Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1185) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3948)

3,96
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(99)
(43)
Resetuj
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Ceny i jakość produktów na plus. Organizacyjnie natomiast leży - po zamówieniu p zez internet dzwoni jeszcze sklep potwierdzać (myślałem że to jakaś próba oszustwa xd), dostępność produktów sięga nawet dwóch miesięcy, problematyczne jest np realizacja części zamówienia w takiej sytuacji a oczekiwanie na problematyczny, niedostępny produkt. Jak komus się nie spieszy zbytnio to serdecznie polecam, natomiast na pewno nie jest to sklep z dostępem produktów od reki.
Zgłoś opinię
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostałam uszkodzone elementy, kiepsko działa u was kontrola jakości. Jestem w trakcie składania reklamacji. W jednej z paczek brakowało styropianu, aby dobrze zabezpieczyć towar podczas wysyłki.
Zgłoś opinię
31 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Powinna być lepsza informacja o dojeździe do punktu odbioru w Warszawie ul. Jagiellońska. Przekazany szkic nie jest zbyt precyzyjny i trzeba część trasy jechać na wyczuciu.
Zgłoś opinię
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dobra jakość towaru, niska cena, duży wybór
Zgłoś opinię
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
W sklepie zostałem poinformowany ze czas oczekiwania około tygodnia po wpłaceniu zaliczki zakupiłem łóżko przez stronę internetową płacąc całą kwotę czekałem 4 tygodnie po dostarczeniu łóżka okazało się łóżko jest tańsze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
W momencie kiedy pytał Pan o towar łóżko mogło być dostępne w magazynie. Między informacją od sklepu, a decyzją o zakupie mebel mógł zostać sprzedany i konieczne było oczekiwanie na kolejną dostawę. Zgodnie z Regulaminem Sklepu Internetowego, który zostaje zaakceptowany przez Klienta PRZED złożeniem zamówienia i który jest konieczny do jego złożenia: "5.2. Cena podana przy Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia i nie ulegnie zmianie aż do wykonania Zamówienia." - postąpiliśmy zgodnie z warunkami, które zostały zaakceptowane.
7 godzin temu
 Opinia zweryfikowana
Narzonik posiadal wade fabryczna mocowania jedenej polowy.Otwory mocujace byly w zlym miejscu wywiercone,smutne ze nikt tego nie skontrolowal dostarczajac naroznik
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
sofa kubuś nie spasowane elementy, pęknięty, części wysuwają się - nie idzie ich unieruchomić
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 kwi 2024
Dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres e-sklep@abraonline.pl wraz z przesłaniem wypełnionego protokołu: https://www.abra-meble.pl/reklamacje. Wady produkcyjne muszą zostać zgłoszone do fabryki.
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 dni temu
Dziękujemy za finalizację zamówienia. Jeśli mieliby Państwo jakieś uwagi/pytania to zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail e-sklep@abraonline.pl
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Ogólnie OK

Ogólnie zakup jest OK. Dałbym 5 gwiazdek gdyby nie to, że zamówienie zostało zrealizowane z tygodniowym opóźnieniem i obsługa nie wiedziała co się z nim dzieje
Zgłoś opinię
6 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Panel do brodzika ok, ale długi czas realizacji, albo coś w systemie ktoś nie kliknął że towar już jest gotowy do odbioru, sam musiałem się upomnieć o status zamówienia ;-) na szczęście mi się nie paliło ;-)
Zgłoś opinię
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Material jakościowo jest nawet bardzo dobre, natomiast instrukcja fatalna. Czytelniejsze instrukcje do skladania.
Zgłoś opinię
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostępność produktów jest czasami bardzo ograniczona (zasięg województwa),są to produkty wyprzedażowe.
Zgłoś opinię