Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1350) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4207)

3,99
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(59)
(250)
Resetuj
28 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Do poprawy czas realizacji zamówienia . Podane na stronie 10dni robiczysz dostawa po 17. Lepiej może zmienić zakres na stronie i będzie klientowi łatwiej oczekiwać a nie weryfikować codziennie czy dzisiaj muszę być dostępna bo przyjedzie zamówienie . Reszta Ok Lubię Wasze produkty ale nie lubię czasu dostaw 3 zamówienie i każde ze sporym opóźnieniem dostarczone
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dziękujemy za cenne uwagi - przekażemy je do osób decyzyjnych. Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z zakupionych produktów.
22 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Długie oczekiwanie na towar.

Dostawa zamówionego towaru do 9 dni roboczych. Faktura została wystawiona za towar od razu. Po 14 dniach roboczych napisałam e-maila z zapytaniem. Towar dostarczono prawie miesiąc od zamówienia. Powinni pisać że dostawa miesiąc. Zakupiłam bym towar w innej firmie Niestety firma nie rzetelna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia. Oczekiwaliśmy na dostawę, która uległa opóźnieniu. Oczywiście, powinna Pani dostać tę wiadomość wcześniej.
18 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Chodzi mi o bok narożnika, chciałam przesunąć go do przodu kolanem , pękło w środku jak jakaś tekturka. Zrobiła się dziura pod materiałem. Uważam że trzeba poprawić boki w środku,zamiast tekturki chociaż płytę pilśniową.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dzień dobry, prosimy o zgłoszenie reklamacji, dzięki temu Pani uwagi zostaną przekazane do producenta tego wyrobu.
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Nie jestem zadowolona.

Nie podoba mi się fakt, że komoda przyszła w zniszczonym opakowaniu. Ponadto komoda dotarła uszkodzona (pęknięta).
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 dni temu
Dzień dobry, czy ma Pani zdjęcia opakowania i uszkodzeń? Prosimy o złożenie reklamacji na adres e-sklep@abraonline.pl z wypełnieniem formularza reklamacji, dostarczeniem zdjęć i podaniem numerów elementów uszkodzonych. Dziękujemy :) Przepraszamy za powstałe niedogodności i czekamy na wiadomość :)
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Chyba by było ok ale mija miesiąc a ja nadal czekam na łóżko wiec bardzo srednio
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 dni temu
W dniu 5-05-2024, kiedy zamówienie zostało złożone przy produkcie widniała informacja o czasie jego realizacji: "Od 21 do 30 dni roboczych". Informacja ta została powielona w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie jest w trakcie realizacji, termin nie upłynął. Prosimy o cierpliwość, a w przypadku pytań o kontakt z salonem realizującym zamówienie.
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Opóźnienia w zamówieniu i bez informacji kiedy wg dany towar dojdzie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 dni temu
Przepraszamy za opóźnienie w dostawie Pani zamówienia. W mailu wysłanym do Pani w dniu 21-06-2024 poinformowaliśmy, że produkt "oczekuje na najbliższy transport do sklepu. (...) sklep będzie kontaktował się z Państwem. Prosimy oczekiwać na telefon." Dziękujemy za odbiór towaru :)
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 dni temu
Zamówienie zostało zrealizowane jeszcze przed terminem przez nas podanym. Co miało zatem wpływ na taką ocenę? Prosimy o kontakt na adres e-skelp@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia.
28 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dziękujemy za realizację zamówienia :)
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
W dzień zamowienia poinformowano mnie telefonicznie, że zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 2-4 tygodnie. W 5 tygodniu zadzwonilam do Abra i dostalam informację iż oni nie wiedzą kiedy będzie zrealizowane. Na prośbę o interwencję u Producenta uslyszalam, że mam sobie sama zadzwonić. U Producenta usłyszałam, że jest to zamowienie przez Abra i tam mam zadzwonic. Po ponownym kontakcie w Abra usłyszałam, ze oni nie wiedzą i że mam sobie po prostu anulować zamówienie. Ze szczerą chęcią bym ty zrobiła tylko produktów nie ma już u Producenta. Obsługę oceniam najgorzej jak się da.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
4 dni temu
Dzień dobry, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia. Wyjaśnimy sprawę.
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Uszkodzone meble, niekompetentna obsługa

Meble przyszły uszkodzone. Najpierw telefonicznie kazali nam Państwo wyjaśniać sobie to z producentem. Potem mieliście o to pretensje kto nam tak kazał. Jak chcieliśmy się dowiedzieć na jakim etapie jest reklamacja to nikt nie potrafił udzielić nam odpowiedzi - bo to sklep internetowy to nie do Was, itp. Pomylone numery zamówień. Wersalka na stronie internetowej miała czas dostawy chyba 5-10 dni roboczych. Trwało to ponad miesiąc. Nie otrzymaliśmy żadnej informacji, że wersalka już do nas jedzie. Dopiero w dniu dostawy przewoźnik do nas zadzwonił że ma dla nas przesyłkę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 dzień temu
Dzień dobry, jeśli meble przyszły uszkodzone należało spisać protokół szkody i przesłać reklamację https://www.abra-meble.pl/reklamacje wraz z załączonymi zdjęciami. Z pewnością nikt nie odsyłał do producenta. Rozmowy na infolinii są nagrywane, można je odsłuchać. Po złożeniu reklamacji Klient powinien czekać na odpowiedź, która zostaje dostarczona w terminie 14dni. Pomylone numery zamówień? Otrzymali Państwo nie to, co zamawiali? Trzeba to zgłosić również drogą mailową. Czekamy na wiadomość :)
31 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Witam, kolejny raz to samo. Wysyłacie wiadomość aby dodać wam opinie do zamówienia a zamówienia jak nie było tak nie ma. Zamówiłam 22.04 i czas realizacji to 21 dni. Ostatnim dniem gdzie powinnam odebrać zamówienie to 24.05 mamy dziś 31.05. Zamówienia nadal nie mam. Jeszcze wspomnę ostatnim razem po opinii bardzo się pośpieszyli ale wykonanie tej toaletki na szybko pozostawia wiele do życzenia. Gdybym widziała ją w takim stanie na żywo w sklepie, za takie pieniądze to w życiu bym nie kupiła jedynie zwróciła uwagę że nie jest warta 50 zł
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Odpowiadając na Pani opinię - prośby o ocenę wysyłane są automatycznie, w jednakowym czasie dla wszystkich zamówień, niezależnie czy produkty w zamówieniu mają 3 dni czy 60dni na realizację. W przypadku zastrzeżeń do otrzymanego produktu przypominamy o możliwości jego reklamacji. Nie produkujemy mebli tylko nimi handlujemy.
26 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Co możecie zrobić, żeby poprawić jakość usług? Po pierwsze zrealizować zamówienie złożone 25 kwietnia i być bardziej mili jak się do was dzwoni, żeby zapytać dlaczego tak długo. Warto też podawać prawdziwy czas realizacji na stronie internetowej, bo 5-10 dni roboczych minęło już od 25 kwietnia. Mamy teraz 26 maja. Wasza obsługa twierdzi, że to nie jest prawdziwy czas reazlizacji zamówienia, a prawdziwego nie potrafi podać. No i na koniec mam nadzieję, że kiedyś do mnie zamówienie, za które zapłaciłem dotrze. Pozdrawiam serdecznie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dzień dobry, zamówienie zostało zrealizowane w dniu dzisiejszym. Dziękujemy za przekazane uwagi, skupimy się na nich by podnieść jakość świadczonych przez nas usług.
30 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

Realizacja w miesiąc zamiast kilku dni

Czas realizacji zamówienia to prawie pełny miesiąc pomimo deklarowanych kilku dni. Brak jakiegokolwiek kontaktu z wyjaśnieniem, każdorazowo trzeba się kontaktować z pytaniami o status zamówienia. Prawie 10 dni zamówienie leżało na magazynie głównym i czekało na wysyłkę do sklepu stacjonarnego. Na prośbę o wysyłkę kurierem Abra odpowiedziała, że nie ma takiej możliwości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Zamawiał Pan towar z odbiorem w sklepie stacjonarnym, w okolicach majówki, zatem musieliśmy dostosować wysyłkę do pracy zewnętrznych firm przewozowych. Cieszymy się, że finalnie produkt został odebrany. Składając zamówienie miał Pan możliwość wysyłki kurierem, wybrał Pan odbiór osobisty i tak produkt został spakowany.
9 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłem i opłaciłem piecyk 26.04.2024 r. z terminem dostawy 5 dni roboczych. Najpierw dostałem informację, że dostawa się opóźni ze względu na długi weekend, a pod koniec maja, że z uwagi na Boże Ciało. Takie postępowanie sprzedawcy nie budzi zaufania. 3.06.2024 r. z zakupu zrezygnowałem. Na plus należy jedynie uznać, że pieniądze zostały zwrócone.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 dni temu
Dzień dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, nie powinna mieć miejsca. Oczywiście jeśli nie możemy zrealizować zamówienia to środki zawsze są zwracane. Cieszymy się, że chociaż z tego jednego aspektu jest Pan zadowolony :)
9 dni temu
w trakcie sprawdzania
Nigdy więcej zakupów w Abra. Sprzedają towar, którego nie mają na stanie. Po trzech tygodniach oczekiwania trzeba się jeszcze trzy razy prosić (dwa razy pisemnie i raz na infolini) o zwrot kasy. Infolinia zatrudnia osoby bez kompetencji, po których widać, że praca sprawia im ból. Porażka. Omijać takich handlowców należy z daleka. Ostrzegam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 dni temu
Dzień dobry, towar, który Pan zakupił cieszył się tak dużym powodzeniem, że bieżący stan magazynowy został wyczerpany, a kolejna dostawa nie zdążyła jeszcze dojechać. O zaistniałej sytuacji poinformowaliśmy drogą mailową. Informacja została wysłana przez nas e-mailem w dniu 27-05-2024 i nie była odpowiedzią na Pana wiadomość. Zamówienie zostało przez Pana anulowane, a środki zostały zwrócone.
12 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas oczekiwania. Brak konkretnych informacji, zamówienie złożone 2 maja. Miało być do 17 dni roboczych, nie otrzymałam Go do tej pory. Najprawdopodobniej skończy się na anulowaniu zamówienia. Bardzo jestem rozczarowana. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji, tak jak informowaliśmy w dniu 31.05.2024 drogą mailową: "mamy opóźnienia w dostawie na magazyn i cały czas czekamy na zamówiony produkt." Produkt dojechał, zamówienie zostało do Państwa dostarczone w dniu 4-06-2024.
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Na swoje zamówienie czekam już miesiąc, mimo że upominalam się o nie regularnie. Rekompensaty za opóźnienie- brak. Czekam aż to się skończy żebym mogła zapomnieć o tym sklepie. Nigdy tu nie wrócę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 dni temu
Dzień dobry, dostawa przewidziana jest na najbliższy tydzień: poniedziałek./wtorek. Bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia.
22 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie było opóźnione i ostatecznie też pomylone, musiałam czekać aż pomylona lampa dojdzie i dopiero wtedy otrzymałam produkt który zamówiłam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Dzień dobry, przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia i za błąd, do którego doszło w magazynie. Dziękujemy za cierpliwe oczekiwanie na produkt i cieszymy się, że mimo tych problemów pozostała Pani przy zamówieniu.
27 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Dlugi czas oczekiwania. Brak konkretnych informacji. Pani na infolinii nie potrafi udzielić informacji i kilkakrotnie rozłącza rozmowe
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 maj 2024
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jak już informowaliśmy - ten czas był spowodowany błędem systemowym. Dziękujemy za kontakt e-mailowy. Sprawa została wyjaśniona.
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Odradzam. Cały czas zbywają że przy następnym transporcie będzie zamówienie trwa to 1.5 miesiąca. Odradzam wszystkim ta sieć
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
3 dni temu
Dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pana zamówienia. Sprawa jest wyjaśniana, wrócimy z odpowiedzią.