sportofino.com- Logo - Opinie

sportofino.com
Opinie:

Opinie (2464) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8170)

4,83
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

7 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Podoba mi się,że można zamawiać towar na sklep i , że opłata jest przy odbiorze w sklepie.A nie podoba mi się, że towar zakupiony w sklepie ma inne gorsze zasady zwrotu towaru.Uwazam ,że powinno być na tych samych zasadach jak zamawianie on-line.
BK
Barbara K.
Wrocław

najbardziej krytyczna opinia

23 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
poprawić funkcjonalność strony,, bo chodzi tragicznie, być bardziej otwartym na rozwiązywanie problemów kupujących. Jeśli ktoś skorzystał z przysługujących mu rabatów w tym wypadku pierwszego rabatu na zakupy i dokonał go, ale po jego otrzymaniu i przymierzeniu zwrócił do sklepu zakupiony towar, to klient powinien utrzymać ten sam rabat na kolejną rzecz ponieważ tak naprawdę nic nie kupił i nie skorzystał z rabatu. W waszym przypadku jest zupełnie inaczej, co dla mnie jest po prostu głupie. Obsługa klienta sklepu internetowego jest mało empatyczna, uprzejma i pomocna.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu sportofino.com

 Sortuj  
Trafność
(24)
(61)
Resetuj
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie manipulować Klientem.
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar był dostępny ale anulowali zamowienie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
18 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię. Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak darmowej przesyłki zwrotnej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
9 dni temu
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas i wyrażenie opinii. W przypadku posiadania konta Klienta, zwrot towaru jest bezpłatny. Zachęcam do dołączenia do S’portofino Club. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
W ofercie znajdował się produkt niedostępny. Pomimo tego dokonałam niby-zakupu i płatności. Jedyny plus, że płatność została szybko zwrócona. Niestety produkt nadal pozostawał w ofercie przez jakiś czas wprowadzając w błąd zainteresowanych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
16 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię. Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Komunikacja, kompetencje, infolinia!!

Dokładniej przygotować rzeczy do wysyłki, a przede wszystkim poprawiać komunikatywność i kompetencje na infolinii, bo błąd pakowania to pół biedy, ale dramat w komunikacji to poważny błąd.
Zgłoś opinię
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
brakujacy produkt jednak produkt ktory całkiem dlugo widniał jako dostepny nagle kiedy zdecydowalem sie go zakupic jednak nie byl dostepny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
17 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię. Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować. Aktualizacja stanów na stronie w takim przypadku może niekiedy się wydłużyć. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość. Pozdrawiamy Zespół S’portofino Zespół S’portofino
23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam spodnie i przyszło że są nieobecne, pobrano pieniądze. Dalej były na stronie, że są w sprzedaży. Masakra, słaba obsługa do 16:00
Zgłoś opinię
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Spodnie, które zamawiałam zostały dostarczone do sklepu brudne, w związku z czym ich nie kupiłam.
Zgłoś opinię
20 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie na odbiiór w Klifie i nic… po kilku dniach anulowanie zlecenia - po co to zamieszanie?
Zgłoś opinię
23 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

tragiczny proces i czas zwrotu i zwrotu pieniędzy

kontakt z klientem, informacje o zwrotach, zwrot środków w ustalonym terminie.
Zgłoś opinię
25 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
To jest jakiś żart na zwrot kosztów czeka się ponad miesiąc
Zgłoś opinię
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Ubrania powinny być większe, długi zwrot płatności.
Zgłoś opinię
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Kupiłam produkt, potem okazało się, że go nie ma. Jednak nadal był na stronie do kupienia. Dostałam śmieszne 10% rabatu na kolejny zakup, nic nie kupię u Was! O braku towaru poinformowaliście mnie po tygodniu
Zgłoś opinię
2 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim obsługę w sklepie internetowym jak i stacjonarnym w Katowicach , panie nie są zainteresowane klientem z łaską odpowiadają na pytanie odnośnie dostępnych rozmiarów.
Zgłoś opinię