samplestore.pl
Opinie:

 Opinie łącznie (1701) 

4,31

Dobry

1701 – łączna liczba opinii od 21 sty 2025

5
75 %
4
8 %
3
3 %
2
3 %
1
12 %

Podsumowanie Opinii

Klienci w większości są zadowoleni z jakości produktów oraz zgodności towarów z opisem, a także doceniają pozytywne doświadczenia związane z kompetentną i miłą obsługą klienta. Dodatkowo opakowanie przesyłek oceniane jest najczęściej pozytywnie lub neutralnie. Wśród negatywnych aspektów klienci często wskazują na długi czas realizacji zamówień i rozbieżności między deklarowanym a rzeczywistym terminem dostawy. Pojawiają się także liczne sygnały o problemach z procesem zwrotów i reklamacjami, szczególnie jeśli chodzi o opóźnienia w zwrocie pieniędzy oraz niejasność procedur. Opinie na temat obsługi klienta są bardzo rozbieżne – część osób skarży się na lekceważenie, brak odpowiedzi na wiadomości i trudności z kontaktem mailowym lub telefonicznym w sytuacjach problemowych. Sporadycznie pojawiają się także wątpliwości co do oryginalności lub stanu produktów, pojedyncze pomyłki w rozmiarze lub modelu oraz zgłoszenia o potrzebie lepszego zabezpieczenia przesyłek.

Ten tekst został wygenerowany automatycznie przez system AI na podstawie opinii użytkowników.

Czy te informacje były dla Ciebie pomocne?

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się,

Jak Trusted Shops zapobiega dodawaniu fałszywych opinii

Opiniesamplestore.pl

(151)
(33)
(42)
(99)
(966)
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Zdecydowanie nie polecam

Opiszę moje doświadczenia z tym sklepem. Zamówienie na klapki yezzi złożone 22.07.2026 z informacja na stronie ze „towar dostępny w ciągu 2 dni”. Napisałem że zależy mi, żeby towar dotarł do soboty 25.07.2026). Otrzymałem mailowe potwierdzenie że „ jak najbardziej — potwierdzamy, że przesyłka powinna dotrzeć do Pana najpóźniej do soboty”. W piątek zwróciłem uwagę na fakt że klapki na ich stronie zostały przecenione z 379 zł do 299 zł., przesyłka jeszcze nie nadana. Napisałem do nich że chce odstąpić od zamówienia i złożyć jeszcze raz bo towar został przez nich przeceniony. Otrzymałem wiadomość że mają prostsze rozwiązanie, że zwrócą mi różnice w cenie, screen załączam poniżej. “Long story short” - nie wysłali towaru w piątek, bo okazało się że nie mają rozmiaru który zamówiłem. Wybrałem rozmiar większy, nie wysłali towaru kurierem w piątek bo cytuje - „zapomnieli”, nadali przesyłkę z dostawa na sobotę, też nie udało się - finalnie towar dotarł 29.07.2026. Od tamtej pory nie odebrali ode mnie żadnego telefonu, nie odpisali na żadna wiadomość sms ani email. W połowie sierpnia wysłałem sms z pytaniem o termin w którym zwrócą mi pieniądze. Otrzymałem wiadomość (po moich kolejnych wiadomosciach do nich) w którym proszą o podanie nr rachunku do zwrotu nadplaconej sumy. Wysłałem raz jeszcze (po raz pierwszy mailowo 24.07.2026) Od tamtej pory cisza. Dosłownie nic. Zero reakcji. Mamy 29.08.2026. Pieniędzy do dziś nie zwrócili, na żadna wiadomość nie odpisali. Czuję się przez nich oszukany, zadziwia mnie poziom arogancji wyrażany w lekceważeniu klienta. Nigdy więcej nie zamówię nic u nich. Pomijam kwestię moich wątpliwości co do oryginalności otrzymanego towaru. Poniżej jako dowód wrzucam screeny z tej „zabawnej” historii Wstyd - młoda, ambitna ekipo która na swojej stronie piszesz że to co robicie to robicie z pasji. Zapewne z pasji do lekceważenia klienta. Podsumowując - nie polecam Ps pieniądze zwrócili mi dopiero po wystawieniu negatywnej opinii na Google
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane

Najgorsze doświadczenie w życiu…

Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek zakupy w sklepie internetowym SampleStore, którego praktyki biznesowe oraz standardy obsługi klienta uważam za skandaliczne i głęboko patologiczne. Kuszony atrakcyjnymi cenami oraz uporczywie pojawiającymi się w mediach społecznościowych reklamami informującymi o możliwości zakupu za pobraniem, złożyłem pierwsze zamówienie dnia 25 lipca 2026 roku. Jak się szybko okazało, opcja płatności przy odbiorze w rzeczywistości nie istnieje, co stanowi jawne wprowadzanie konsumentów w błąd — doproszenie się o jej wewnętrzne odblokowanie wymagało indywidualnej prośby oraz bezprecedensowej łaski ze strony sprzedawcy. Co gorsza, zamówienie nigdy do mnie nie dotarło. Przez pełen miesiąc ignorowano kilkanaście moich wiadomości e-mail oraz kilkadziesiąt prób kontaktu telefonicznego, by 28 sierpnia przesłać jedynie automatyczne powiadomienie o anulowaniu transakcji z powodu braku jednego z czterech produktów. Jest to o tyle kuriozalne, że strona internetowa sklepu deklaruje codzienną aktualizację stanów magazynowych, a obsługa nie raczyła nawet zaproponować częściowej wysyłki czy udzielić jakichkolwiek wyjaśnień. Mimo tak rażącego lekceważenia klienta, kierując się zapewnieniem ze strony sklepu o pełnej dostępności towaru, dnia 2 września 2026 roku złożyłem drugie zamówienie. Po tygodniu oczekiwania otrzymałem przesyłkę zawierającą (a jakże!) niewłaściwy produkt. Po kontakcie ze sklepem sprzedawca nagle oświadczył, że zamawianych przedmiotów nie posiada na stanie już od początku lipca, popadając w całkowitą sprzeczność z własnymi wcześniejszymi deklaracjami. Zdecydowałem się na zwrot środków, co również było mocno problematyczne. Celowe wyłączanie możliwości dodania opinii po zakończeniu obu zamówień jest skrajnie patologicznym zachowaniem sklepu. Do tego całkowite ignorowanie wiadomości, nienależyte wykonywanie umów oraz bezprawne przetrzymywanie funduszy klientów to jasna podstawa do skierowania sprawy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Rzecznika Praw Konsumenta, co właśnie uczyniłem. Dysponuję pełną bilingową listą bezskutecznych połączeń, zarejestrowaną korespondencją bez odpowiedzi oraz zrzutami ekranu z panelu klienta, które wprost dowodzą absolutnego braku profesjonalizmu tej firmy. Takie miejsca nie powinny istnieć, a tacy ludzie nie powinni być obecn w naszej rzeczywistości. Farsa.
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
NIKE SHOX TL WHITE PLATINUM, kupione dla córki która jest zachwycona butami. Długi czas oczekiwania -około miesiąc, nie było modelu który córka wybrała, ale obsługa stanęła na wysokości zadania wysyłając bardzo podobny model. Dobry kontakt telefoniczny -pozdrawiam serdecznie -D. Bajorska
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
trudno mi obiektywnie podejść do tej oceny. buty były sprowadzane w Włoch podobno. super, poczułem się wyjątkowy. jednak nikt nie wspomniał, że będzie to trwało kilka tygodni. inpost w Włoch idzie 3 dni max. zostałem przeproszony i obiecano mi gratis. na moja wiadomość dostałem odpowiedź po kilku minutach. super! gratis nigdy nie przyszedł. nie super! jednak gdy wysłałem pytanie jak mogę buty zwrócić (buty nie wiedząc czemu przy klasycznym stałym rozmiarze w butach adidasa okazały się za małe) do dziś nie dostałem odpowiedzi. także niech każdy sam wyciągnie wnioski przed zakupem, a Team Sample Store też niech wyciągnie wnioski. być może moja historia jest jedyna ale jednak jest.
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Nie polecam ! Omijać szerokim łukiem

Zdecydowanie NIE POLECAM zakupów w tym sklepie. Całe zamówienie to jedno wielkie pasmo kłamstw, opóźnień i lekceważenia klienta.Klapki zamówiłem w niedzielę. Na stronie widniała informacja, że czas realizacji wynosi 2-5 dni (czyli paczka powinna być u mnie najpóźniej w piątek). W piątek zamiast paczki dostałem informację, że ich dostawa ze Stanów się spóźnia i wyślą towar najpóźniej do kolejnej środy. W kolejnym tygodniu wygenerowali jedynie etykietę, a paczka nadal leżała w magazynie. W piątek (tydzień po terminie!) zadzwoniłem na infolinię z informacją, że czekam maksymalnie do środy, inaczej odstępuję od umowy. Konsultant bezczelnie skłamał, zapewniając mnie, że paczka wyjdzie jeszcze tego samego dnia (w piątek). Oczywiście tak się nie stało – paczkę nadano dopiero we wtorek.Kiedy paczka w końcu dotarła w środę. W kartonie znajdowały się klapki w DWÓCH RÓŻNYCH ROZMIARACH! Co więcej, jakość wykonania budzi ogromne podejrzenia, że wysłano mi zwykłe PODRÓBKI.Natychmiast zażądałem zwrotu wszystkich kosztów (towar + wysyłka w obie strony, ponieważ zwrot wynikał z ich ewidentnej winy i wadliwego towaru). Sklep w mailach unikał jednoznacznej odpowiedzi, kto pokryje koszt odesłania paczki. Odesłałem towar na własny koszt, żeby nie minął termin. Dzisiaj oddali mi pieniądze tylko za produkt i pierwotną wysyłkę – kosztów odesłania bubla już nie zwrócili, łamiąc tym samym prawo konsumenckie przy reklamacji wadliwego towaru.Brak profesjonalizmu, niedotrzymywanie terminów, okłamywanie klienta na infolinii, wysyłanie wybrakowanego towaru (prawdopodobnie podróbek) i naciąganie na koszty zwrotu. Trzymajcie się od nich z daleka!
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Doceniam sprawną realizację. Produkt zgodny z opisem dobrze zapakowany. Ze względu na mały rozmiar produkt został zwrócony i ponownie zamówiony w większym rozmiarem Jednak mam jedną uwagę ze trzeba płacić za wysyłkę i zwrot za pobraniem mimo ze jestem Waszym klientem. Pozdrawiam Mariola Ruszlewicz
Profil prywatny 
3 Opinie
 Zweryfikowane

Zamówienie nr 287862 Nike Air Max plus Naples

Dokonałem zakupu 15 marca na buty Nike Air Max plus Naples w rozmiarze 45. Miały one być przeznaczone na prezent świąteczny. Dostawa jak wynika z informacji podanych w sklepie miała być zrealizowana od 7 do 10 dni roboczych. Po 7 dniach status mojego zamówienia w dalszym ciągu nie został zaktualizowany. W takiej sytuacji wysłałem maila. Gdy odpowiedzi na maila nie uzyskałem postanowiłem skontaktować się z infolinią aby dowiedzieć się w jakiej fazie jest moje zamówienie. Pan na infolinii poinformował że zamówienie powinno zostać wysłane do końca bieżącego tygodniu a wydłużony czas oczekiwania podyktowany jest koniecznością sprowadzenia produktu od zagranicznych dostawców. Mogłoby się wydawać że wszystko jest w porządku ale kilka dni później zaczęły się przysłowiowe "jaja". Wczoraj 30 marca (11 dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia) dostałem maila od Sample Store że moje buty są niestety niedostępne i że w zamian proponują inne modele Nike Tn które zostały mi przesłane w formie zdjęć. Proponowane modele były blisko 200 złoty tańsze od tych które zamówiłem czego nie trzeba raczej szerzej komentować. Notabene kilka dni wcześniej dzwoniąc na infolinię Pan z którym rozmawiałem deklarował że buty niebawem do mnie dotrą i nie było mowy o żadnym braku dostępności. W tej sytuacji odrzuciłem propozycje zamiany na inny model obuwia i zażądałem zwrotu. Jedyne co mogę pozytywnego napisać o tym sklepie że zwrot dotarł dzisiaj(dlatego 2 gwiazdki w opinii)i sprawę można uznać za zakończoną. Natomiast niesmak pozostał. Kategorycznie odradzam każdemu zakupów w tym sklepie.

Odpowiedź ze sklepu samplestore.pl

Dzień dobry, dziękujemy za Pana opinię i szczegółowe opisanie sytuacji. Na wstępie chcemy przeprosić za zaistniałe problemy oraz brak spójnej komunikacji z naszej strony – rozumiemy, że w przypadku zakupu prezentu miało to szczególne znaczenie i mogło wywołać frustrację. Jako sklep działamy na rynku produktów limitowanych, takich jak Nike Air Max Plus Naples, gdzie dostępność konkretnych modeli i rozmiarów jest bardzo dynamiczna i często uzależniona od zagranicznych dostawców. W takich przypadkach zdarza się, że mimo wcześniejszych informacji produkt finalnie okazuje się niedostępny. Nie zmienia to jednak faktu, że powinniśmy lepiej zarządzić komunikacją i poinformować Pana wcześniej w bardziej transparentny sposób. To jest dla nas ważna lekcja i pracujemy nad tym, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Cieszymy się, że zwrot środków został zrealizowany sprawnie, natomiast jeszcze raz przepraszamy za całe doświadczenie. Pozdrawiamy SampleStore.
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane
Było to już moje drugie zamowienie na SampleStore i polecam zakupy już drugi raz. Kintakt telefoniczny był bardzo dobry. Pan pomógł przy wyborze rozmiaru i koloru. Rozmowa była miła i dowiedziałam się wszystkiego co mnie interesowało. Złożenie zamówienia bylo bezproblemowe i proste. Ubranie doszlo takie jakie miało i oryginalne. Bardzo polecam zakupy w SampleStore i zdecydowanie kolejne zakupy powtórze rowniez tutaj :)
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Zamówienie miało być do 24 h, przesyłka przyszła po dwóch tygodniach zależało mi na klapkach na wakacje. Towar zwróciłam paczkomat InPost nie został odebrany w terminie przez firmę SampleStore, przesyłka jest w drodze powrotnej do mnie. Będę zmuszona wysłać paczkę przez Pocztę i ponieść dodatkowe koszty. Trzy gwiazdki za towar zgodny z opisem.
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Szybka wysyłka, super zapakowana, buty w 100% oryginalne, córce sprawiły niesamowitą radość. Plus za słodkiego hipcia jako dodatek do paczki. Minusik za chusteczki czyszczące- a raczej ich brak. Przy rejestracji konta wpisałam kod z otrzymanego kupnu natomiast przy otwarciu paczki widzę, że nie zaczytał się prawidłowo.
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Dziękuję za pomoc i dostawę koszulki ( innej niż zamawialiśmy) ale synowi zależało na Trawisie Scott . Myślę że system zamówień można było by poprawić . Za długo to trwa … jak czegoś nie ma nie powinno być do zamówienia . A tak zamawiamy , po 3 tyg. dowiadujemy się że nie ma. Po tem jest propozycja innego artykułu znowu czekamy na odpowiedź tydzień czy dwa okazuje się że jeszcze inny artykuł i strasznie to wszystkim wydłuża . Nie mniej jednak dziękuje że się udało finalnie dostarczyć koszulkę . Tym bardziej że to na urodziny syna
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Adidas Campus South Park

Sklep dobry, sprzedaje oryginalne rzeczy, polecam wszystkim! Jestem również pewien, że jeśli masz jakiś problem, możesz napisać lub zadzwonić do pomocy technicznej sklepu, a oni postarają się rozwiązać ten problem tak szybko, jak to możliwe, polecam !
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Nigdy wiecej nie bede zamawial na sample store i odradzam tego innym. Zamówiłem spodnie 23.04. 29 dostalem informacje, ze spodnie są w drodze do magazynu i potem zero informacji na temat spodni az do 15.05 po napisaniu na maila. Po 4 dniach dopiero dostałem informacje ze spodnie są niedostępne i zaoferowano mi zupełnie inny model który był 100zł tańszy, kiedy spodnie da sie dalej zamówić przez stronę i pokazuje, ze są dostępne. Ten sklep to jest poprostu jakaś kpina przypominam ze nie są to jakieś zwykle dresy tylko za 600zł. Nie powinno sie tak traktować klienta. Napisałem z prośbą o zwrot pieniędzy wielokrotnie. Po kilku dniach dostałem informacje, że proszą o kontakt telefoniczny, po rozmowie powiedzieli mi, ze spodnie jednak są dostępne. Odrazu odpisałem żeby mi je wyslali i czkalem tydzień na odpowiedz, oznajmili mi, ze 01.06 czyli miesiąc i kilka dni po zamówieni dopiero mi wysłali spodnie. 03.06 w końcu wysłali spodnie. Oceniam całą usługę na 1 gwiazdkę. Nigdy więcej nie bede zamawiać z sample store. Uważam ze powinienem dostać cos w rekompensacie bo to jest po prostu nie pojęte żeby tak traktować klienta. Sam kontakt przez mail tez jest średni, dopiero jak sie zadzwoni to zaczynaja cos z tym robić. Dalej nie dostałem spodni a mija już tydzień od niby wyslania wysłania gdzie dobrze widać ze nie została nadana

Odpowiedź ze sklepu samplestore.pl

Dzień dobry, Przepraszamy za opóźnienia i frustrację związaną z realizacją zamówienia. Niestety w ostatnich dniach wystąpiło opóźnienie dużej dostawy z Wielkiej Brytanii, na które nie mieliśmy wpływu. Z tego powodu pojawiły się rozbieżności w dostępności produktów oraz terminach wysyłki. Potwierdzamy, że Pana spodnie zostaną wysłane w dniu jutrzejszym. Gdy przesyłka zostanie nadana, otrzyma Pan aktualny numer śledzenia. W ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację do zamówienia dorzucimy również koszulkę Essentials całkowicie gratis. Mamy nadzieję, że choć częściowo zrekompensuje to czas oczekiwania i niedogodności związane z realizacją zamówienia. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za cierpliwość. Dołożymy wszelkich starań, aby zamówienie dotarło do Pana jak najszybciej. Pozdrawiamy SampleStore.
Community member 
3 Opinie
 Zweryfikowane
Buty Jordan 4 Cave Stone ze Sample Store to absolutny strzał w dziesiątkę i mały zastrzyk szczęścia na każdy dzień. Jakość wykonania top, detale dopieszczone, a kolor Cave Stone robi robotę – na żywo wygląda tak dobrze, że aż chce się wyjść z domu bez konkretnego celu, byle je ponosić. Wygodne jak kanapa u babci i stylowe jakby same wiedziały, że są ikoną 🔥 Zakupy w Sample Store to czysta przyjemność: szybko, sprawnie i bez stresu. Zakładasz je raz i nagle dzień jest lepszy, ludzie milsi, a chodnik jakby prostszy. Jeśli buty mogą poprawiać humor – to właśnie te 👟😄
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
A daję Wam najwięcej gwiazdek. Firma jak najbardziej prawdziwa. Kontakt ze sprzedającym wzorowy. Sam proponował rozwiązanie w przypadku braku odpowiedniego numeru, co czyni go jeszcze bardziej wiarygodnym. Buty przyszły idealne, a były wymarzone, zatem dokładnie je obejrzeliśmy. Nie mam najmniejszych zastrzeżeń i polecam z czystym sercem zakupy w tym sklepie. Na pewno eisvzs skorzystamy.

Odpowiedź ze sklepu samplestore.pl

Doceniamy wystawioną opinię. Konsekwencja w jakości to podstawa działania.
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Zamówiona bluza yeezy gap jest świetna

Bluza yeezy gap jest świetna Wszystko jest oryginalne i jakościowe Problem niestety był z dostawą Na stronie pisało że paczka zostanie wysłana w ciągu 24h a tak naprawdę została wysłana po 2,5 tygodniach Po tygodniu oczekiwania napisali że wyślą za dwa dni lecz wysłali półtorej tygodnia później
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Zamówienie przyszło wszystko zgodnie oraz bez żadnych nieprawidłowości. Jednak chce poruszyć czas samego wysłania produktu. Wysłanie trwało ponad półtorej tygodnia, a na stronie jest napisane wysyłka w 24h… wykonałem kolejne zamówienie ze strony, mam nadzieję że tym razem się nie zawiodę
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Czas oczekiwania był dłuższy niż podawali ale paczka przyszła w dobrym z paczką też nie było problemów a produkt jest najwyższej jakości
Profil prywatny 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Olewanie oraz brak zwrotu

Witam wystawiam jedną gwiadzke bo uważam że zostałem olany oraz oszukany bo dnia 19.08 złozyłem zamówienie butów o kwocie 1300zł pisało tam 5-10 na wysyłkę 9 dnia napisałem do nich jak tam z moim zamówieniem odpisali mi że nie ma ich altualnie u ich dostawcy oraz ze cena botow sie znacząco podniosła wiec nie rozumiem czemu po 1 nie zostałem o tym poinformowany 2 czemu na stronie jest nadal ta sama cena oraz są one dostępnę. W tej samej wiadomości mi napisali że mam 2 opcje zakup innego przedmiotu z doplatą wysokocki 250zł lub zwrot kosztow więc dnia 28.08 napisałem ze chcem zwrot kosztow na konto napisałem im wszytkie dane i słuch po nich zaginą wysłałem chyba podan 8 emali oraz napisałem na instargramie i nadal nir dostałem odpowiedzi. krotko mówiąc nie polecam -1300zł
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane
Bardzo długi czas realizacji zamówienia. Za wydłużony czas miał być dołożony gratis, którego nie dołożono do przesyłki. Słaba dbałość o klienta. Lekko zawiedziona jestem takim podejściem do sprawy.

Środki podjęte w celu zapewnienia autentyczności

Opinie zweryfikowane:

Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.

Zaimportowane opinie:

Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.

Kontakt

Odwiedź stronę internetową

O nas

Ta firma połączyła swoje profile Trusted Shops.

Wyświetl wszystkie profile