Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
16 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Bardzo sprawna obsługa zamówienia. Informacje na bieżąco o stanie zamówienia. Terminowa dostawa z wcześniejszym uprzedzeniem ,o której nastąpi. Bardzo miła obsługa. Atrakcyjne ceny. Towar spełnia oczekiwania
Zakupiłam 4 granitowe parapety (3 parapety granitowy Multicolor Red 2cm i 1 Parapet granitowy Shivakashi 3cm).
Ze względu na czas wybrałam produkty z zakładki "Produkty od ręki", aby w ten sposób skrócić optymalnie czas dostawy.
Specjalnie sprawdzałam, że na stonie internetowej jest zapis, że wszystkie granitowe parapety są zaopatrzone w kapinos.
Niestety byłam naiwna.
Kierowca miły, sprawnie przepakował zamówiony i opłacony towar, a na budowie, gdy trzeba było osadzić parapety - okazało się, że 3 szt. parapetu o grubości 2cm pozbawione były kapinosa.
Nie jest to żart. Nie jest to przeoczenie.
Wyraźny napis czerwonym markerem na spodzie: bez kapinosa.
Musiałam go załatwić we własnym zakresie za dodatkową opłatą.
Oceńcie sami: ..... dla mnie mało profesjonalnie i mało etycznie pod względem handlowym. Po prostu nie szanują klienta, byle sprzedać co im zostało.
Trzeci raz korzystałem z usług firmy, parapet nie wzbudzał podejrzeń, zapakowany w folię, wszystko ok. Po montażu zauważyłem w jednym miejscu zabrudzenie, zastanawiając się co to jest - ponieważ parapet dopiero co został osadzony, "brud" czyli jakąś pastę w kolorze parapetu zdrapałem palcem i okazało się, że miał zamaskować wykruszenie na najbardziej eksponowanym kancie parapetu. Co znaczy, że firma umyślnie wysłała parapet z defektem, inaczej to bym potraktował jakby nie było tego maskowania. Niesmak pozostanie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
12 sty 2024
Szanowny Kliencie,
Przede wszystkim chciałabym wyrazić nasze najszczersze przeprosiny za wszelkie niedogodności, które Pan napotkał w związku z otrzymanym produktem. Zapewniam, że jako firma nigdy nie działamy z zamiarem wysyłania klientom produktów z defektami. Jakość i satysfakcja klienta są dla nas priorytetem. Bardzo proszę o kontakt z naszym działem reklamacji pod adresem reklamacje@lapis-gold.pl
Chcielibyśmy omówić szczegóły i znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Jeszcze raz przepraszam za zaistniałą sytuację i mam nadzieję, że będziemy mieli szansę przywrócić Twoje zaufanie do naszej firmy.
Z poważaniem,
LAPIS
13 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Parapety nie oszlifowane i wypolerowane po mimo reklamacji dalej przyszły takie same unikać tej firmy nie wiedzą jak wygląda błyszczący parapet.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
13 cze 2023
Przykro nam, że otrzymaliśmy od Państwa jedną gwiazdkę. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie mogły wystąpić podczas Państwa doświadczenia z naszą firmą. Zależy nam na zapewnieniu pełnej satysfakcji naszych klientów, dlatego chętnie podejmiemy wszelkie starania, aby naprawić sytuację i spełnić Państwa oczekiwania. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek dodatkowe uwagi lub sugestie, prosimy o kontakt, abyśmy mogli działać w celu poprawy naszych usług. Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy za informację zwrotną. Z poważaniem, Lapis
11 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Odradzam zamówienie w tej firmie!!!
Zamówiłem przez Internet. Miała być dostawa do 2 tygodni. Po 2 tygodniach żadnej informacji. Przez kilka dni próbowałem się dodzwonić, ale abonent niedostępny. Dopiero po kilku dniach udało się dodzwonić, ale całkowicie niezorientowani o stanie zamówienia. Mieli oddzwonić i ... cisza. Odradzam!!! kompletne ignorowanie klienta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
13 gru 2023
Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Po zbadaniu sprawy zapewniamy, że Państwa zamówienie zostanie dostarczone w najbliższy poniedziałek.
Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia wysokiej jakości usług i produktów, i bardzo nam przykro, że tym razem nie spełniliśmy Państwa oczekiwań. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.
W razie pytań, prosimy o kontakt.
Z poważaniem, Lapis
11 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Jakby ciężko mi ocenić coś czego nie dostałam. Skoro nadal nie mam zamówienia. W sumie też żadnych informacji co się dzieje z moim zamówieniem. Bardzo słaba komunikacja ze strony sprzedającego. Codziennie czekam na jakaś wiadomość. A jedyne co dostaje to ankieta, gdzie mam ocenić produkt który nie został dla mnie wysłany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
28 sie 2023
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności oraz za brak wcześniejszej odpowiedzi. Pragniemy przypomnieć, że na naszej stronie podana jest informacja o czasie oczekiwania na materiał MDF, wynoszącym 4 tygodnie. Rozumiemy Pańskie niezadowolenie i staramy się, by takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.
Z poważaniem,
Lapis.
13 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Parapety podobno miały być na wymiar a okazało się że jeden był o 4 cm za szeroki a reszta 5 szt była po około 1 cm za duże .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
13 cze 2023
Przykro nam, że otrzymaliśmy od Państwa jedną gwiazdkę. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie mogły wystąpić podczas Państwa doświadczenia z naszą firmą. Zależy nam na zapewnieniu pełnej satysfakcji naszych klientów, dlatego chętnie podejmiemy wszelkie starania, aby naprawić sytuację i spełnić Państwa oczekiwania. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek dodatkowe uwagi lub sugestie, prosimy o kontakt, abyśmy mogli działać w celu poprawy naszych usług. Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy za informację zwrotną. Z poważaniem, Lapis
28 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Zlecenie nie zostało zrealizowane. Brak informacji o statusie zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
30 sie 2023
Dziękujemy za Pana opinię. Chcielibyśmy przede wszystkim przeprosić za przedłużony czas oczekiwania, którym Pan doświadczył. Rozumiemy, że czas jest cenny i jesteśmy świadomi, że była to sytuacja nieodpowiednia.
Zrozumienie i cierpliwość naszych klientów są niezwykle ważne dla nas, i cieszymy się, że Pan wykazał takie zrozumienie w obliczu zaistniałych trudności. Pracujemy ciężko, aby zapewnić jak najlepszą obsługę i minimalizować wszelkie opóźnienia, które mogą się zdarzyć. Pozdrawiam, Lapis.
13 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
13 cze 2023
Przykro nam, że otrzymaliśmy od Państwa jedną gwiazdkę. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie mogły wystąpić podczas Państwa doświadczenia z naszą firmą. Zależy nam na zapewnieniu pełnej satysfakcji naszych klientów, dlatego chętnie podejmiemy wszelkie starania, aby naprawić sytuację i spełnić Państwa oczekiwania. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek dodatkowe uwagi lub sugestie, prosimy o kontakt, abyśmy mogli działać w celu poprawy naszych usług. Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy za informację zwrotną. Z poważaniem, Lapis
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.