lapis-gold.pl- Logo - Opinie

lapis-gold.pl
Opinie:

Opinie (218) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (322)

4,78
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 gru 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lapis-gold.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

16 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo sprawna obsługa zamówienia. Informacje na bieżąco o stanie zamówienia. Terminowa dostawa z wcześniejszym uprzedzeniem ,o której nastąpi. Bardzo miła obsługa. Atrakcyjne ceny. Towar spełnia oczekiwania

najbardziej krytyczna opinia

14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłam 4 granitowe parapety (3 parapety granitowy Multicolor Red 2cm i 1 Parapet granitowy Shivakashi 3cm). Ze względu na czas wybrałam produkty z zakładki "Produkty od ręki", aby w ten sposób skrócić optymalnie czas dostawy. Specjalnie sprawdzałam, że na stonie internetowej jest zapis, że wszystkie granitowe parapety są zaopatrzone w kapinos. Niestety byłam naiwna. Kierowca miły, sprawnie przepakował zamówiony i opłacony towar, a na budowie, gdy trzeba było osadzić parapety - okazało się, że 3 szt. parapetu o grubości 2cm pozbawione były kapinosa. Nie jest to żart. Nie jest to przeoczenie. Wyraźny napis czerwonym markerem na spodzie: bez kapinosa. Musiałam go załatwić we własnym zakresie za dodatkową opłatą. Oceńcie sami: ..... dla mnie mało profesjonalnie i mało etycznie pod względem handlowym. Po prostu nie szanują klienta, byle sprzedać co im zostało.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lapis-gold.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
29 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Poprosiłam fakturę na firmę a otrzymałam na osobę fizyczną
Zgłoś opinię
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Mało etycznie pod względem handlowym

Zakupiłam 4 granitowe parapety (3 parapety granitowy Multicolor Red 2cm i 1 Parapet granitowy Shivakashi 3cm). Ze względu na czas wybrałam produkty z zakładki "Produkty od ręki", aby w ten sposób skrócić optymalnie czas dostawy. Specjalnie sprawdzałam, że na stonie internetowej jest zapis, że wszystkie granitowe parapety są zaopatrzone w kapinos. Niestety byłam naiwna. Kierowca miły, sprawnie przepakował zamówiony i opłacony towar, a na budowie, gdy trzeba było osadzić parapety - okazało się, że 3 szt. parapetu o grubości 2cm pozbawione były kapinosa. Nie jest to żart. Nie jest to przeoczenie. Wyraźny napis czerwonym markerem na spodzie: bez kapinosa. Musiałam go załatwić we własnym zakresie za dodatkową opłatą. Oceńcie sami: ..... dla mnie mało profesjonalnie i mało etycznie pod względem handlowym. Po prostu nie szanują klienta, byle sprzedać co im zostało.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
19 gru 2023
Przede wszystkim chcielibyśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności, jakie z tego powodu mogły Państwa spotkać. Jesteśmy bardzo zaniepokojeni otrzymaną opinią i przykro nam, że nasz produkt nie spełnił Państwa oczekiwań. Chcielibyśmy podkreślić, że w przypadku jakichkolwiek problemów z naszymi produktami, zachęcamy do zgłaszania reklamacji. Niestety, nie mamy zapisu o Państwa zgłoszeniu w naszym systemie. Gdybyśmy otrzymali takie zgłoszenie, natychmiast podjęlibyśmy kroki w celu wymiany produktu i dostarczenia parapetów spełniających wszystkie wymagane standardy, w tym posiadających kapinos. Rozumiemy, że każdy błąd, nawet ten wynikający z przeoczenia w wyniku dużej liczby zamówień, jest dla naszych klientów źródłem frustracji. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby unikać takich sytuacji, jednak niestety w tym przypadku doszło do błędu. Z poważaniem, Lapis
31 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałem parapety pomazane od spodu czerwonym markerem. Po zapytaniu się czym to zmyć, żeby nie było przebarwień Pani stwierdziła, że najlepiej szczoteczką. A sam napis na 3/4 parapetu jest wynikiem cyklu produkcyjnego. Można oznaczyć produkt w inny sposób, a nie mazać po nim. Parapety są zamontowane we wnęce okiennej, także widać napisy jak ktoś się schyli do grzejnika.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
11 wrz 2023
Dzień dobry, Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Chcielibyśmy zasugerować delikatne wyczyszczenie parapetu za pomocą szczoteczki oraz płynu. Oznaczenia, które Państwo zauważyli, są śladami z procesu produkcyjnego i powinny łatwo zmyć się przy wykorzystaniu powyższej metody. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie. Lapis
29 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Transport

Szkoda że trzeba załatwiać kogoś do pościągania parapetów z samochodu mimo nie niskiej ceny transportu ( a kierowca ogarnia kilkanaście dostaw za jednym zamachem…) poza tym po poprzednim zamówieniu obiecano mi deskę granitowa po wystawieniu opinii i… nic nie dostałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
31 paź 2023
Droga Pani, Dziękujemy za Panią opinię. Chcielibyśmy podkreślić, że zawsze informujemy naszych klientów, że świadczymy usługi transportu, a nie wniesienia parapetów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane. Jeśli chodzi o obiecaną deskę granitową, chętnie ją Pani wyślemy. Proszę o przesłanie nam danych do wysyłki, abyśmy mogli jak najszybciej zrealizować to zobowiązanie. Z poważaniem, Lapis
19 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Długi termin realizacji. W ofiercie było od 14 do 30 dni, po 30 dniach dostałem informację, że zamówienie jeszcze jest w trakcie. Nie dostałem w terminie, jestem zawiedzionym.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
30 sie 2023
Dziękujemy za Pana opinię. Chcielibyśmy przede wszystkim przeprosić za przedłużony czas oczekiwania, którym Pan doświadczył. Rozumiemy, że czas jest cenny i jesteśmy świadomi, że była to sytuacja nieodpowiednia. Zrozumienie i cierpliwość naszych klientów są niezwykle ważne dla nas, i cieszymy się, że Pan wykazał takie zrozumienie w obliczu zaistniałych trudności. Pracujemy ciężko, aby zapewnić jak najlepszą obsługę i minimalizować wszelkie opóźnienia, które mogą się zdarzyć. Pozdrawiam, Lapis.
30 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety granit zamówieny ten sam a bardzo odbiegaja wzory od poprzedniego zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
30 sie 2023
Dziękujemy za opinię. Rzeczywiście, kamienie naturalne charakteryzują się różnorodnością odcieni i tekstur, co jest wynikiem ich powstawania w naturalnych procesach geologicznych. Jednocześnie, przepraszamy za zaistniałą sytuację, jeśli nie spełniliśmy Pani oczekiwań w jakikolwiek sposób. Staramy się zapewnić najwyższą jakość i zadowolenie klientów, dlatego będziemy pracować nad tym, aby nasze produkty były jeszcze lepiej dopasowane do Państwa oczekiwań. Pozdrawiam, Lapis.
13 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo dlugi czas realizacji - a zamowilem tylko parapet
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lapis-gold.pl
14 cze 2023
Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie mogły wystąpić podczas Państwa doświadczenia z naszą firmą. Zależy nam na zapewnieniu pełnej satysfakcji naszych klientów, dlatego chętnie podejmiemy wszelkie starania, aby naprawić sytuację i spełnić Państwa oczekiwania. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek dodatkowe uwagi lub sugestie, prosimy o kontakt, abyśmy mogli działać w celu poprawy naszych usług. Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy za informację zwrotną. Z poważaniem,  Lapis