Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
12 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Polecam sklep i to bardzo. W sklepie trzy razy składałam zamówienie . Z zamówieniem pierwszym i trzecim nie miałam żadnego problemu, przesyłka przyszła o czasie, zawartość była dobrze zabezpieczona, zamówienie w całości do mnie dotarło. Niestety jeśli chodzi o drugie zamówienie przesyłka przyszła o czasie, ale niestety uszkodzona, od razu napisałam do obsługi klienta. Byłam bardzo mile zaskoczona z bardzo szybkiej odpowiedzi i szybkim załatwieniu sprawy. Jeszcze z taką miłą i dbającą o klienta obsługą klienta nie spotkałam się.
NIE POLECAM! LYKO pomyliło adres wysyłki zamówienia. Ktoś odebrał moja paczkę pod innym adresem, takim który nie istnieje.. Nie wiem gdzie jest moja paczka, stracone pieniądze. Wysłałam już kilka e-maili, będę wysyłać kolejne, udają ze nie widzą e-maili i wymijająco odpisali na jednego.. Żądam zwrotu pieniędzy i proszę omijać szerokim łukiem tego sprzedawcę!
Jedną gwiazdkę zabrałam za ostatnie zamówienie fioletowy tusz maybelline. Zakrętka była nie zabezpieczona a tuszu na moje oko i dotychczasowe doświadczenie trochę mało .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
6 maj 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Jeśli masz wątpliwości co do produktu - pamiętaj, że zawsze z chęcią odpowiemy na pytania lub pomożemy w procesie reklamacji. Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
1 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Dzień dobry , zakupiona paletka szminek do ust jest w bardzo mi odpowiadającej barwie ,brakuje mi w zestawie miejsca na mini pędzel do nakładania pomadek, tak więc proponuję zmianę opakowania na trochę większe ale z miejscem na pędzel tak dla kompletu . Pozdrawiam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
6 maj 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Nie jesteśmy niestety producentem tego produktu, więc nie mamy wpływu na jego opakowanie, jednak masz rację, byłaby to przydatna rzecz! Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
6 maj 2024
Opinia zweryfikowana
ok
Firma mogłaby pomyśleć o lepszym zabezpieczaniu przesyłki. Wrzucanie wszystkiego luzem do kartonu to nie jest dobre rozwiązanie. Na rynku jest skropak, można użyć starych kartonów jako wypełnień pod warunkiem że firma ma nacinarkę do kartonów. Poza tym ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
6 maj 2024
Bardzo dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie uwag ✨ Bardzo mi przykro, że nie byłaś do końca zadowolona z dostawy. Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny, jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli którykolwiek z produktów został uszkodzony - skontaktuj się z nami proszę drogą mailową 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
24 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
ok
hm nieszczególnie zgadzało się zamówienie z dostarczonymi produktami , ale to kwestia smaku
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 kwi 2024
Dziękujemy za opinię ❤️ Szkoda, że smaki nie do końca przypadły Ci do gustu, mam nadzieję, że w przyszłości znajdziesz u nas coś dla siebie! Pozdrawiam 🌞 / Gosia, Customer Relations
7 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania na przesyłkę.
Reszta ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
13 dni temu
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
12 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 maj 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
24 kwi 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz, a następne doświadczenie zakupowe w LYKO będzie pięciogwiazdkowe! Pozdrawiam✨ / Gosia z Customer Relations
21 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
22 kwi 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz, a następne doświadczenie będzie pięciogwiazdkowe! ✨ / Gosia z Customer Relations
21 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
22 kwi 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz, a następne doświadczenie będzie pięciogwiazdkowe! ✨ / Gosia z Customer Relations
30 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Wadliwy produkt Saint Tropez
Witam serdecznie, produkty które zamówiłam u Państwa spełniły moje oczekiwania ale niestety jeden z nich był uszkodzony w transporcie i nie nadawał się do użytku. Chodzi o spray room Saint Tropez 44 ml. W związku z tym chciałabym prosić i zwrot środków za ten produkt bądź wysyłkę takiego samego aczkolwiek lepiej zabezpieczonego. Proszę o przychylne rozpatrzenie mojej prośby.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
2 maj 2024
Dziękujemy za opinię - oczywiście rozpatrzyliśmy reklamację w mam nadzieję odpowiedni dla Ciebie sposób ❤️ Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
Moj krem zostal wrzucony do pudelka. Latal we wszystkie strony. Pierwszy raz zamawialam z Lyko i bylam bardzo zaskoczona niedbala wysylka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
22 godziny temu
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️
Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny (nie stosujemy wypełnień takich jak folia bąbelkowa), jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli Twój produkt został w jakikolwiek sposób uszkodzony - daj nam znać drogą mailową, a jak najszybciej rozpatrzymy reklamację. Pozdrawiam ciepło! / Gosia z Customer Relations
2 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Pakowanie produktu
Polecam zwrócić uwagę na lepsze zabezpieczenie produktu, pudełko duże, a produkt mały, bez żadnych zabezpieczeń przemieszczał się po całym pudelku
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
3 kwi 2024
Bardzo dziękujemy za czas poświęcony na przekazanie uwag ✨ Bardzo mi przykro, że nie byłaś do końca zadowolona z dostawy. Nasze paczki są pakowane automatycznie i z założenia to rozwiązanie technologiczne powinno odpowiednio dopasować rozmiar opakowania oraz ewentualnego wypełnienia papierem do zawartości paczki w sposób bezpieczny i ekologiczny (nie stosujemy wypełnień takich jak folia bąbelkowa), jednak jak widać niestety czasem technologia zawodzi, bardzo przepraszamy 💞 Jeśli którykolwiek z produktów został uszkodzony - skontaktuj się z nami proszę drogą mailową 😇 Pozdrawiam! / Gosia, Customer Relations
25 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Znalazłam tutaj produkt, którego nie mogłam znaleźć w innych drogeriach
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 mar 2024
Cześć! Dziękujemy pięknie za opinię. 😊 Mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze nie raz! ✨ / Gosia z Customer Relations
25 mar 2024
Opinia zweryfikowana
polecam chociaż pojemniki 2 z 3 peelingów zostały połamane
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu lyko.com/pl
25 mar 2024
Bardzo dziękujemy za opinię ❤️ Jesteśmy pewni, że w przyszłości zasłużymy na 5 gwiazdek! Pozdrawiam! / Gosia z Customer Relations
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.