e-marilyn.pl- Logo - Opinie

e-marilyn.pl
Opinie:

Opinie (207) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1677)

4,85
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 30 wrz 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
e-marilyn.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

25 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Hello! The ordered panties were wonderful, exactly as on the photos from website. Thank you! I had an issue with proceeding the payment during weekends, however, on Monday I finally managed to pay via GooglePay. One more note from my side: I was a bit disappointed to know that despite there is a shop here in Gdansk, but I cannot use my gift voucher directly there, in the shop. And I must use it only using the online order (from the website) option. But generally, very nice stuff for ladies and their men 😉 Thank you! Maryna G.

najbardziej krytyczna opinia

23 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety produkt do mnie nie dotarł, gdyż kurier nie dostarczył mi przesyłki, nie raczył nawet zadzwonić. Poinformowano mnie, że paczka na mnie czeka 30 km od miejsca zamieszkania... Logiczne, że nie po to zamawiam kuriera i za tę usługę płacę, by później ganiać za tą przesyłką, pomijając koszt benzyny, to tracąc jeszcze czas. Przykre, że nie umieją Państwo zadbać o prawidłowe dostarczenie paczek, to powoduje, że zniechęcają Państwo klientów do siebie...
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu e-marilyn.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
23 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Niestety produkt do mnie nie dotarł, gdyż kurier nie dostarczył mi przesyłki, nie raczył nawet zadzwonić. Poinformowano mnie, że paczka na mnie czeka 30 km od miejsca zamieszkania... Logiczne, że nie po to zamawiam kuriera i za tę usługę płacę, by później ganiać za tą przesyłką, pomijając koszt benzyny, to tracąc jeszcze czas. Przykre, że nie umieją Państwo zadbać o prawidłowe dostarczenie paczek, to powoduje, że zniechęcają Państwo klientów do siebie...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu e-marilyn.pl
24 maj 2023
Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji 😢 z tego co widzę przewoźnik poczynił próbę doręczenia przesyłki 18.05 o godz 15:38 jednak nie zastał Pani pod wskazanym adresem, wówczas przewoźnik poczta polska umożliwia odbiór przesyłki w placówce.
9 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Ordynarne, nieporęczne opakowanie.

Zamówiono 2 miękkie, przezroczyste biustonosze, wykonane z tiulu oraz 2 pary stringów z identycznego materiału. Zamówienie dotarło w nieporęcznym, niemal półmetrowym kartonie. Wewnątrz znajdował się niewiele mniejszy karton w tym samym kolorze, po którym pałętała się bielizna. Podsumowując, bardzo ordynarnie jak na zamówienie za pół tysiąca. Czas przyjrzeć się innym, w jakim stylu dostarczają i prezentują swój towar.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu e-marilyn.pl
17 wrz 2023
Pani Anno bardzo nam przykro słyszeć, że jest Pani niezadowolona z naszego opakowania i prezentacji zamówienia. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, jakie mogły się pojawić. Doceniamy Pani opinię i będziemy pracować nad ulepszeniem naszych usług.
12 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Sugestie

Możliwość zwrotu poprzez sklep stacjonarny lub szybsze dokonanie zwrotu online zamiast zbędnego pisania maili itd.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu e-marilyn.pl
14 lip 2023
Dziękujemy za podzielenie się swoją sugestią. Rozumiemy, jak ważne jest dla naszych klientów jest łatwe i wygodne dokonywanie zwrotów. Aktualnie, ze względu na strukturę naszej firmy, nie jesteśmy w stanie zaoferować możliwości zwrotu towarów w salonach stacjonarnych. Nasza firma internetowa działa niezależnie od sklepów stacjonarnych. Jednakże, przyjmujemy pod uwagę Pani sugestię o usprawnieniu procesu zwrotów online.
30 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt uszkodzony
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu e-marilyn.pl
3 lip 2023
Bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji proszę o złożenie reklamacji na adres e-mail reklamcje@e-marilyn.pl 💌 ponieważ uszkodzony towar nie powinien do Pani dotrzeć.