lyko.com/pl- Logo - Opinie

lyko.com/pl
Opinie:

Opinie (1021) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1415)

4,68
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
lyko.com/pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

12 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Polecam sklep i to bardzo. W sklepie trzy razy składałam zamówienie . Z zamówieniem pierwszym i trzecim nie miałam żadnego problemu, przesyłka przyszła o czasie, zawartość była dobrze zabezpieczona, zamówienie w całości do mnie dotarło. Niestety jeśli chodzi o drugie zamówienie przesyłka przyszła o czasie, ale niestety uszkodzona, od razu napisałam do obsługi klienta. Byłam bardzo mile zaskoczona z bardzo szybkiej odpowiedzi i szybkim załatwieniu sprawy. Jeszcze z taką miłą i dbającą o klienta obsługą klienta nie spotkałam się.

najbardziej krytyczna opinia

12 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
NIE POLECAM! LYKO pomyliło adres wysyłki zamówienia. Ktoś odebrał moja paczkę pod innym adresem, takim który nie istnieje.. Nie wiem gdzie jest moja paczka, stracone pieniądze. Wysłałam już kilka e-maili, będę wysyłać kolejne, udają ze nie widzą e-maili i wymijająco odpisali na jednego.. Żądam zwrotu pieniędzy i proszę omijać szerokim łukiem tego sprzedawcę!
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu lyko.com/pl

 Sortuj  
Trafność
(42)
(7)
Resetuj
30 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Jedną gwiazdkę zabrałam za ostatnie zamówienie fioletowy tusz maybelline. Zakrętka była nie zabezpieczona a tuszu na moje oko i dotychczasowe doświadczenie trochę mało .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
6 maj 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Jeśli masz wątpliwości co do produktu - pamiętaj, że zawsze z chęcią odpowiemy na pytania lub pomożemy w procesie reklamacji. Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
1 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Dzień dobry , zakupiona paletka szminek do ust jest w bardzo mi odpowiadającej barwie ,brakuje mi w zestawie miejsca na mini pędzel do nakładania pomadek, tak więc proponuję zmianę opakowania na trochę większe ale z miejscem na pędzel tak dla kompletu . Pozdrawiam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
6 maj 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Nie jesteśmy niestety producentem tego produktu, więc nie mamy wpływu na jego opakowanie, jednak masz rację, byłaby to przydatna rzecz! Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
6 maj 2024
 Opinia zweryfikowana

ok

Firma mogłaby pomyśleć o lepszym zabezpieczaniu przesyłki. Wrzucanie wszystkiego luzem do kartonu to nie jest dobre rozwiązanie. Na rynku jest skropak, można użyć starych kartonów jako wypełnień pod warunkiem że firma ma nacinarkę do kartonów. Poza tym ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
6 maj 2024
Bardzo dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie uwag ✨ Bardzo mi przykro, że nie byłaś do końca zadowolona z dostawy. Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny, jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli którykolwiek z produktów został uszkodzony - skontaktuj się z nami proszę drogą mailową 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
24 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

ok

hm nieszczególnie zgadzało się zamówienie z dostarczonymi produktami , ale to kwestia smaku
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 kwi 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Szkoda, że smaki nie do końca przypadły Ci do gustu, mam nadzieję, że w przyszłości znajdziesz u nas coś dla siebie! Pozdrawiam 🌞 / Gosia, Customer Relations
7 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania na przesyłkę. Reszta ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
8 maj 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
24 kwi 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz, a następne doświadczenie zakupowe w LYKO będzie pięciogwiazdkowe! Pozdrawiam✨ / Gosia z Customer Relations
8 maj 2024
 Opinia zweryfikowana
dostawa
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
13 dni temu
Dziękujemy za Twoją opinię ❤️ W przypadku zamówień złożonych przed/w trakcie dni ustawowo wolnych od pracy czas dostawy może być odrobinę wydłużony 😇 Mam nadzieję, że zawartość paczki spełnia Twoje oczekiwania. Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Pakowanie produktu

Polecam zwrócić uwagę na lepsze zabezpieczenie produktu, pudełko duże, a produkt mały, bez żadnych zabezpieczeń przemieszczał się po całym pudelku
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
3 kwi 2024
Bardzo dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie uwag ✨ Bardzo mi przykro, że nie byłaś do końca zadowolona z dostawy. Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny (nie stosujemy wypełnień takich jak folia bąbelkowa), jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli którykolwiek z produktów został uszkodzony - skontaktuj się z nami proszę drogą mailową 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Znalazłam tutaj produkt, którego nie mogłam znaleźć w innych drogeriach
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 mar 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
polecam chociaż pojemniki 2 z 3 peelingów zostały połamane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 mar 2024
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Jesteśmy pewni, że w przyszłości zasłużymy na 5 gwiazdek! Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
20 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
22 kwi 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz, a następne doświadczenie będzie pięciogwiazdkowe! ✨ / Gosia z Customer Relations
10 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

zły produkt

zamówiłam perfumy otrzymałam lakier do paznokci
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 mar 2024
Dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie opinii ❤️ Pamiętaj, że każdy uczestnik programu polecającego dołączając do niego akceptuje regulamin, w którym zostaje poinformowany o sytuacjach, w jakich nagroda może nie zostać wydana. Uczestnik tym samym zobowiązuje się do jego przestrzegania i zobowiązanie to nie jest zależne od działania czy awarii systemu 😇 Mocno wierzymy, że wzajemne zaufanie jest podstawą naszej relacji z każdym klientem, a do każdej zgłoszonej sprawy podchodzimy z należytą starannością i indywidualnym podejściem 🌞 Mamy nadzieję, że w przyszłości jeszcze spotkamy się w Lyko. Pozdrawiam cieplutko! / Gosia z Customer Relations
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
3 kwi 2024
Dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie opinii ❤️ Każdy uczestnik programu polecającego dołączając do niego akceptuje regulamin, w którym zostaje poinformowany o sytuacjach, w jakich nagroda może nie zostać wydana. Uczestnik tym samym zobowiązuje się do jego przestrzegania i zobowiązanie to nie jest zależne od działania czy awarii systemu 😇 Mocno wierzymy, że wzajemne zaufanie jest podstawą naszej relacji z każdym klientem, a do każdej zgłoszonej sprawy podchodzimy z należytą starannością i indywidualnym podejściem 🌞 Pozdrawiam ciepło! / Gosia z Customer Relations