Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
17 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Cały zakup przebiegł bardzo pomyślnie. Sklep dodatkowo kontaktował się w celu doprecyzowania szczegółów zakupu.
Polecam.
Kamizelka wykonana solidnie. Tylko kolor kamizelki dla 6 latka nie był idealnym wyborem , szary jest za jasny i szybko się brudzi, zwłaszcza przy posiłkach.
Sklep wprowadza w błąd klienta oferuję wysyłkę w 24 h lub 1-2dni co jest nieprawda... zamówienie złożyłam 8 czerwca nie otrzymałam go do tej pory a jest opłacone...w poniedziałek obsługa klienta informuje mnie że jutro wysyłka... dzisiaj czyli w czwartek nie jest jeszcze wysłana ale podobno jutro ma być doręczona bzdura...gdybym wiedziała jak to wygląda nigdy bym się na zakupy nie zdecydowała
Brak towaru na stanie- to powinna być informacja na stronie. Zależało mi na szybkiej realizacji, natomiast do dnia dzisiejszego nie otrzymałam sprzętu. Mina 3 tygodnie od zamówienia. Jeśli nie ma sprzętu na stanie to powinnam dostać informację ile to potrwa, że są opóźnienia, a tutaj jak nie napiszę to niczego się nie dowiem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
5 lut 2024
Szanowna Pani,
Zamówiła Pani w okresie który jest trudny dla naszej branży ze względu na drastyczny wzrost zamówień w stosunku do pozostałej części roku. Zamówione produkty są naszej, polskiej produkcji i w sytuacji zwiększonej liczby zamówień czas realizacji wydłuża się ze względu na konieczność wyprodukowania tych towarów. Informacja o wydłużonej realizacji jest na naszej stronie jako pop up który wyskakuje na każdej stronie i trzeba je zamknąć by przejść dalej do zakupów.
Ponadto Pani zamówienie zostało złożone: 2024-01-17 21:41:26, wysyłka nastąpiła zaś 2024-01-25 09:12:15 o czym została Pani poinfomowana mailowo. Zatem wysyłka nastąpiła po 6 dniach roboczych. Link do śledzenia Paczki: https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000709695321U
Jeśli Paczka nie dotarła, otrzymawszy mail powinna Pani się z nami skontaktować abyśmy mogli interweniować u kuriera.
15 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Sklep wprowadza w błąd klienta oferuję wysyłkę w 24 h lub 1-2dni co jest nieprawda... zamówienie złożyłam 8 czerwca nie otrzymałam go do tej pory a jest opłacone...w poniedziałek obsługa klienta informuje mnie że jutro wysyłka... dzisiaj czyli w czwartek nie jest jeszcze wysłana ale podobno jutro ma być doręczona bzdura...gdybym wiedziała jak to wygląda nigdy bym się na zakupy nie zdecydowała
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.