Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1153) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3746)

3,94
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
(95)
(43)
Resetuj
21 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

termin realizacji

Proszę poprawić/uzupełnić dane o terminie dostawy (od 5 do 10 dni roboczych). 21 października zamówiłem mebel i do dnia dzisiejszego nie znam terminu dostawy. Jeśli wpiszą Państwo , że termin może się wydłużyć np. z winy producenta do ok 30 dni roboczych lub więcej to ktoś kto bierze pod uwagę zakup i kieruję się właśnie szybkością dostawy nie będzie pisał takich komentarzy jak ten, bo będzie miał pełną wiedzę o produkcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Dziękujemy za komentarz. Przepraszamy za opóźnienie w realizacji. Cieszymy się, że zdecydowali się Państwo na finalizację zamówienia i mamy nadzieję, że są Państwo zadowoleni z produktu.
9 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Deklarowana dostawa do 5 dni roboczych towar dojechał do miejsca odbioru po 15 dniach. Zamówiona kanapa jakościowo rewelacja. Obsługa sklepu internetowego przekierowuje wszystkie pytania na sklep stacjonarny który jest tylko punktem odbioru. Jednym słowem żenada.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Zamówienie złożone 9.10 i odebrane przez Państwa w dniu 25.10. Cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z produktu. W mailu potwierdzającym zamówienie Klient otrzymuje informację, kto realizuje jego zamówienie i gdzie powinien kierować pytania dotyczące realizacji zamówienia. Jeśli Klient kieruje je do niewłaściwego miejsca - są one przekierowywane do źródła.
20 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Obsługa telefoniczna z zapytaniem czy chce zamówić sofę słabo jeśli decyduję się i opłacam przelew towar plus dostawę to jestem świadoma decyzji .Ale Pani ze sklepu odgrywa rolę aby zniechęcić klienta .Usługa dostawy przeciętna bardzo słabo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Na pewno nasza pracownica nie wykonywała telefonu, aby Panią zniechęcić. Dziękujemy za realizację zamówienia, mamy nadzieję, że jest Pani zadowolona z zakupionego produktu.
8 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę, lampa doszła z mankamentami (drobnymi uszkodzeniami)
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia. Co do uszkodzeń - może dojść do nich podczas transportu - prosimy o złożenie reklamacji.
10 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Dziękujemy za finalizację zamówienia.
20 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Bardzo ładne meble, ale...

Bardzo ładne meble. Dobrze się składa. Tylko długo czas oczekiwania, 2 tygodnie to długo. Akurat nam na czasie bardzo zależało.
Zgłoś opinię
29 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Może być

Podoba mi się możliwość darmowej dostawy do sklepu. Natomiast nie podoba mi się że nie można odebrać zamówienia w sobotę.
Zgłoś opinię
17 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Jeden mebel z 5 nie był dostępny po maksymalnym czasie oczekiwania podanym na stronie (25 dni roboczych). Reszta zamówienia nie została mimo to wysłana wcześniej, choć była dostępna. W jednej z paczek brakowało śrub montażowych. Instrukcje mogłyby być czytelniejsze. Meble solidne, ładne, otwory montażowe dobrze spasowane.
Zgłoś opinię
1 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo miła i sprawna obsługa klienta choć opóźniona. Dobrze byłoby, by informacje o dostępności towaru były aktualizowane na stronie internetowej. W przypadku mojego zamówienia widniała informacja o dostarczeniu towaru w ciągu pięciu dni. Okazało się, że trzeba było czekać na niego 2 tygodnie - brak towaru w magazynie.
Zgłoś opinię
10 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Meble prezentują się bardzo ładnie. Cztery gwiazdki ze wzgledu na zawiasy. Problem z regulacją ze względu na zbyt cienką blaszkę w zawiasie. Przy próbie dokręcenia i regulacji bardzo łatwo przekręca się śruba w zawiasie. Dwa zawiasy wymienione na własne. Po za tym wszystko ok.
Zgłoś opinię
6 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

polecam

Kupiłem terakotę. Brakowało mi informacji na temat statusu zamównienia ale ostatecznie towar przyjechał w uzgodnionym terminie. Na ogromny plus fakt, że podczas remontu, terakota przez prawie miesiąc leżała na magazynie i nikt nie miał z tym problemu. Doceniam takie podejście.
Zgłoś opinię
4 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Narożnik.

Narożnik który zakupiłam. Informować dokładnie jakie są zasady płacenia i odbioru towaru i w jakich godzinach. Wynajęłam przyczepkę i okazało się że nie mogę odebrać narożnika bo magazyn jest czynny do 16:00. Brak takiej informacji naraził mnie na dodatkowy koszt 🤨.
Zgłoś opinię
17 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Komoda super, wygląda nowocześnie, wykonana z porządnych materiałów. Gwiazdkę odejmuję za to, że na środku blatu było wgniecenie/zadrapanie, ale reklamacja została zrealizowana rekordowo szybko i bez zbędnych pytań.
Zgłoś opinię
MW
Michał W.
Grudziądz
27 mar 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość produktów jest zadowalająca. Dużą wadą jest brak synchronizacji zakupów online z programem lojalnościowym Domator. Podczas zakupu w sklepie online do konta nie doliczają się punkty z programu lojalnościowego.
Zgłoś opinię
ZC
Zygmunt C.
Warszawa
2 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Wybór kompletu płytek z kolekcji GRES ARAGON tylko i wyłącznie przez stronę internetową jest bardzo trudny tym bardziej że nikt ze sklepu nie jest w stanie pomóc w wyborze.
Zgłoś opinię
2 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostawa szybciej niż myślałam. Brak produktu w sklepie stacjonarnym, ponieważ zawsze wolę zobaczyć produkt w który inwestycję przed jego zakupem.
Zgłoś opinię
25 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Z ostrożnością, ale polecam . Na ostatnią chwilę, nie bez kłopotów, ale jednak zamówienie zostało zrealizowane. Uff.. dla nas to było ważne.
Zgłoś opinię
9 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Dostawa

Chciałem dostawę do sklepu na Jagiellońskiej. Dostarczyli do magazynu na Jagiellońskiej. Na szczęście to niedaleko. Poza tym OK.
Zgłoś opinię
29 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Dobrze by było aby była szybsza dostawa. Na internecie pisze ze dostawa do 5dni a ja czekałam 3 tygodnie a pozaty towar ok
Zgłoś opinię
5 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Szafa ma cienką płytę. Rączki zwykłe powinny być, a nie cienkie plastiki w szufladach. Na plus natomiast jest wygląd.
Zgłoś opinię