Fatalna jakość sprzętu,wygląda jak wykonany metodą chalupniczą,do tego dotarl uszkodzony i porysowany,niechlujnie zapakowany w uszkodzony styropian. W odpowiedzi na reklamację otrzymalam propozycję 30zl upustu (sprzęt kosztował ponad 700zl). Sprzęt odesłałam i teraz modlę się o rychły zwrot środków,bo po takim sklepie można się wszystkiego spodziewać....
Towar przyjechał uszkodzony. Na odbierającego reklamację kuriera czekałem 4 dni, teraz nie wiem ile będę czekał na nową dostawę i czy znowu nie będzie uszkodzona. Kontakt ze sprzedawcą blokuje system - najlepsza zasłona dla nierzetelnych handlowców .
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
10 sie 2023
Dzień dobry,
Chcielibyśmy skorzystać z okazji, by skontaktować się w związku z opinią, którą mieliście Państwo okazję wyrazić.
Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym klientom jak najlepszych doświadczeń i nieustannie dążymy do doskonalenia naszych produktów oraz świadczonych usług. Prosimy o wysłanie maila pod adres sklep@hop-sport.com
Życzymy dobrego dnia! Zespół Hop-Sport.
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
15 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Meble tragedia…
Zamówiliśmy meble tarasowe… nie wiem co mogłabym na ich temat dobrego powiedzieć… tragedia. Jedyny plus całej tej sytuacji jest taki, że Pan na infolinii sklepu bardzo uprzejmy i pomocny, bez problemu meble zostały zwrócone na koszt firmy.
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
6 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Wysyłają uszkodzone używane buble
Zamówiłam odkurzacz basenowy, dotarł do mnie uszkodzony/ odłamana część/. Paczka była całą. Wysłali używany bubel. Po kilku mailach obiecano mi wymianę na nowy. Po tygodniu okazało się że nie mają nowego mimo że napisali iż już go wysłali. Napisali że odesłali pieniądze. Potem że zlecili księgowanie zwrotu pieniędzy a następnie że mają dwa tygodnie na zwrot. Beznadziejne podejście do klienta. Kontakt telefoniczny to odstłanie do kontaktu meilem. Na meila czekasz w nieskończonosć. Omijać z daleka!
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
7 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Jedno wielkie gowno. Nie polecam sprzętu do ćwiczeń. Gowniana jakość ;/ Orbitrek mało się nie rozleci podczas ćwiczeń, trzeba uważać
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
8 sie 2023
Szanowni Państwo,
bardzo nam przykro z powodu otrzymania negatywnej opinii. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy dlatego uprzejmie prosimy o kontakt pod adresem: sklep@hop-sport.com. Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze zatem będziemy wdzięczni za informację zwrotną w tej sprawie - na pewno zaproponujemy rozwiązanie zaistniałej sytuacji.
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
3 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Zapłaciłam i nie otrzymałam towaru.
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
18 lip 2023
Szanowna Pani,
Bardzo nam przykro, ale zamówienie nie zostało opłacone. W naszym systemie widnieje informacja o nieudanej płatności. Uprzejmie prosimy o ponową weryfikację swojego konta bankowego - środki powinny do Pani wrócić. W razie jakichkolwiek pytań czy problemów pozostajemy do Pani dyspozycji.
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
7 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Nie prawidłowy adres dostawy.
Zamówiłem towar pod adres prywatny, a faktycznie okazało się że wyłali gdzieś indziej, dostałem wiadomość że towar dostarczyli do sklepu gdzie mogę go odebrać. Skep znajduje się ok 2km od wskazanego adresu.
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
8 sie 2023
Dzień dobry,
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji i serdecznie za nią przepraszamy. Niestety nie mamy wpływu na pracę zewnętrznej firmy kurierskiej. Oczywiście zgłosiliśmy tę sprawę do naszego opiekuna w firmie kurierskiej, aby wyeliminować takie sytuacje w przyszłości. Mimo wszystko zapraszamy Pana do ponownych zakupów w naszym sklepie - jesteśmy przekonani, że tym razem transakcja przebiegnie pomyślnie.
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
25 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Dzień dobry,
bardzo nam przykro z powodu otrzymania negatywnej opinii. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy dlatego uprzejmie prosimy o informację, co jest powodem tak niskiej oceny? Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze zatem będziemy wdzięczni za informację zwrotną w tej sprawie. Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym: sklep@hop-sport.com Z wyrazami szacunku, zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
6 lis 2022
Opinia zweryfikowana
Rower stacjonarny
Fatalna jakość sprzętu,wygląda jak wykonany metodą chalupniczą,do tego dotarl uszkodzony i porysowany,niechlujnie zapakowany w uszkodzony styropian. W odpowiedzi na reklamację otrzymalam propozycję 30zl upustu (sprzęt kosztował ponad 700zl). Sprzęt odesłałam i teraz modlę się o rychły zwrot środków,bo po takim sklepie można się wszystkiego spodziewać....
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Szanowna Pani,
pragniemy najmocniej Panią przeprosić za zaistniałą sytuację - nie powinna mieć ona oczywiście miejsca. Sprawa została zgłoszona do naszego managera produktu, aby wyeliminować takie sytuacje w przyszłości, a zwrot środków odbył się priorytetowo.
Pani opinia jest dla nas bardzo cenna, wyciągnęliśmy z niej wnioski i poprawiliśmy jakość naszych usług.
Jeżeli w przyszłości obdarzy nas Pani ponownie swoim zaufaniem i wybierze ofertę naszego sklepu, to jesteśmy przekonani, iż tym razem cała transakcja przebiegnie modelowo.
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
5 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Atlas nadaje się tylko jako zabawka dla dzieci. Strach ćwiczyć na tym calym obciążenie jakie jest na stosie bo ten atlas by tego nie wytrzymał
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Dzień dobry,
Bardzo nam przykro z powodu otrzymanej opinii. Niezwłocznie po jej otrzymaniu skontaktowaliśmy z Klientem, aby zaproponować rozwiązanie tej sytuacji. Mimo rozmowy telefonicznej i początkowej chęci Klienta zmiany opinii niestety kontakt telefoniczny oraz mailowy się urwał, nad czym bardzo ubolewamy. Liczymy jednak, iż uda nam się wrócić do dialogu.
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
7 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu / Brak dostawy
Brak kontaktu, przesyłka Darłowo przeterminowana i nadal nie dochodzi pomimo jasnego terminu dostawy . Nie polecam
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Dzień dobry,
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji i jeszcze raz serdecznie za nią przepraszamy w imieniu firmy kurierskiej. Przesyłka została przez nas nadana terminowo. Pragniemy podkreślić, iż interweniowaliśmy w tej sprawie do firmy przewozowej oraz byliśmy w ciągłym kontakcie z Klientem, informując o przebiegu przesyłki.
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
29 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Robert zakupiony w sklepie jest beznadziejny do kompletu brakowało śrubek a tak naprawdę żadne śrubki nie są idealnie dopasowane częściowo był skręcane na siłę ponieważ nic do siebie nie pasowało nie polecam gorąco tego sprzętu
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
13 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Tragedia i kpina nie dysponować serwisem mobilnym, sprzęt o dużych gabarytach i wadze ponad 100kg który przyjechał do mnie nie działający, trzeba ponownie skręcać pakować i odsyłać. Moja ocena jest poniżej 1 gwiazdki.
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Dzień dobry,
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji i serdecznie za nią przepraszamy. Niestety nie posiadamy serwisu mobilnego, o czym informujemy w naszym regulaminie. Pana sugestia została jednak przekazana do naszego managera.
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
15 mar 2023
Opinia zweryfikowana
Tragiczna jakość produktu
Ruchome elementy po skręceniu, niedospawane fragmenty, nieestetyczne spawy, jedna zaślepka od niewłaściwego profilu, szkoda ściany na tak wykonany drążek.
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Dzień dobry,
Bardzo dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami. Przykro nam, że produkt nie spełnił Pana oczekiwań - bardzo przepraszamy za tę sytuację. Pana opinia jest jednak dla nas cenną wskazówką. Wyciągniemy z niej wnioski i poprawimy jakość naszych produktów.
Uprzejmie prosimy o kontakt pod adresem mailowym: sklep@hop-sport.com - zaproponujemy rozwiązanie tej sytuacji.
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
25 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Mata zakupiona do ćwiczeń posiada trwałe uszkodzenie/ wgniecenie - na szerokości, bardzo źle to wygląda.
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Szanowna Pani,
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji i serdecznie za nią przepraszamy. W dniu 10 lutego pozwoliliśmy sobie na kontakt telefoniczny oraz mailowy do Pani, aby wyjaśnić tę sprawę i zaproponować odpowiednie rozwiązanie. Niestety nie udało nam się skontaktować, nad czym bardzo ubolewamy, bowiem zależy nam na Pani zadowoleniu z zakupu w naszym sklepie.
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
4 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Dlugi czas wysyłki
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Dzień dobry,
bardzo nam przykro z powodu otrzymanej opinii.
Uprzejmie informujemy, iż zachowaliśmy deklarowany przez nas czas wysyłki. W dniu 18 maja pozwoliliśmy sobie na kontakt mailowy do Pana, aby raz jeszcze wyjaśnić tę sytuację - niestety nie otrzymaliśmy żadnej informacji zwrotnej, nad czym bardzo ubolewamy.
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
11 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Dzień dobry,
bardzo nam przykro z powodu otrzymania negatywnej opinii. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy dlatego uprzejmie prosimy o informację, co jest powodem tak niskiej oceny? Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze zatem będziemy wdzięczni za informację zwrotną w tej sprawie. Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym: sklep@hop-sport.com
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
27 mar 2023
Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Dzień dobry,
bardzo nam przykro z powodu otrzymania negatywnej opinii. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy dlatego uprzejmie prosimy o informację, co jest powodem tak niskiej oceny? Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze zatem będziemy wdzięczni za informację zwrotną w tej sprawie. Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym: sklep@hop-sport.com
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
28 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Dzień dobry,
bardzo nam przykro z powodu otrzymania negatywnej opinii. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy dlatego uprzejmie prosimy o informację, co jest powodem tak niskiej oceny? Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze zatem będziemy wdzięczni za informację zwrotną w tej sprawie. Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym: sklep@hop-sport.com
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Klient hop-sport.pl
Zgłoś opinię
7 lut 2023
Opinia zweryfikowana
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
17 lip 2023
Dzień dobry,
bardzo nam przykro z powodu otrzymania negatywnej opinii. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy dlatego uprzejmie prosimy o informację, co jest powodem tak niskiej oceny? Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze zatem będziemy wdzięczni za informację zwrotną w tej sprawie. Pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym: sklep@hop-sport.com
Z wyrazami szacunku,
zespół Hop-Sport
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.