Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
17 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Cały zakup przebiegł bardzo pomyślnie. Sklep dodatkowo kontaktował się w celu doprecyzowania szczegółów zakupu.
Polecam.
Kamizelka wykonana solidnie. Tylko kolor kamizelki dla 6 latka nie był idealnym wyborem , szary jest za jasny i szybko się brudzi, zwłaszcza przy posiłkach.
Sklep wprowadza w błąd klienta oferuję wysyłkę w 24 h lub 1-2dni co jest nieprawda... zamówienie złożyłam 8 czerwca nie otrzymałam go do tej pory a jest opłacone...w poniedziałek obsługa klienta informuje mnie że jutro wysyłka... dzisiaj czyli w czwartek nie jest jeszcze wysłana ale podobno jutro ma być doręczona bzdura...gdybym wiedziała jak to wygląda nigdy bym się na zakupy nie zdecydowała
Niekompletna i błędna dostawa. Poniszczone opakowania. Pomimo zgłoszenia reklamacji brak odpowiedzi.
Po interwencji dostawca dosłał brakujący element co umożliwiło złożenie zakupionego produktu.
Zgłoś opinię
28 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim wystawiają Państwo towar, którego nie ma na stanie. Kupując towar na stronie widniała wiadomość towar dostępny (przesyłka w ciągu 5 dni). Potem okazuje się, że na towar trzeba czekać dwa tygodnie. Ostatecznie wszystko dotarło ale późno i w trzech paczkach....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
1 sie 2023
Szanowna Pani,
Oczywiście że na naszej stronie są produkty których nie ma w magazynie, po pierwsze z tego względu że część jest przez nas produkowana i jest robiona nie tylko na stan magazynowy, ale i pod konkretne zamówienia. Po drugie zaś jest wiele produktów których stałą dostępność trudno zapewnić ze względu na braki wśród producentów rozsianych po europie od których sprowadzamy nasze towary. Towary te są na stronie również dla placówek które planują z wyprzedzeniem zakupu czy też przetargi, więc ich chwilowa nieobecność to nie powód by je zdjąć ze strony.
Jeśli chodzi o czas realizacji, to produkty które Pani zamówiła, a które były niedostępne w magazynie przeważnie miały informację o terminie 1-7 dni i tutaj bardzo Panią przepraszamy za opóźnienie i realizację zamówienia w dłuższym terminie.
Wysyłka w kilku paczkach była zrealizowana po to by mogła Pani otrzymać wcześniej te towary który mogliśmy wcześniej wysłać, więc to jak nam się wydaje powinno być na Pani korzyść.
Pozdrawiamy serdecznie, dziękujemy za opinię i przepraszamy za powstałe opóźnienia.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.