Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego.
Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble:
Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy.
W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie:
Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie.
Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Sam produkt jest super i cena dobra polecam.a co do realizacji zamówienia to słabo dłuższy czas realizacji niż podawano i żadnej informacji że strony sklepu o wydłużeniu czasu.sklep zaoferował możliwość transportu umówiona godzina dostawy 11.00-12.00a dostarczone zostało po 20.00.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 dni temu
Przepraszamy za wydłużony termin realizacji i brak kontaktu ze strony personelu oraz niedogodności powstałe w wyniku z dostawą towaru. Korzystamy z usług zewnętrznych firm transportowych i podajemy Klientom informacje, jakie wcześniej zostały uzgodnione. Skoro zamówienie zostało dostarczone dopiero w godzinach wieczornych musiał pojawić się problem uniemożliwiający zrealizowanie dostawy wcześniej.
Opinia zweryfikowana
5 mar 2023
Meble są delikatne, na stronie brak dokładnych informacji o wyglądzie mebli, np. w jaki sposób otwierają się drzwiczki, ze plecy mebli nie mają jednolitego wzoru, mają bardzo ostre krawędzie i rogi mebli
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 mar 2023
W naszej ofercie posiadamy meble od różnych producentów. W przyszłości zachęcamy do kontaktu mailowego z nami, jeśli nie posiadamy danych informacji w konkretnym momencie z pewnością je uzyskamy :)
Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Brak zestawu do montażu i instrukcji. Błąd naprawiony po czasie. Sam stół spełnia swoje zadanie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Przepraszamy za powstałe niedogodności. Meble pakowane są u producenta i tak zapakowane dostarczane są do Klienta Końcowego. Dziękujemy za zgłoszenie, cieszymy się, że jest Pan zadowolony z zakupionego produktu.
Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Czas dostawy zbyt długi czas oczekiwania
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia.
Opinia zweryfikowana
27 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
25 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
23 lut 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
24 lut 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
5 mar 2023
Po zamówieniu narożnika poinformowano mnie że czas oczekiwania na niego wynosi 21-40, lecz raczej to będzie 21 dni . Pani która ze mną rozmawiała ze sklepu w Dębicy powiedziała żebym zadzwoniła za ok 2 tyg wtedy dowiem się dokładnie ile będę musiała na niego czekać , kontaktowałam się ze sklepem lecz sklep nadal nie wiedziałam jaki jest czas oczekiwania . Minęło już ponad 4 tygodnie od złożenia zamówienia , próbowałam kilkanaście razy dzwonić do sklepu lecz sklep w Dębicy nie odbiera telefonów .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 mar 2023
Zamówienie zostało złożone 2 lut 2023, 10:24:52 z terminem realizacji od 21 do 40 dni roboczych. W dniu dzisiejszym sklep przypisany do realizacji zamówienia skontaktował się z Panią i poinformował, że narożnik przyjedzie w dniu dzisiejszym wraz z dostawą. Dziś jest 23 dzień roboczy. Nasi pracownicy odbierają telefony, jeśli tylko jest taka możliwość. W przypadku gdy w sklepie znajdują się Klienci oni obsługiwani są w pierwszej kolejności. Zachęcamy również do kontaktu mailowego
Opinia zweryfikowana
5 dni temu
Przedewszystkim przeszkolić personel z zakresu obsługi klienta. W momencie składania zamówienia w sklepie w Katowicach wszytsko jest super, ale gdy potem na produkty oczekuję się prawie półtora miesiąca zamiast do 4 tygodni jak została udzielona informacja, to personel kłamie w żywe oczy, że nikt nie deklarował takiego terminu.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
12 dni temu
Niestety nie zostałem poinformowany o zamknięciu i relokacji sklepu w Legnicy. Pani Kierownik sądzi inaczej, a ja dowiedziałem się o tym dopiero kiedy napisałem maila z pytaniem o zamówienie… teraz muszę czekać kolejny miesiąc na otwarcie sklepu lub jechać do Świdnicy…
Pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 dni temu
Każdy z Klientów z niezrealizowanym zamówieniem był informowany o relokacji sklepu. Jeśli takie rozwiązanie nie jest dla Pana odpowiednie ma Pan możliwość zamówienia transportu ze sklepu, zgodnie ze stawkami.
Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Dno dno dno! Czekaliśmy miesiąc na płytki, gdy je w końcu odebraliśmy (w sklepie stacjonarnym) to wydano nam złą paczkę i bezczelnie żądali żebyśmy z nią przyjechali (kilkadziesiąt km w jedną stronę) żeby zrobić wymianę. Pierwszy i ostatni raz.
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Nie polecam, słaby kontakt , cieżko się dodzwonić, uzyskać jakie kolwiek informacje!!.Do dziś nie ma stołu i nie wiem co dalej :/ Nikt nic nie wie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Kontaktowali się Państwo ze sklepem czy z infolinią? Infolinia nie będzie w stanie pomóc. Zachęcamy do kontaktu mailowego. Sprawa została przekazana do pilnego wyjaśnienia przez Kierownika. Prosimy oczekiwać na kontakt. Przepraszamy na powstałe niedogodności.
Nie otrzymałem towaru ani informacji o realizacji zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
1 mar 2023
Sklep został poproszony o pilny kontakt z Państwem. Przepraszamy za zaistniała sytuację.
Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Minął ponad miesiąc a ja nadal nie otrzymałam zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Sprawa została przekazana do pilnego wyjaśnienia przez Kierownika. Prosimy oczekiwać na kontakt. Przepraszamy na powstałe niedogodności.
Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Nie polecam tego sklepu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Dzień dobry, dlaczego? Bardzo prosimy o kontakt na adres e-sklep@abraonline.pl z podaniem numeru zamówienia oraz krótką informacją co spowodowało u Pani taką ocenę.
Opinia zweryfikowana
22 godziny temu
Zgłoś opinię
Opinia zweryfikowana
7 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
5 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 dni temu
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
6 mar 2023
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
8 mar 2023
Dziękujemy za wystawioną ocenę. Jeśli to możliwe to prosimy o kontakt i opis, co wpłynęło na nią. Dążymy do tego, aby stale podnosić świadczone przez nas usługi.
Opinia zweryfikowana
8 lut 2023
Na stronie internetowej podany krótszy czas realizacji zamówienia niż w rzeczywistości co wprowadza w błąd.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
10 lut 2023
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji, cieszymy się, że zdecydowała się Pani na odbiór zamówienia.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.