sportofino.com- Logo - Opinie

sportofino.com
Opinie:

Opinie (2464) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8170)

4,83
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

7 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Podoba mi się,że można zamawiać towar na sklep i , że opłata jest przy odbiorze w sklepie.A nie podoba mi się, że towar zakupiony w sklepie ma inne gorsze zasady zwrotu towaru.Uwazam ,że powinno być na tych samych zasadach jak zamawianie on-line.
BK
Barbara K.
Wrocław

najbardziej krytyczna opinia

23 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
poprawić funkcjonalność strony,, bo chodzi tragicznie, być bardziej otwartym na rozwiązywanie problemów kupujących. Jeśli ktoś skorzystał z przysługujących mu rabatów w tym wypadku pierwszego rabatu na zakupy i dokonał go, ale po jego otrzymaniu i przymierzeniu zwrócił do sklepu zakupiony towar, to klient powinien utrzymać ten sam rabat na kolejną rzecz ponieważ tak naprawdę nic nie kupił i nie skorzystał z rabatu. W waszym przypadku jest zupełnie inaczej, co dla mnie jest po prostu głupie. Obsługa klienta sklepu internetowego jest mało empatyczna, uprzejma i pomocna.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu sportofino.com

 Sortuj  
Trafność
(24)
(14)
Resetuj
1 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
zamówiłem dwie pary butów jednakowych w dwóch różnych rozmiarach, a otrzymałem dwie różne pary. To tyle. Jedną parę, którą nie byłem zainteresowany oczywiście odeślę.
Zgłoś opinię
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Znaczek miał być biały a jest czarny
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
18 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za przesłaną opinię. Jest nam bardzo przykro, że taka sytuacja miała miejsce i produkt nie spełnił oczekiwań. Prosimy o kontakt drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta – sklep@sportofino.com Pozdrawiamy Zespół S’portofino
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak darmowej przesyłki zwrotnej
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
9 dni temu
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas i wyrażenie opinii. W przypadku posiadania konta Klienta, zwrot towaru jest bezpłatny. Zachęcam do dołączenia do S’portofino Club. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
11 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Przyspieszyc dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
25 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas oraz wyrażoną opinię. Nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane terminowo. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem naszych procesów, aby nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani. Mamy nadzieję, że mimo zaistniałej sytuacji skorzysta Pan w przyszłości z zakupów w sklepie S’portofino. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
27 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
brakujacy produkt jednak produkt ktory całkiem dlugo widniał jako dostepny nagle kiedy zdecydowalem sie go zakupic jednak nie byl dostepny.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
17 kwi 2024
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas i przesłaną opinię. Bardzo nam przykro z powodu braku zrealizowania zamówienia. Podczas realizacji zamówienia produkty są weryfikowane i jeśli zostaje wykryta wada, to są one wycofywane ze sprzedaży, ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższej jakości produkty. Jeśli nie posiadamy dostępnego pełnowartościowego produktu na wymianę, zmuszeni jesteśmy takie zamówienie anulować. Aktualizacja stanów na stronie w takim przypadku może niekiedy się wydłużyć. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za wyrozumiałość. Pozdrawiamy Zespół S’portofino Zespół S’portofino
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Zdjęcia nie odzwierciedlają faktycznego…

Zdjęcia nie odzwirciedlają faktycznego wyglądu rzeczy.
Zgłoś opinię
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Ubrania powinny być większe, długi zwrot płatności.
Zgłoś opinię
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Po dzień dzisiejszy nie otrzymałam swojego zamówionego towaru ani żadnej informacji na temat mojego zamówienia
Zgłoś opinię
12 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Termin realizacji… kurier działa…

Termin realizacji… kurier działa szybko, sklep już nie :/
Zgłoś opinię
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Problemy ze zwrotem, długi czas zwrotu środków
Zgłoś opinię
2 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
poprawić funkcjonalność strony,, bo chodzi tragicznie, być bardziej otwartym na rozwiązywanie problemów kupujących. Jeśli ktoś skorzystał z przysługujących mu rabatów w tym wypadku pierwszego rabatu na zakupy i dokonał go, ale po jego otrzymaniu i przymierzeniu zwrócił do sklepu zakupiony towar, to klient powinien utrzymać ten sam rabat na kolejną rzecz ponieważ tak naprawdę nic nie kupił i nie skorzystał z rabatu. W waszym przypadku jest zupełnie inaczej, co dla mnie jest po prostu głupie. Obsługa klienta sklepu internetowego jest mało empatyczna, uprzejma i pomocna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
25 lip 2023
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas oraz wyrażoną opinię. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem naszych procesów, aby nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani i każda opinia jest dla nas ważna. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry Przy składaniu zamówienia była informacja o realizacji dostawy 1-2 dni. Zamawiałem w piątek, założyłem 1 dzień tolerancyjnego opóźnienia, więc przekonany byłem że przesyłka dojdzie do piątku. Niestety przesyłka po moim e-mailu ( zapytanie o realizację) doszła po 7 dniach. Proszę nie wstawiać opisu przy produkcie informującego o dostawie w ciagu 1-2 dni jeśli nie jesteście w stanie słowa dotrzymać. Szkoda paczka z zakupami była przeznaczona na urodziny syna. Uroczystość miała miejsce w niedzielę. Dlatego zdecydowałem o niskiej ocenie. Z wyrazami szacunku Sławomir Has
Zgłoś opinię
2 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Same problemy z zamowieniem z odbiorem w sklepie. Zeby to zrobić musiałam podzielić zamówienie na dwa, gdyż jest limit kwotowy (liczony od ceny przed rabatem), co nie jest nigdzie napisane. Sama pani na supporcie bardzo długo się zastanawiała jak mi pomóc. Dodatkowo po zamówieniu do sklepu nie ma możliwości sprawdzenia statusu online. Nie dostałam też jakiegokolwiek maila. Tylko sms ze paczka w sklepie - nie jest napisane czy obie czy jedna. Jeśli jedna, to kiedy będzie druga, żebym nie jechała dwa razy. Sklep internetowy zdecydowanie do usprawnienia.
Zgłoś opinię
10 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Proszę o żetely opis produktów. Zakupiłem koszulę sugerując się waszym opisem Slim Fit tylko takie fasony noszę .Koszula przyszła model klasyczny szeroki ,nie ma na metce nigdzie informacji Slim Fit . Koszulę oddałem do krawcowej do przeszycia. Teraz mam obawy żeby dokonać u Państwa kolejnych zakupów żeby nie było niespodzianek.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
16 lis 2023
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas oraz wyrażoną opinię. Prosimy o kontakt drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta – sklep@sportofino.com - w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Cały czas pracujemy nad udoskonaleniem naszych procesów, aby nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani i każda opinia jest dla nas ważna. Pozdrawiamy Zespół S’portofino
AK
Ania K.
Gdynia
8 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Obuwie inne niż na stronie

Zakupiłam buty poprzez stronę internetową. Moon boot low nylon. Niestety nie były identyczne z tymi ze zdjęcia na stronie sklepu. Różniły się małymi szczegółami. Napis z tyłu (brakowało napisu „oryginal”) oraz nierówno docięty materiał. Poza tym wysyłka szybko, możliwy zwrot w sklepie stacjonarnym i szybki zwrot pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sportofino.com
16 lis 2023
Dzień dobry, dziękujemy za poświęcony czas oraz wyrażoną opinię. Prosimy o kontakt drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta – sklep@sportofino.com - w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy Zespół S’portofino