hop-sport.pl- Logo - Opinie

hop-sport.pl
Opinie:

Opinie (2653) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4926)

4,84
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostawa błyskawiczna, co z pewnością przerosło moje oczekiwania. Rower, który otrzymałem, był doskonale zapakowany, co świadczy o profesjonalizmie sklepu. Najważniejsze jednak, że po wyciągnięciu go z opakowania, nie znalazłem żadnych usterek - stan techniczny i wizualny na najwyższym poziomie. Kontakt ze sklepem był niezwykle profesjonalny. Pracownicy byli gotowi udzielić wszelkich informacji i odpowiedzi na moje pytania. Dodatkowo, otrzymałem pomoc przy montażu, co sprawiło, że korzystanie z nowego roweru było jeszcze łatwiejsze. Ogólnie rzecz biorąc, sklep prezentuje się bardzo solidnie i godny jest polecenia. Pełen profesjonalizm w obszarze obsługi klienta, szybka dostawa i doskonała jakość produktu to elementy, które z pewnością zmotywują mnie do ponownego zakupu w tym sklepie. Dziękuję za doskonałe doświadczenie zakupowe! Podsumowując, ten rower treningowy łączy w sobie zaawansowane funkcje, komfort i solidną konstrukcję, co sprawia, że jest doskonałym narzędziem do efektywnego treningu w domowym otoczeniu.

Najistotniejsza negatywna opinia

15 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety otrzymałam bubel, zardzewiały, używany, którego nie da się złożyć. Czasowo nie mogłam złożyć zaraz po odbiorze przesyłki i rozpoczęłam montaż wieczorem. Niestety utknęłam na kierownicy, bo jest kiepska instrukcja obsługi i nie wiedziałam jak połączyć linki. Od razu po odpakowaniu zwróciło moją uwagę to, że na korpusie głównym jedna klapka była nie wciśnięta, ale sądziłam, że tak powinno być, aby coś tam podłączyć. Odłożyłam składanie na dzisiaj i szukałam po południu po pracy różnych informacji w Internecie i znalazłam nagrany filmik z montażem. Dzisiaj próbowałam zmontować kierownicę i zauważyłam, że z kierownicy powinno wystawiać 2 linki, a wystaje tylko jedna. Dlatego zaświeciłam latarką czy ta linka nie jest czasami schowana w środku, bo w korpusie była zagięta i schowana do środka. Jakież było moje zdziwienie, że nie tylko tej linki brakuje, ale również rura jest w środku cała zardzewiała jakby pół roku w wodzie była zamoczona. Zrobiłam zdjęcia i dołączam je jako załączniki. Potem przyglądnęłam się tej klapie i ewidentnie była ona wielokrotnie wyciągana, bo te plastikowe zaczepy są porysowane i starte. ewidentnie jest to rower używany i pewno reklamowany, następnie mi wciśnięty jako towar nowy nieużywany. Proszę przyglądnąć się zdjęciom i odnieść do mojego stanowiska, bo dla mnie kwota prawie 300 złotych w domowym budżecie jest znaczącym wydatkiem. Rower miał mi służyć zdrowotnie, a dostałam badziewie. Z poważaniem Elżbieta Plata
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu hop-sport.pl

 Sortuj  
Trafność
17 cze 2024
 Opinia zweryfikowana
sama usługa jest na piątkę ale sprzęt marny.
Zgłoś opinię
15 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Transport tylko do budynku. Dla starszych ludzi wielkie utrudnienie + brak usługi montażu.
Zgłoś opinię
20 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jasno w opisie przedmiotu przedstawić iż grubość sprzedawanej pianki wacha się +/- 5mm. Do tego że przycina się ja bez problemu nożem a tym samym każdym innym przedmiotem - dlatego by maty nie uszkodzić nie zaleca się dotykania jej żadnymi przedmiotami (bardziej lub mniej ostrymi)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
7 wrz 2023
Dzień dobry, Dziękujemy za Pana opinię i cenne wskazówki - zostały one przekazane do odpowiedniego działu. Z wyrazami szacunku, Zespół Hop-Sport
9 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Poprawić proces anulowania zamówienia po godzinie 16. Zamówiłam wasz produkt, opłaciłam, ale musiałam z niego zrezygnować. Niemal natychmiast od złożenia zamówienia dzwoniłam i pisałam na info i sklep. Działo się to wszystko po 16 Kurier i tak dostarczył produkt.
Zgłoś opinię
12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Wadliwość nadesłanego sprzętu

Nadesłany mi (zakupiony) sprzęt (rower stacjonarny) nie p[osiadał wszystkich niezbędnych do montażu części, a także został wykonany wadliwie, co całkowicie uniemożliwia złożenie poszczególnych elementów w jedną funkcjonująca całość.
Zgłoś opinię
5 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Rower, który kupiłam miał sztuczne, zakłamane opinie. Niestety za 730 zł dostałam straszny bubel nie wart nawet połowy tej ceny. Dodatkowa gwiazdka tylko za szybką realizację zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
8 sie 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro że poczuła Pani niezadowolenie z zakupionego sprzętu. Bardzo prosimy o wiadomość mailową pod adres sklep@hop-sport.com celem rozwiązania zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie Zespół Hop-Sport
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Ogulnie fajnie wygloda ale w trakcie ćwiczenia podkręcają się co chwilę nakrętki czeba non stop dokręcać 🤔
Zgłoś opinię
16 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
po złożeniu brakuje 8 wkrętów ławka wygląda na fajną te śruby sobie dokupię
Zgłoś opinię
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Proszę wejść na maila mojego i przeczytać wiadomość z której jestem nie zadowolona
Zgłoś opinię
3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Rączki hantli schodzą z rurek nie są sklejone
Zgłoś opinię
3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
,nie ma daty dostawy, to jest ważne
Zgłoś opinię
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długa dostawa
Zgłoś opinię
1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
dotrzymywać umowy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
4 sie 2023
Dzień dobry, Chcielibyśmy skorzystać z okazji, by skontaktować się w związku z opinią, którą mieliście Państwo okazję wyrazić. Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym klientom jak najlepszych doświadczeń i nieustannie dążymy do doskonalenia naszych produktów oraz świadczonych usług. Bylibyśmy niezmiernie wdzięczni, gdybyście mogli Państwo podzielić się z nami szczegółami na temat Państwa doświadczenia. Pozwoliłoby to nam lepiej zrozumieć, co mogło pójść nie tak oraz w jaki sposób możemy podjąć kroki naprawcze. Prosimy o wysłanie maila pod adres sklep@hop-sport.com Życzymy dobrego dnia! Zespół Hop-Sport.
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię