louis.pl- Logo - Opinie

louis.pl
Opinie:

Opinie (842) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2747)

4,85
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Całkiem sprawnie poszło z zamówieniem kilku kasków. Kaski dobrze zabezpieczone do transportu. Odejmuje gwiazdkę za brak języka polskiego w niektórych momentach.

najbardziej krytyczna opinia

22 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Niesty ale kask był używany o czym świadczą pozostałości owadów we wlotach powietrza. Dodatkowo kask przyszedł bez oryginalnego pudełka oraz z zamontowanym już pinlokiem. Na stronie nie było informacj, że kask jest używany. Nie odesłałem paczki tylko dlatego że był mi potrzebny na podróż Sama przesyłka była dość szybka, ale to chyba plus dla DHL. Po tak dużej marce jak LOUIS spodziewałem sie trochę wiecej. Bede sie długo zastanawiał nad kolejnym zakupem
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu louis.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(22)
(16)
Resetuj
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
karton był fatalnie zaklejony, można było wyjąć towar unosząc taśmę. miałem obawy czy obydwa produkty były w środku.
Zgłoś opinię
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
W ogłoszeniu jest podany rozmiar XL 61-62cm a w rzeczywistości na kasku jest rozmiar 60-61cm i tego centymetra mi brakuje.
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Dzien dobry, w przesyłce była jakiś plastik do motocykla - nie to co zamowiłem, przesyłka odesłana pozdr, /M
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
4 dni temu
Dziękujemy za recenzję. Przepraszamy za błąd w wysyłce. Prosimy o ponowne zamówienie produktu za pośrednictwem naszego sklepu internetowego po potwierdzeniu zwrotu po otrzymaniu, Serdeczne podziękowania i pozdrowienia od zespołu Detlev Louis
PM
Patryk M.
Sławsk
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Towar przyszedł w nie oryginalnym opakowaniu na dodatek uszkodzony
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
2 dni temu
Dziekuje za panstwa opinji!! Bardzo nam przychro za nie przejemnosci i prosimy o zdieciach aby mogli dzialac z reklamacji. Pozdrawiam Maurizio Orefice
1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Całkiem sprawnie poszło z zamówieniem kilku kasków. Kaski dobrze zabezpieczone do transportu. Odejmuje gwiazdkę za brak języka polskiego w niektórych momentach.
Zgłoś opinię
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Przy zamówieniu mały niesmak dla tego tylko 4 a nie 5 gwiazdek. Miałem w koszyku produkty , po kilku godzinach wróciłem do strony i zakupu produktu okazało się że koszyk pusty i mósiałem na nowo szukać produktów ktore mialem zapisane . Okazało się że cena za te same produkt co miałem zapisane była już wyższa a dokładnie olej . Wiem że dodając do koszyka to jeszcze nie tranzakcja ale choć te kilka godzin uważam cena powinna być taka jak zapisany koszyk z produktami i koszyk nie znika . A następnie tworząc na nowo cena wyższa.
Zgłoś opinię
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo szbka dostawa, Jeden z zamowionych towarow jest uszkodzony. Reszta w porzadku. Od lat korzystam z tego sklepu i ogolnie jestem zadowolony
Zgłoś opinię
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Enttäuschende Erfahrung mit Ihrem Geschäft: Zweimal beschädigte Helme erhalten

Ich bin enttäuscht von meiner Erfahrung mit Ihrem Geschäft. Ich habe zweimal einen beschädigten Helm erhalten, und beide Male handelte es sich um denselben beschädigten Helm, den ich zuvor zurückgeschickt hatte. Trotz meiner Reklamationen und meines Zeitverlusts von insgesamt drei Wochen haben Sie mir keine angemessene Entschädigung angeboten oder mir eine Ermäßigung gewährt.Es ist bedauerlich, dass ich als Kunde nicht die Qualität und den Service erhalten habe, den ich erwartet habe. Ich kann Ihr Geschäft leider nicht weiterempfehlen
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
15 kwi 2024
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir bedauern, dass Ihnen defekte Ware zugesandt wurde und bitten vielmals um Entschuldigung für diesen Einzelfall. Leider haben wir von diesem Modell auch keinen weiteren Helm lagernd, so dass wir auch keinen Ersatz zusenden können. Wie telefonisch besprochen, werden wir Ihnen per Email ein Ersatzangebot zukommen lassen. Viele Grüße ... Ihr Detlev Louis Team
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
pomimo wielu próśb do dzisiaj nie otrzymałem faktury VAT !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
17 kwi 2024
Dziękujemy za recenzję. Faktura dołączona do przesyłki zawiera podatek VAT wliczony w wartość zamówienia. Odpowiednią fakturę wyślemy również osobno pocztą elektroniczną. Pozdrowienia od zespołu Detlev Louis
4 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
nie otrzymałem faktury vat !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
17 kwi 2024
Dziękujemy za recenzję. Faktura dołączona do przesyłki zawiera podatek VAT wliczony w wartość zamówienia. Odpowiednią fakturę wyślemy również osobno pocztą elektroniczną. Pozdrowienia od zespołu Detlev Louis
23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Dramat!

Przy złożeniu zamówienia nie ma miejsca na NIP firmy. Dostałem fakturę z nazwą firmy ale bez NIP. Wysłałem wiadomość na maila z prośbą o poprawieniu faktury, pracownik sklepu poradził wrócić zakup i kupić ponownie żeby dostać nową fakturę. Rewelacyjne rozwiązanie tematu!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
18 mar 2024
Thank you for your review. Unfortunately, it is not possible to change an existing invoice. For future orders, we therefore ask you to enter the NIP in the "Additional" field. Best regards Your Louis Team
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Kufer przyszedł w żaden sposób nie zabezpieczony. Wrzucony w za duże pudełko przez co całą drogę się obijał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu louis.pl
20 lut 2024
Dziękujemy za recenzję. Przepraszamy za brakujące opakowanie zewnętrzne wewnątrz paczki i przekażemy wiadomość do naszego działu logistyki w celu ich zminiaturyzowania. Następnym razem pójdzie lepiej - dziękujemy za zaufanie i pozdrawiamy! Zespół Louis
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

The item is lost.

I paid 40€ for my product, but it was not delivered. the money was not returned. The item is lost.
Zgłoś opinię
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Fajne i solidne dodatki do motocykla. Szkoda, że nie można zapłacić BLIKIEM.
Zgłoś opinię
9 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar zgodny z opisem lecz trochę za długa wysyłka towaru.
Zgłoś opinię
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Wysyłka i dostawa w porządku. Produkt został wysłany po kilku dniach, ale taki był zaznaczony termin dostawy. Zamówiłem kask HJC i90 na promocji, szkoda że na stronie nie było informacji, że kask przychodzi w opakowaniu zastępczym. Oczywiście mi to nie przeszkadza w żadnym stopniu, ale jednak taka informacja powinna być.
Zgłoś opinię
12 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Przesyłka doszła, błędnie wystawiona FV

Przesyłka doszła, zamówienie jest ok, natomiast FV wystawiona błędnie pomimo wyraźnej informacji, przez co nie mogę wrzucić w koszty - za to jedna gwiazdka mniej.
Zgłoś opinię
15 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Kask wysyłałem 2x do naprawy, za pierwszym razem zrobiono niewiele, za drugim razem kask pojechał do fabryki i naprawa została wykonana wzorowo.
Zgłoś opinię