozostał osad, jest mniejszy ale jest . Łazienka jest stosunkowo nowa bo po remoncie jest 2 lata i sprzątam regularnie , a szybę prysznica dokładnie myję raz w tygodniu , nie jest zapuszczona a jednak środek czyszczący nie poradził sobie . Po umyciu na mokrej szybie nie widać osadu ale po wytarciu do sucha lub wyschnięciu na szybie jest widoczny osad tak jak był przed zastosowaniem środka. dla przekonania się, szybę tym środkiem myłam co dziennie i bez widocznych rezultatów. Przykro mi, że musiałam wystawić niską ocenę ale miało by szczerze. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nano24.pl
22 kwi 2024
Dzień dobry, Zalecamy aby aplikować preparat następująco: należy spryskać powierzchnię, odczekać kilka minut tak, aby środek nie zasechł, przemyć gąbką i obficie spłukać. W razie uporczywego osadu, czynność należy powtórzyć kilkukrotnie. W razie pytań prosimy o kontakt z naszą infolinią. Pozdrawiamy Sklep Nano 24
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka, dostarczona w terminie opóźnionym, zamiast 22.03 dotarła 28.03. Firma powinna powiadomić o terminie opóźnienia, czego nie uczyniła.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu nano24.pl
29 mar 2024
Drogi Kliencie, Pragniemy przeprosić za opóźnienie w dostawie Twojego zamówienia. Opóźnienia w realizacji były efektem wyjątkowo dużej liczby zamówień, które otrzymaliśmy w tym sezonie, a także zwiększonego ruchu kurierskiego w okresie świątecznym. Nasz zespół pracuje z pełnym zaangażowaniem, aby wszystkie paczki dotarły do naszych Klientów jak najszybciej. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub wsparcia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Twoją cierpliwość oraz zrozumienie. Z poważaniem Zespół Nano 24