lyko.com/pl- Logo - Opinie

lyko.com/pl
Opinie:

Opinie (1021) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1415)

4,68
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lyko.com/pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Polecam sklep i to bardzo. W sklepie trzy razy składałam zamówienie . Z zamówieniem pierwszym i trzecim nie miałam żadnego problemu, przesyłka przyszła o czasie, zawartość była dobrze zabezpieczona, zamówienie w całości do mnie dotarło. Niestety jeśli chodzi o drugie zamówienie przesyłka przyszła o czasie, ale niestety uszkodzona, od razu napisałam do obsługi klienta. Byłam bardzo mile zaskoczona z bardzo szybkiej odpowiedzi i szybkim załatwieniu sprawy. Jeszcze z taką miłą i dbającą o klienta obsługą klienta nie spotkałam się.

najbardziej krytyczna opinia

12 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
NIE POLECAM! LYKO pomyliło adres wysyłki zamówienia. Ktoś odebrał moja paczkę pod innym adresem, takim który nie istnieje.. Nie wiem gdzie jest moja paczka, stracone pieniądze. Wysłałam już kilka e-maili, będę wysyłać kolejne, udają ze nie widzą e-maili i wymijająco odpisali na jednego.. Żądam zwrotu pieniędzy i proszę omijać szerokim łukiem tego sprzedawcę!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lyko.com/pl

 Sortuj  
Trafność
(13)
(7)
Resetuj
30 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Wadliwy produkt Saint Tropez

Witam serdecznie, produkty które zamówiłam u Państwa spełniły moje oczekiwania ale niestety jeden z nich był uszkodzony w transporcie i nie nadawał się do użytku. Chodzi o spray room Saint Tropez 44 ml. W związku z tym chciałabym prosić i zwrot środków za ten produkt bądź wysyłkę takiego samego aczkolwiek lepiej zabezpieczonego. Proszę o przychylne rozpatrzenie mojej prośby.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
2 maj 2024
Dziękujemy za opinię - oczywiście rozpatrzyliśmy reklamację w mam nadzieję odpowiedni dla Ciebie sposób ❤️ Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
AP
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Fatalnie zapakowane zamowienie

Moj krem zostal wrzucony do pudelka. Latal we wszystkie strony. Pierwszy raz zamawialam z Lyko i bylam bardzo zaskoczona niedbala wysylka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
2 dni temu
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny (nie stosujemy wypełnień takich jak folia bąbelkowa), jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli Twój produkt został w jakikolwiek sposób uszkodzony - daj nam znać drogą mailową, a jak najszybciej rozpatrzymy reklamację. Pozdrawiam ciepło! / Gosia z Customer Relations
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
dostawa
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
13 dni temu
Dziękujemy za Twoją opinię ❤️ W przypadku zamówień złożonych przed/w trakcie dni ustawowo wolnych od pracy czas dostawy może być odrobinę wydłużony 😇 Mam nadzieję, że zawartość paczki spełnia Twoje oczekiwania. Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

zły produkt

zamówiłam perfumy otrzymałam lakier do paznokci
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 mar 2024
Dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie opinii ❤️ Pamiętaj, że każdy uczestnik programu polecającego dołączając do niego akceptuje regulamin, w którym zostaje poinformowany o sytuacjach, w jakich nagroda może nie zostać wydana. Uczestnik tym samym zobowiązuje się do jego przestrzegania i zobowiązanie to nie jest zależne od działania czy awarii systemu 😇 Mocno wierzymy, że wzajemne zaufanie jest podstawą naszej relacji z każdym klientem, a do każdej zgłoszonej sprawy podchodzimy z należytą starannością i indywidualnym podejściem 🌞 Mamy nadzieję, że w przyszłości jeszcze spotkamy się w Lyko. Pozdrawiam cieplutko! / Gosia z Customer Relations
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
4 kwi 2024
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Daj nam znać, co powinniśmy poprawić, aby przy następnych zakupach otrzymać 5 gwiazdek 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
4 kwi 2024
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Daj nam znać, co powinniśmy poprawić, aby przy następnych zakupach otrzymać 5 gwiazdek 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
3 kwi 2024
Dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie opinii ❤️ Każdy uczestnik programu polecającego dołączając do niego akceptuje regulamin, w którym zostaje poinformowany o sytuacjach, w jakich nagroda może nie zostać wydana. Uczestnik tym samym zobowiązuje się do jego przestrzegania i zobowiązanie to nie jest zależne od działania czy awarii systemu 😇 Mocno wierzymy, że wzajemne zaufanie jest podstawą naszej relacji z każdym klientem, a do każdej zgłoszonej sprawy podchodzimy z należytą starannością i indywidualnym podejściem 🌞 Pozdrawiam ciepło! / Gosia z Customer Relations
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
produkty, które zamówiłam przyszły zupełnie niezabezpieczone, oraz po tygodniu oczekiwania mimo tego, że produkty, ktore zamawiałam były oznaczone ,szybka dostawa’, ktora powinna trwac 1-2 dni. poza tym ok, duzy wybór produktów, ktorych nie ma w innych sklepach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
20 mar 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Każda konstruktywna krytyka jest dla nas okazją do poprawy - skontaktowaliśmy się z Tobą również drogą mailową! Pozdrawiam / Gosia z Customer Relations
7 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Karygodny sposób zapakowania paczki. Wrzucone do kartonu bez żadnego zabezpieczenia, żeby produkty nie walały się po kartonie i potencjalnie uszkodziły/otworzyły. 2024 rok i najtańsze paczki z Chin są lepiej zapakowane niż to co dostałam. Jeszcze przesyłka niezrozumiale długo szła. Jednak to wina po stronie przewoźnika.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
9 lut 2024
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Pozwoliłam sobie odnieść do niej drogą mailową, mam nadzieję, że będzie to dla Ciebie miła wiadomość 😇 Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny (nie stosujemy wypełnień takich jak folia bąbelkowa), jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Pozdrawiam ciepło! / Gosia z Customer Relations
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Słaby przepływ informacji gdzie jest paczka. Miała jeden dzień opóźnienia, co wpłynęło na obdarowaniem kogoś zawartością paczki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
1 lut 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Pamiętaj, że dokładny opis sposobów dostawy znajdziesz na naszej stronie, a nasza obsługa klienta z chęcią rozwieje jakiekolwiek wątpliwości 😇 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Produkt nie zabezpieczony folią bąbelkową, butelka plastikowa włożona do większego kartonu bez zabezpieczenia. Za to 3 gwiazdki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
16 lut 2024
Dziękujemy za opinię 😇 Bardzo mi przykro, że nie byłaś zadowolona z dostawy. Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny (nie stosujemy wypełnień takich jak folia bąbelkowa), jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli Twój produkt uległ uszkodzeniu - skontaktuj się z nami drogą mailową 😇 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Krem nie był zabezpieczeniu i opakowanie było pogniecione
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
23 sty 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Pamiętaj, że w przypadku uszkodzeń produktów nasza obsługa klienta z chęcią pomoże w procesie reklamacyjnym! W końcu jesteśmy tylko ludźmi i czasem zdarzają nam się wpadki, jednak Wasze zadowolenie jest dla nas priorytetem 🌞 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak produktu

Zamówienie jest nie pełne, brakuje jednego produktu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
23 sty 2024
Przepraszamy za pomyłkę ❤️ Zgodnie z wiadomością mailową - Twój brakujący produkt jest już w drodze do Ciebie 😇 Mam nadzieję, że następnym razem zasłużymy na 5*! Pozdrawiam! / Gosia z Customer Retations
5 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Błędnie skompletowanego zamówienie

Sklep błędnie skompletował zamówienie po czym oczekiwał dostarczenia błędnie otrzymanej paczki do punktu DHL zamiast odebrać ją z adreu na który została dostarczona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
11 gru 2023
Dziękujemy za opinię ❤️ Przyjrzałam się ponownie Twojej sprawie - widzę, że poprosiliśmy Cię o odniesienie zdublowanej paczki do punktu odbioru w dogodnym dla Ciebie momencie zgodnie z naszą polityką zwrotów (tak, jak pozwala na to nasza umowa z przewoźnikiem). Jeśli z jakiegokolwiek powodu wiesz, że nie będziesz w stanie dostarczyć przesyłki do punktu DHL - wystarczy dać nam znać drogą mailową, zawsze staramy się znaleźć inne rozwiązanie oczywiście w miarę naszych możliwości 😇 Mam nadzieję, że jednak doręczenie zamówionych produktów w podwójnej ilości, załączenie vouchera rabatowego i mała prośba z naszej strony to nie jest doświadczenie na miarę dwóch gwiazdek, jednak jeśli tak się poczułeś - bardzo nam przykro, daj nam znać, jak możemy poprawić to wrażenie 🌞 Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
4 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetne ceny, ale brak jakiegokolwiek zabezpieczenia paczek skutkuje flakonami rozbitymi w drobny mak. Na szczęście reklamacja szybko załatwiona.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
4 gru 2023
Dziękujemy za opinię i cieszymy się, że udało nam się zająć Twoją sprawą jak najszybciej ❤️ Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
15 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie było źle zapakowane, wszystko latało luzem, kredki dotarły połamane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
16 paź 2023
Bardzo dziękujemy za Twoją opinię, każda uwaga jest dla nas ważna ❤️ W swojej skrzynce mailowej znajdziesz wiadomość - mam nadzieję, że zaproponowane przeze mnie rozwiązanie będzie odpowiednie i jeszcze spotkamy się w LYKO! Pozdrawiam 🌞 / Gosia z Customer Relations
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Uszkodzone opakowanie. Termin dostawy sie wydłużył o 2 dni
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
27 gru 2023
Dziękujemy za opinię. 💕 Bardzo nam przykro z powodu uszkodzonego opakowania, w przypadku uszkodzonych produktów, bardzo prosimy o skontaktowanie się z naszą obsługą klienta - z pewnością znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu. 😊 Niestety nie mamy większego wpływu na pracę przewoźników i czasem mogą zdarzyć się małe opóźnienia, w szczególności w okresie świątecznym kiedy to kurierzy mają pełne ręce pracy. 😔 Mamy nadzieję, że mimo wszystko, wrócisz jeszcze do nas! Miłego dnia i wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym nowym roku. ✨ //Izabela z Customer Relations
18 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Lack of aby protection for the product in the box
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
20 lis 2023
Thank you for your review! ❤️ We strive to eliminate extensive packaging due to environmental reasons, however your satisfaction and smile are our main goals 🌞 Please let us know if there was any damage to your product! Have a great day! / Gosia from Customer Relations
20 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię