addnature.plOpinie

: 1 284Bardzo dobry

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

Kontakt
internetstores GmbH
Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Niemcy
Nr w rejestrze handlowym
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Opinie nt. sklepu addnature.pl

4.79/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (330) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

90 %
5 %
2 %
2 %
2 %
Opinie łącznie (1 284)

najbardziej pozytywna opinia


Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


2 miesiące(-ęcy) temu
Oczekiwanie na wysyłkę trwa zwykle tydzień. Do tego należy doliczyć około 3 dni na transport i doręczenie paczki. Zwroty są możliwe ale panuje tam bałagan. z 5 zwróconych przedmiotów jedne figurują w serwisie addnature jako zwrócone, inne jako wysłane. Trzeba mocno pilnować zwrotu środków na konto, bo odbywa się to w ratach. Ogólnie nie polecam sklepu, bo panuje tam bałagan. Infolinia jest ciągle zajęta. Jeśli nie chcesz problemów to lepiej kupuj w pewniejszych sklepach.
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
1 miesiąc temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca. Pozdrawiamy, Addnature Team.
Czytaj dalej 4 osób uznało to za pomocne Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie
2 miesiące(-ęcy) temu
Oczekiwanie na wysyłkę trwa zwykle tydzień. Do tego należy doliczyć około 3 dni na transport i doręczenie paczki. Zwroty są możliwe ale panuje tam bałagan. z 5 zwróconych przedmiotów jedne figurują w serwisie addnature jako zwrócone, inne jako wysłane. Trzeba mocno pilnować zwrotu środków na konto, bo odbywa się to w ratach. Ogólnie nie polecam sklepu, bo panuje tam bałagan. Infolinia jest ciągle zajęta. Jeśli nie chcesz problemów to lepiej kupuj w pewniejszych sklepach.
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
1 miesiąc temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca. Pozdrawiamy, Addnature Team.
Czytaj dalej 4 osób uznało to za pomocne Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Doświadczenia innych klientów sklepu addnature.pl

Filtruj Sortuj Od najnowszych 
(5)
10 dni temu
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem przesyłki, choc w chwili zamówienia dokonałem przelewu.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
10 dni temu
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w wysyłce, które wynikają ze wzmożonej liczby zamówień. Zapewniamy, że wszystkie zamówienia traktujemy priorytetowo. Państwa zamówienie jest skompletowane. Gdy zostanie nadane, otrzymacie Państwo link do śledzenia przesyłki. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
18 dni temu
Zamówienie anulowane po tygodniu od zamówienia bez podawania przyczyny!
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
17 dni temu
Dzień dobry. Wczoraj otrzymaliśmy informację o braku produktu i niezwłocznie przesłaliśmy Panu mejla o anulowaniu zamówienia i zwrocie środków. Przepraszamy za niedogodność. Pozdrawiamy, Addnature Team
 pomocny 
2 miesiące(-ęcy) temu
Oczekiwanie na wysyłkę trwa zwykle tydzień. Do tego należy doliczyć około 3 dni na transport i doręczenie paczki. Zwroty są możliwe ale panuje tam bałagan. z 5 zwróconych przedmiotów jedne figurują w serwisie addnature jako zwrócone, inne jako wysłane. Trzeba mocno pilnować zwrotu środków na konto, bo odbywa się to w ratach. Ogólnie nie polecam sklepu, bo panuje tam bałagan. Infolinia jest ciągle zajęta. Jeśli nie chcesz problemów to lepiej kupuj w pewniejszych sklepach.
 pomocny (4)
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
1 miesiąc temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca. Pozdrawiamy, Addnature Team.
 pomocny 
5 miesiące(-ęcy) temu
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
5 miesiące(-ęcy) temu
 pomocny 
10 miesiące(-ęcy) temu
Czekam na realizację zamówienia 15 dni. Po kilku monitach nie udało mi się nawet uzyskać informacji na temat terminu dostawy. Sklep nie podaje numeru przesyłki, by można ją było śledzić. Firma kurierska ma trzy dni robocze na poinformowanie sklepu o statusie paczki, co oznacza 5 dni roboczych oczekiwania przez klienta na informację gdzie jest paczka. Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
Odpowiedź ze sklepu addnature.pl
10 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, dziękujemy za kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak paczka opuści nasz magazyn. Otrzymaliśmy odpowiedź od firmy kurierskiej, która jest w trakcie poszukiwania paczki. Niezwłocznie jak będą mieli informacje odnośnie jej statusu, powinni nam dać odpowiedź. Pozdrawiamy.
 pomocny