Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się,
Podsumowanie Opinii
Klienci doceniają szybkie i sprawne dostawy, profesjonalizm oraz zaangażowanie pracowników, a także fachowy i uprzejmy kontakt. Wysoko oceniana jest jakość oraz solidność produktów, ich zgodność z opisem, a także staranne i bezpieczne pakowanie. Proces reklamacji jest zazwyczaj sprawny, a reakcja na zgłoszenia szybka, co wpływa pozytywnie na ogólne doświadczenie zakupowe.
Wśród uwag pojawiają się problemy z precyzją informacji o dostawie i specyfikacji produktów, co utrudnia planowanie zakupów. Zdarzają się również sporadyczne trudności z komunikacją, brakiem odpowiedzi na reklamacje oraz pojedyncze przypadki uszkodzeń produktów w transporcie lub drobnych wad towaru.
Ten tekst został wygenerowany automatycznie przez system AI na podstawie opinii użytkowników.
Czy te informacje były dla Ciebie pomocne?
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się,
zaangażowanie szczególnie jednego pracownika który szybko rozwiązał mój problem zorganizował i przesłał mnie próbkę lameli M3019 na podstawie czego mogłem podjąć decyzję ich zakupy. Pozostali byli bezradni w tej sprawie której rozwiązanie temu wyjątkowo uczynnemu i operatywnemu sprzedawcy zajęło tylko chwilę. Tacy ludzie budują taką pracą siłę i pozycję firmy.
klient Piotr Jarominiak moge osobiście potwierdzić to co napisałem.
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Bardzo dziękujemy za podzielenie się opinią. Cieszy nas, że zaangażowanie i pomoc ze strony naszego doradcy pozwoliły na rozwiązanie sprawy oraz podjęcie właściwej decyzji zakupowej.
Jednocześnie dziękujemy za przekazanie uwag dotyczących pozostałej części obsługi. Zależy nam na tym, aby każdy kontakt z naszą firmą przebiegał na równie wysokim poziomie, dlatego dokładnie przeanalizujemy tę sytuację i zweryfikujemy nasze wewnętrzne procedury, aby w przyszłości unikać podobnych trudności. Pozdrawiamy!
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Asortyment jakość i nie wygórowana cena
Asortymen, możecie udostepnić wiecej form wysyłki, ta za 360 zł nie zawsze jest ok, gdy zabraknie np jakaś listwa. Jak wykonanie jest zrobione do konca jest waszą wizytówką a jak czeka pół roku na kawałek listwy bo koszt wysyłki przekracza wielokrotnie jej wartość i trzeba przy okazji bycia w poblizu Rumi aby odebrac osobiście.
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dziękujemy za opinię i cenne uwagi 😊 Zależy nam na ciągłym doskonaleniu naszych usług, dlatego kwestia dostępności różnych wariantów wysyłkowych przy mniejszych zamówieniach (takich jak pojedyncze listwy) jest dla nas bardzo ważnym sygnałem. Przeanalizujemy możliwości optymalizacji kosztów transportu, aby sprostać Państwa oczekiwaniom i ułatwić uzupełnianie realizacji.
Pozdrawiamy serdecznie! 😊
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Towar dostarczony zgodnie z terminem. Bardzo dobrze zapakowany i zabezpieczony.
Ilościowo wszystko zgodnie z zamówieniem. Wszystkie deski w tym samy odcieniu, widac że z jedenj partii. Mała uwaga do legarów. Trzeba uważać podczas monatażu są bardzo kruche.
Musiałem dokupić w markecie randomowe dwie sztuki i o dziwo bardziej wytrzymałe na przeciągnięcie wkrętarką śruby (nie pekają jak te z liderwood).
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dziękujemy za opinię oraz docenienie terminowości i staranności zabezpieczenia przesyłki. Dziękujemy również za cenną uwagę dotyczącą legarów – przekazaliśmy ten sygnał do odpowiedniego działu w celu weryfikacji.
Pozdrawiamy serdecznie! 😊
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Podest 3D Solid 30x30 , a izolacja z folii EPDM
Kupiłem podesty 3D Solid, jakość kompozytu bardzo dobra jednak szukałem czegoś szczególnego gdyż ten podest będzie leżał bezpośrednio na folii EPDM, w innych podestach styk z podłogą zapewniało około 30 plastikowych nóżek, w zakupionych podestach od Liderwood to około 100 nóżek w związku z tym nacisk każdej nóżki jest trzy razy mniejszy i nie spowoduje uszkodzenia folii EPDM, dodatkowo podstawa z plastiku jest tak skonstruowana by łatwo ją było przeciąć pomiędzy płytkami kompozytu i nie tracąc stabilnego podparcia, co do montażu: wszystko pasuje i tak samo łatwo się je łączy jak i rozłącza nie ma potrzeby dobijania młotkiem, czysta przyjemność i szybkość montażu, perfekcja w każdym calu, a resztę pokaże czas
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Bardzo dziękujemy za tak miłą opinię 😊 Będzie nam bardzo miło, jeśli zechce się Pan podzielić zdjęciami z realizacji – można je przesłać na adres: zuza@liderwood.pl 😊 Pozdrawiamy serdecznie!
Community member
2 Opinie
Zweryfikowane
Zamawiałam u Was dwa razy- za pierwszym razem paczka nie zostałą nadana od razu i czekałam dłużej niż sie spodziewałam. Za drugim razem zamówiłam 3 razy wiecej i paleta wyszła natychmiast ciesząc mnie sporo przed wskazanym czasem doręczenia. Dziękuję etż za kontakt osobisty przedstawiciela Firmy z informacjami o statusie. Produkt doskonały!
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Bardzo nam miło! Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie! 😊
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Złożyłem zamówienie na platformie zakupowej, kilka godzin później pani z liderwood zadzwoniła do mnie mówiąc że zamówienie nie będzie do siebie pasować i że może mi wysłać link do pasujących do siebie elementów. Dostałem parę możliwości na stronie liderwood gdzie też złożyłem zamówienie na bardzo dobrych warunkach. Dostawa przebiegła sprawnie i szybko a podłoga wygląda znakomicie :)
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dziękujemy za tak miłą opinię! Cieszymy się, że podesty tak się Panu spodobały, i gratulujemy udanej realizacji!
Może wyraziłby Pan zgodę na wykorzystanie zdjęć w naszych materiałach (np. na stronie lub w social mediach)? Będzie nam bardzo miło. W razie zgody prosimy o krótką wiadomość na adres: zuza@liderwood.pl. Serdecznie dziękujemy i pozdrawiamy! 😊
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Super materiał!
naprawdę solidnie wykonane lamele elewacyjne, jestem pod wrażeniem jakości, co prawda montaż jest dość utrudniony (kleje na bazie MS Polimerów nie dawały rady), ale w końcu sobie poradziliśmy,
naprawdę godny polecenia producent, ładne i solidne lamele
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dzień dobry, dziękujemy bardzo za pozytywną opinię. 😊 Chcielibyśmy tylko wspomnieć, że montaż na klej nie jest zalecanym sposobem montażu ze względu na specyfikę materiału. W razie pytań prosimy o kontakt. Pozdrawiamy! 😊
Community member
4 Opinie
Zweryfikowane
Transakcja przebiegła sprawnie. Dostawę otrzymałem w przeciągu kilku dni.
Towar bardzo dobrej jakości z dbałością o detale.
W transporcie dwie górne listwy zostały uszkodzone czego nie było widać po uprzednim sprawdzeniu palety.
Firma Liderwood wzięła na siebie odpowiedzialność za uszkodzenia.
Dziękuję Pani Klaudii za szybką korespondencję
Ogółem o firmie mam bardzo pozytywne wrażenie i z pewnością będę polecał innym.
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Bardzo nam miło! Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie! 😊
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Naprawdę wszystko sprawnie byłoby 5 gwiazdek ale jedna deska uszkodzona dziura około 3 cm napewno przy transporcie tylko niewiadomo na jakim etapie, nie będę zwracać tej jednej deski bo więcej zachodu niż pożytku. Poprostu postaram się to jakoś zakleić. Ale na przyszłość musi być lepsze zabezpieczenie tych górnych desek. Poza tym deska piękna. Ewentualnie podczas następnego zamówienia będę prosić o jakiś rabat. Pozdrawiam Anna Boruta
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dziękujemy za opinię, – zawsze staramy się jak najlepiej zabezpieczać deski, choć zdarza się, że mimo tego ulegają uszkodzeniu. W tej sytuacji zawsze zachęcamy do kontaktu z naszym działem Obsługi Klienta.
Gdyby zdecydowała się Pani na kolejne zamówienie – prosimy o kontakt. 😊 Pozdrawiamy!
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
jestem zadowolny z obsługi serwisu i zakupu towaru. Towar zgodny z opisem, nie wiedziałem ze do lączenia panela z narożnikiem potrzebny jest łącznik. ale sobie poradziłem. Dziękuje za zakupy
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dziękujemy za pozytywną ocenę i pozdrawiamy! 😊
Community member
2 Opinie
Zweryfikowane
Obsługa klienta godna naśladowania
Krótko - obsługa klienta godna naśladowania. Mimo że nie wybrałem opcji wyceny to i tak po złożeniu zamówienia otrzymałem telefon z informacją że wybrana przezwanie konfiguracja legary + deski może nie spełnić moich oczekiwań. Po krótkiej rozmowie i korekcie zamówienia mamy z żoną taras taki jaki właśnie chcieliśmy
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Bardzo nam miło! Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie! 😊
Community member
2 Opinie
Zweryfikowane
Polecamy sklep ,profesjonalne podejście do klienta, bardzo szybki kontakt i pomoc w zakresie wzorów.Lamele najwyższej jakości i pięknie się prezentują na ścianie:)Gorąco zachęcamy do zakupów w tym miejscu!
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię i pozdrawiamy! 😊
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Ogólnie jest ok. Fajna strona z możliwością spokojnego złożenia zamówienia. Szybka realizacja.
Tylko proszę poprawcie Państwo komunikację z podwykonawcą z firmą kurierską.
Kurier był szybciej pod domem , niż ja otrzymałem od Państwa informacje , że wydaliście towar do transportu.
Nie można zakładać, że odbiorca będzie pilnował kiedy zjawi się kurier, czekając od momentu złożenia zamówienia do momentu dostawy.
To musicie Państwo doprecyzować i dopracować.
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dziękujemy za opinię 😊 Cieszymy się, że proces zamówienia oraz realizacja spełniły Pana oczekiwania.
Dziękujemy również za sugestię odnośnie do komunikacji przy dostawie — weźmiemy to pod uwagę i będziemy pracować nad dalszym usprawnieniem przekazywania informacji, tak aby cały proces był jeszcze bardziej komfortowy. Przekażemy tę uwagę również firmie kurierskiej. Pozdrawiamy serdecznie 😊
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Dostawa towaru kurierem
Kiedy wysyłacie transportem palety powinien być lepszy kontakt tego kuriera który przywozi mi do domu palety powinienem wiedzieć to wcześniej. Kiedy zamawiałem na waszej stronie dowiedziałem się że będzie to w ciągu siedmiu dni czyli bardzo nieprecyzyjnie nie było powiedziane dokładnie kiedy kurier zadzwonił rano o godzinie dziesiątej kiedy byłem w pracy i poinformował mnie że za godzinę będzie u mnie. To był jedyny kontakt zostałem postawiony w sytuacji że muszę w ciągu godziny zorganizować rozładunek który był po mojej stronie nie miałem co zrobić zmieniłem adres dostawy żeby dostarczył to do przyjaciela do firmy spróbowali to razem rozładować a ja wieczorem po pracy podjechałem do niego. Gdybym wiedział dzień wcześniej to bym się inaczej zorganizował uważam że to nie funkcjonuje dobrze jeżeli nie da się tego inaczej zorganizować to niestety nie będę u was już więcej zamawiał kosztowało mnie to kilka telefonów dużo stresu a przede wszystkim Logistyka organizacja wyjazd po pracy do firmy w innym miejscu tak nie może być. Co do wszystkich innych spraw współpraca z wami przebiega idealnie sam towar dostarczony też ok
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dziękujemy za opinię i sugestie odnośnie do dostawy. Takie informacje są dla nas niezwykle cenne i z pewnością weźmiemy je pod uwagę przy dalszym usprawnianiu procesu dostaw paletowych. Przykro nam, że kontakt z kurierem nastąpił tak późno i naraził Pana na stres. Cieszymy się natomiast, że sam towar oraz pozostała współpraca spełniły Pana oczekiwania. Pozdrawiamy serdecznie 😊
Community member
2 Opinie
Zweryfikowane
Bardzo dobry kontakt z obsługą klienta. Informacje o dostawie na bieżąco. Bardzo dobrze zapakowany i zabezpieczony towar. Zgodny z opisem.
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dziękujemy serdecznie za pozytywną opinię i pozdrawiamy! 😊
Community member
2 Opinie
Zweryfikowane
Wszystko wygląda dobrze
Zamówienie zweryfikowała kompetentna i miła Pani. Przesyłka była kompletna i dobrze zapakowana. Jakość dostawy bez zastrzeżeń. Dostawa w terminie - choć czekała na lokalny transport. Kierowca pomógł w rozładunku.
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Bardzo dziękujemy! Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia 😊
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Pracownicy wysluchali mojej prosby i przesyłka dotarła z dnia na dzien. Bardzo dziękuję za zaangażowanie. Towar zabezpieczony rewelacyjnie. Polecam w 100%.
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Miło nam to słyszeć 😊 Dziękujemy i pozdrawiamy!
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Wygląda na produkt którego oczekiwałem. Szkoda tylko że nie mogę znaleźć informacji o stopniu rozszerzalności cieplnej desek. Taka uwaga oszczędziłaby wielu klientom kłopotów.
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dziękujemy za opinię i cenną uwagę 😊 Zgadzamy się, że przejrzyste informacje techniczne są kluczowe przy planowaniu prac. Dziękujemy za ten sygnał – weźmiemy go pod uwagę i postaramy się usprawnić nasze materiały informacyjne, aby jeszcze lepiej wspierać klientów. Pozdrawiamy serdecznie! 😊
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Bardzo szybka dostawa ,trochę drogi transport ale to już nie od Was zależne z towaru jestem zadowolona choć była mała pomyłka, łączniki miały być metalowe a przysłano plastikowe.
Z reklamacji jestem bardzo zadowolona poszła sprawnie i szybko otrzymałam nową dostawę.
Antek Jolanta
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Bardzo dziękujemy za pozostawienie opinii i podzielenie się swoimi wrażeniami!
Najmocniej przepraszamy za pomyłkę przy pakowaniu łączników. Choć zawsze dokładamy starań, by uniknąć takich błędów, niezmiernie cieszy nas, że nasz dział reklamacji zareagował natychmiastowo i sprawnie dostarczył właściwe klipsy.
Dziękujemy za wyrozumiałość i pozdrawiamy!
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Niestety deski 4 metrowe miały po 3,90 - 3,95 a tylko jedna miała 4,03. W partii 24 desek aż 4 sztuki były wygięte w nieduży łuk. Poza tym deski prezentują się dobrze a jak się będą zachowywać zobaczymy w trakcie użytkowania.
Odpowiedź ze sklepu liderwood.pl
Dziękujemy za opinię 😊 Jednocześnie przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. W takich przypadkach zawsze zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta - postaramy się jak najszybciej pomóc i znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Pozdrawiamy serdecznie 😊
Środki podjęte w celu zapewnienia autentyczności
Opinie zweryfikowane:
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.
Liderwood to lider na polskim rynku w sprzedaży wysokiej jakości desek kompozytowych na tarasy i elewacje. Nasza oferta obejmuje także deski elewacyjne, deski ogrodzeniowe oraz meble ogrodowe, zapewni...