Sprzedano mi towar, którego nie było na stanie sklepu. O terminie wydłużającej się dostawy dowiedziałąam sie dzwoniąc do sklepu, moje maile pozostawaly bez odpowiedzi. Bardzo słabo zorganizowana obsługa klienta. Nawet jeśli opóźnienie wystepuje nie z powodu sklepu nalezy niezwłocznie poinformować klienta. Tłumaczenia z innej epoki, ze odpisuja po kolei na maile, ze to kolega cos powiedzlam a nie Pai, z która rozmawiałam... żenada. Dzis, po 7 SIEDMIU dniach od mojej zapłaty ma nastapić dostawa.
Rozpatrywanie reklamacji - żenada. Najpierw miałem otrzymać uszkodzony zestaw szczotek i baterie. Później okazało się że mogę tylko zwrócić piłę i dostanę zwrot pieniędzy.
Zgłoś opinię
7 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Niekompletne zamówienie
Zamowilem 2 akcesoria do Philips Airfryer, a otrzymalem 1 szt.
Zgłoś opinię
26 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Chcecie opinie jak jeszcze towaru nie dostałem??????
Żart????
Zgłoś opinię
15 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Obsługa Klienta na szkolenie.
Sprzedano mi towar, którego nie było na stanie sklepu. O terminie wydłużającej się dostawy dowiedziałąam sie dzwoniąc do sklepu, moje maile pozostawaly bez odpowiedzi. Bardzo słabo zorganizowana obsługa klienta. Nawet jeśli opóźnienie wystepuje nie z powodu sklepu nalezy niezwłocznie poinformować klienta. Tłumaczenia z innej epoki, ze odpisuja po kolei na maile, ze to kolega cos powiedzlam a nie Pai, z która rozmawiałam... żenada. Dzis, po 7 SIEDMIU dniach od mojej zapłaty ma nastapić dostawa.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.