velpa.pl- Logo - Opinie

velpa.pl
Opinie:

Opinie (464) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2442)

4,92
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Jestem bardzo zadowolony. Mały minus daję wyłącznie za mankament zamówionego wełnianego swetra, który zauważyłem w domu, ale ostatecznie zaakceptowałem go z powodu przeceny i ostatniej sztuki produktu. Tak więc gdybym przed wysyłką otrzymał np. telefon czy maila ze zdjęciami wady oraz informacją o lokalizacji problemu to dałbym z czystym sercem 10/10. Oczywiście mogłem skorzystać ze zwrotu, ale nie było więcej sztuk mojego rozmiaru i z tego co sprawdziłem cena produktu była już wyższa. Poza tym korzystałem 2 razy ze zwrotu do innych zamówień i absolutnie nie mam zastrzeżeń. Sklep godny polecenia, wysyłka zamówienia błyskawiczna, a kontakt z obsługą dobry. Na pewno zrobiłbym tutaj zakupy ponownie :)

najbardziej krytyczna opinia

8 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
niestety paczka z białymi spodniami ( bardzo drogimi ) przyszła otwarta a spodnie wystające z opakowania, niestety oczywiście ubrudzone w miejscu wystawania z paczki. Spodnie bezpośrednio włożone do kartonu , bez żadnego opakowania foliowego, obłożone tylko cienkim papierkiem ale papierek też owinięty akurat tak że z tych stron z których karton jest otwieralny czyli może się otworzyć, papierku nie ma, a jest z tych stron z których karton jest ciągły czyli nieotwieralny.Jest to wina złej konstrukcji i złego zabezpieczenia kartonu przez sprzedającego. Dla mnie jest to jasny znak że sprzedający nie przykładając należytej staranności nie wykazuje dbałości o środowisko bo paczka podróżuje niepotrzebnie powiększając ślad węglowy.Korespondencja do firmy pozostaje do kilku dni bez odpowiedzi. 1 gwiazdka tylko dlatego ze nie da się mniej
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu velpa.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
30 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Nieodpowiednie traktowanie nawet wieloletnich klientów!

Sklep niestety nie przyjmuje żadnych reklamacji, nawet od wieloletnich stałych klientów, reklamowałam 3 produkty, wysyłają TYLKO DO SWOJEGO rzeczoznawcy reklamacje, zawsze jest odmowa ze względu na złe użytkowanie bądź przechowywanie - odklejającą się podeszwa, puszczające szewki… komiczne, jedyny taki sklep, który tak traktuje swoich klientów!! Tylko dlatego odradzam zakupy w tym sklepie, gdyż po zakupie nie ma już żadnej pomocy!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
8 sty 2024
Dziękujemy za komentarz, z naszej strony chcielibyśmy zapewnić, że każda reklamacja konsultowana jest z producentem bądź niezależnym rzeczoznawcą. Zależy nam w tym zakresie wyłącznie na profesjonalnym i bezstronnym arbitrażu z poszanowaniem dla każdej ze stron. Pani reklamacja również została rozpatrzona przez zewnętrznego rzeczoznawcę, którego opinia stanowiła dla nas podstawę do odrzucenia reklamacji. Każdemu klientowi staramy się pomóc na miarę naszych wątpliwości.
8 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

paczka przyszła żle spakowana, zawartość zniszczona

niestety paczka z białymi spodniami ( bardzo drogimi ) przyszła otwarta a spodnie wystające z opakowania, niestety oczywiście ubrudzone w miejscu wystawania z paczki. Spodnie bezpośrednio włożone do kartonu , bez żadnego opakowania foliowego, obłożone tylko cienkim papierkiem ale papierek też owinięty akurat tak że z tych stron z których karton jest otwieralny czyli może się otworzyć, papierku nie ma, a jest z tych stron z których karton jest ciągły czyli nieotwieralny.Jest to wina złej konstrukcji i złego zabezpieczenia kartonu przez sprzedającego. Dla mnie jest to jasny znak że sprzedający nie przykładając należytej staranności nie wykazuje dbałości o środowisko bo paczka podróżuje niepotrzebnie powiększając ślad węglowy.Korespondencja do firmy pozostaje do kilku dni bez odpowiedzi. 1 gwiazdka tylko dlatego ze nie da się mniej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
12 maj 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu Pana niezadowolenia. Nie możemy jednak doszukać się nieprawidłowości. Nie odnotowaliśmy prób kontaktu z Pana strony, a zwrócony towar jest pełnowartościowy i czysty. Ze względu na ochronę środowiska używamy opakowań tekturowych i bibuły, a nie worków z tworzyw sztucznych. Producent nie dostarcza dodatkowych opakowań do tego produktu. Zapewniamy, że sytuacja, która Pana spotkała jest jednostkowa i zapraszamy do ponownych zakupów na Velpa.pl
28 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Marynarka została zapakowana w pudełko 26x36cm Po odbiorze od razu konieczna była pralnia chemiczna, aby usunąć wszystkie zagniecenia - komentarz chyba zbędny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
17 sie 2023
Szanowny Panie, w takich sytuacjach, przed podjęciem samodzielnych działań, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. W razie możliwości postaramy się pomóc oraz rozwiązać problem. Pozdrawiamy, obsługa sklepu Velpa.pl
17 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Towar zostal dostarczony w terminie, jednak obuwie bylo w dwoch roznych rozmiarach 37 oraz 38.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
17 lip 2023
Dzień dobry. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Oczywiście zwrócimy Pani środki i przeanalizujemy, dlaczego tak się stało. Zapewniamy, że jest to jednostkowa sytuacja i zapraszamy do zakupów na Velpa.pl.
11 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
kolejny raz dzwonią przeprosić ,ale nie mają danej rzeczy na magazynie. Mert mułu i wodorosty
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu velpa.pl
13 paź 2023
Szanowna Pani, po przeanalizowaniu historii Pani zamówień, jednoznacznie stwierdzamy, że taka sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy. Niemniej wina za błąd w stanach magazynowych leży po naszej stronie i ponosimy za nią odpowiedzialność. Należy wziąć pod uwagę błąd ludzki i dlatego w takiej sytuacji zawsze możliwa jest wymiana towaru na inny model lub rozmiar. Biuro Obsługi Klienta zareagowało niezwłocznie, powiadomiło Panią o sytuacji oraz natychmiastowo zleciło zwrot środków. Z naszej strony możemy jedynie jeszcze raz przeprosić oraz zachęcić do rozwiązywania takich problemów drogą mailową lub telefoniczną - nasze Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Zawsze służymy pomocą oraz radą. Pozdrawiamy, Biuro Obsługi Klienta Velpa.pl