kluczesoft.pl
Opinie:

 Opinie łącznie (4353) 

4,23

Dobry

4353 – łączna liczba opinii od 17 lip 2023

5
74 %
4
8 %
3
2 %
2
1 %
1
15 %
znak jakości
Ważny
Ważny od: 21 lip 2023
kluczesoft.pl/ spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
Zweryfikowana tożsamość
Szyfrowana transmisja danych
Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się,

Podsumowanie Opinii

Klienci doceniają atrakcyjne ceny i rabaty, co często stanowi główny powód wyboru sklepu. Wiele pozytywnych opinii dotyczy także jasnych i szczegółowych instrukcji instalacji oraz bezproblemowej aktywacji kluczy. Część osób chwali wsparcie techniczne, które – mimo początkowych problemów – skutecznie rozwiązało ich sprawy. Jednocześnie wielu klientów zgłasza opóźnienia w dostawie kluczy lub nieotrzymanie produktu w deklarowanym czasie. Problemy pojawiają się również przy zwrotach pieniędzy za nieudane zamówienia, gdzie klienci skarżą się na długie czasy oczekiwania i brak reakcji na zgłoszenia. Doświadczenia z obsługą klienta są bardzo zróżnicowane – część osób narzeka na brak odpowiedzi lub automatyczne odpowiedzi oraz trudności w komunikacji. Pojawiają się także sporadyczne uwagi o niejasnościach w instrukcjach i obawy dotyczące legalności niskich cen.

Ten tekst został wygenerowany automatycznie przez system AI na podstawie opinii użytkowników.

Czy te informacje były dla Ciebie pomocne?

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się,

Jak Trusted Shops zapobiega dodawaniu fałszywych opinii

Opiniekluczesoft.pl

(152)
(13)
(15)
(80)
(724)
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Zakup bez zastrzeżeń. Klucz Office 2024 działa poprawnie. Otrzymany niezwłocznie po zakupie. Informacja o instalacji zrozumiała, czytelna i bezproblemowa. Kluczesoft.pl wybrane po analizie opinii kupujących tego typu produkty w różnych sklepach i pod kątem legalności produktu w zakresie rynku wtórnego. Obsługa transakcji bez uwag. Polecam.

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Dziękujemy za tak szczegółową opinię i za wybór naszego sklepu! Cieszymy się, że klucz do Office 2024 dotarł niezwłocznie i działa, a instrukcja instalacji okazała się czytelna. Zespół KluczeSoft.pl
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Problem z powteirdzeniem płatności (błąd 501)

Podczas realizacji zamówienia wystąpił problem z zaksięgowaniem płatności i w związku z tym zakup nie okazał się być "natychmiastowym". Jednak mimo weekendu obsługa klienta zadziałała i otrzymałem klucz aktywacyjny następnego dnia rano. Konsultant AI poinformował mnie, że tego typu problem techniczny czasami występuje i jest znany obsłudze, tym dziwniejsze jest to, że do tej pory nie został usunięty.

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Dziękujemy za wyrozumiałość i ocenę! Przepraszamy, że problem z zaksięgowaniem płatności opóźnił wysyłkę — standardem jest klucz e-mailem w 1–3 min po zaksięgowaniu płatności. Cieszymy się, że klucz dotarł następnego dnia rano. Zespół KluczeSoft.pl
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane

Pomocne biuro obsługi klienta

Zrobiłem błąd w procesie aktywacji klucza, nawiązałem mailowy kontakt z BOK i otrzymałem jasne, zrozumiałe wskazówki co pomogło mi pomyślnie zakończyć aktywację. Podkreślam, że konsultant był dostępny w późnej, weekendowej porze.

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Panie Piotrze, bardzo dziękujemy za miłą opinię! Cieszymy się, że nasze wskazówki pomogły w aktywacji. Dbamy o to, żeby każde zgłoszenie kończyło się rozwiązaniem. Zapraszamy przy kolejnych zamówieniach. Zespół KluczeSoft.pl
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Świetne prowadzenie w instalacji i ustawieniu zamówionego oprogramowania, jestem zaskoczony tak dobrą opieką nad 72 letnim użytkownikiem.
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Proszę brać pod uwagę że nie każdy kupujący zna się na komputerze ja mam to szczęście że mój mąż ma dużą wiedzę w tej kwestii ale bez niego sama bym sobie nie poradziła. Było trochę problemów z klucze, i trzeba było długo czekać na odpowiedź. Finalnie jestem zadowolona z zakupu. Pozdrawiam

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Dziękujemy Pani Marleno za konstruktywną uwagę. To bardzo słuszna sugestia — pracujemy nad uproszczeniem instrukcji krok-po-kroku dla osób mniej technicznych. Do końca sierpnia dodajemy do naszego portalu pomocy poradniki wideo dla najczęstszych sytuacji instalacyjnych. Bezpośredni kontakt do mnie: kontakt@kluczesoft.pl. — Frederic Beeg, właściciel
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

NIE POLECAM kluczesoft.pl!

Czytając komentarze, widzę, że nie tylko ja dałem się nabrać. Ale od początku. 24 marca 2026 roku zakupiłem klucz do najnowszego pakietu Microsoft Office. Przy wyborze produktu szczególnie zależało mi na liczbie stanowisk oraz kompatybilności z systemami iOS. Niestety po złożeniu zamówienia otrzymałem informację, że zakupiony przeze mnie produkt jest obecnie niedostępny. W zamian zaproponowano mi inne rozwiązanie. Po dopytaniu o szczegóły (na tym etapie kontakt mailowy działał jeszcze sprawnie) okazało się jednak, że proponowany produkt nie spełniał moich podstawowych wymagań. Ponieważ czas ważności mojej dotychczasowej licencji dobiegał końca, nie mogłem dłużej czekać i zakupiłem licencję bezpośrednio od Microsoftu. Już 25 marca 2026 roku poinformowałem o tym fakcie sprzedawcę, Kluczesoft.pl, prosząc o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. W tym momencie odpowiedzi na moje wiadomości praktycznie się skończyły. Sześć dni później ponownie upomniałem się o zwrot środków za niezrealizowane zamówienie. Nie otrzymałem ani zamówionego produktu, ani żadnej alternatywy, ani konkretnej odpowiedzi. Pozostałem więc bez produktu i bez pieniędzy. Tydzień po wysłaniu ponaglenia, 7 kwietnia 2026 roku, otrzymałem automatyczną wiadomość z przeprosinami za opóźnienie oraz informacją, że firma ma nadzieję, iż zakupiony produkt działa prawidłowo. Trudno było nie zadać sobie pytania: jaki produkt? Przecież niczego nie otrzymałem. W tej samej wiadomości zaproponowano mi rekompensatę w postaci darmowego produktu o określonej wartości lub zwrotu 10% jego wartości na konto. Problem polegał na tym, że nadal nie otrzymałem ani zamówionego produktu, ani proponowanego zamiennika, ani żadnego innego rozwiązania. Odpisałem więc, że produkt nie działa prawidłowo, ponieważ po prostu go nie mam. Ponownie wyjaśniłem, że nie potrzebuję już żadnej licencji, ponieważ kupiłem ją gdzie indziej, i zażądałem zwrotu pieniędzy za niewywiązanie się z umowy. Rozczarowany całą sytuacją wystawiłem wtedy ocenę 1/5. Co ciekawe, jeszcze tego samego dnia otrzymałem instrukcję dotyczącą zmiany opinii, natomiast nadal nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy, ani produktu. Trzy dni później, czyli ponad dwa tygodnie po zakupie, nagle pojawił się klucz do zamówionego produktu. Został przesłany mailem bez żadnych wyjaśnień czy odniesienia do wcześniejszej korespondencji. Oczywiście ponownie poinformowałem, że nie jest mi już potrzebny i nadal oczekuję zwrotu środków. W kolejnych wiadomościach – sprawiających wrażenie automatycznych – poproszono mnie o numer konta do zwrotu pieniędzy oraz zapewniono, że zwrot zostanie zrealizowany. Dziś jest 23 czerwca 2026 roku, a więc minęły niemal trzy miesiące od zakupu. Zwrot środków nadal nie został wykonany. Co kilka dni otrzymuję jedynie automatyczne wiadomości z informacją, że firma „pracuje nad zwrotem” i przeprasza za opóźnienie. Naprawdę? Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie ma trwać miesiącami? Nie chcę oceniać intencji firmy, ale cała sytuacja wygląda bardzo niepokojąco. Dlatego postanowiłem rozwinąć swoją jednogwiazdkową ocenę i szczegółowo opisać przebieg sprawy, aby ostrzec innych klientów przed podobnymi problemami. PRZESTRZEGAM PRZED KLUCZESOFT.PL. Szkoda, ponieważ wcześniej kilkukrotnie robiłem tam zakupy i dopóki produkt był dostępny, a sprawa nie wymagała zwrotu pieniędzy, wszystko przebiegało bezproblemowo. Prawdziwa jakość obsługi klienta wychodzi jednak na jaw dopiero wtedy, gdy pojawia się problem. W moim przypadku firma nie zdała tego egzaminu. EDIT: Ooo to przepraszam, nie wiedizałem, że odpowiadaćie w ciągu godziny bo minęło już 24 od mojej wiadomości e-mailowej na adres z ktorego odpowiadacie żekomo w ciagu godziny... żenada

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Panie Kamilu, ma Pan rację. Sprawdziłem historię — 13 maja prosiliśmy o Pański IBAN do ręcznego zwrotu (nasze API do Przelewy24 miało wtedy błąd) i nie otrzymaliśmy odpowiedzi, powinniśmy byli powtórzyć tę prośbę. Zamówienie WHESZLHCF było opłacone przez Przelewy24 (nie Stripe) — dlatego zwrot wymaga IBAN lub Pana zgody na zwrot P24 na źródłową kartę. Właśnie wysłałem Panu maila z dwoma opcjami — jak tylko Pan wybierze, wykonuję zwrot 199 PLN w ciągu godziny w dzień roboczy. Kontakt: kontakt@kluczesoft.pl. — Frederic Beeg, właściciel
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Trudno mi coś powiedzieć gdyż instalowałem oprogramowanie już 2 raz a pomoc z pierwszego razu była bardziej rozbudowana niż obecna - mówię osobach nie wykonujących instalacji często tego typu. Generalnie można dać radę trzymając się instrukcji - ja tą starszą zachowałem i jest bardzo przydatna - pozdrawiam
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Polecam

Dobry kontakt AI i mailowy. Dobra cena produktu. Póki co działa w porządku, ledwo co kupiłam.
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Dziękuję za pomoc, gdy nie dostałam kluczy od razu, wirtualna asystentka sprawdziła stan mojego zamówienia i poprowadziła przez p[roces instalacji i aktywacji.

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Pani Bogumiło, bardzo dziękujemy za miłą opinię! Cieszymy się, że nasza wirtualna asystentka pomogła w sprawdzeniu statusu zamówienia oraz przeprowadziła Panią przez proces instalacji i aktywacji. Zapraszamy przy kolejnych zakupach. Zespół KluczeSoft.pl
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane
Drugi zakup na tej stronie, bezproblemowe i szybkie dostarczenie działających kluczy. Polecam

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Dziękujemy za kolejny zakup i miłe słowa. Cieszymy się, że klucze działają bez problemu. Zapraszamy ponownie! Zespół KluczeSoft.pl
Community member 
4 Opinie
 Zweryfikowane

MS Office 2024

Zamówiłem podstawowy pakiet MS Office 2024 do zmodernizowanego komputera. Ze względu na brak produktu otrzymałem propozycję wymiany bez dopłaty na wyższą wersję. Edytor tekstu z pakietu jest niezbędny do współpracy z oprogramowaniem do kosztorysowania.

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Bardzo dziękujemy za 5 gwiazdek, Panie Bogusławie! Cieszymy się, że zakup w naszym sklepie spełnił Pana oczekiwania. Zapraszamy ponownie.
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

jak na razie wszystko OK!

jak na razie wszystko poszło gładko. jeśli klucz produktu nie straci ważności będę mógł powiedzieć, że było na piątkę ;)

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Dziękujemy za cztery gwiazdki i miłe słowa. Klucz jest przypisany do Państwa zamówienia, a w razie jakichkolwiek pytań chętnie pomożemy. Zespół KluczeSoft.pl
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Polecam

Mimo iż nie dostałem tego co zamówiłem czyli Offica2019 (brak kluczy), mój zakup został zupgradowany do wersji 2024 za darmo. Polecam

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Dziękujemy za polecenie i wyrozumiałość! Cieszymy się, że rozwiązanie z bezpłatnym upgrade'em do Office 2024 spełniło Pana oczekiwania. Zapraszamy ponownie do KluczeSoft.pl.
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Szkoda gadać. Jeśli bym mógł to dał bym "0" ale system nie pozwala.

Pan Frederic Beeg pisze, pisze i pisze do mnie i nic z tego nie wynika. Większość co on pisze nie ma potwierdzenia w rzeczywistości. Może poza tym, że "Naprawiam system wymiany kluczy." Z żadnym, z podawanych przez niego numerów telefonu do kontaktu, nie można się połączyć. Numer +48 22 113 28 56 daje odpowiedź, że nie istnieje. Numer +48 22+295 12 15 sam się rozłącza po skończeniu informacji słownej. Wymieniany "bezpłatny upgrad do Office 2024 Pro Plus" nie mógł się udać z powodu braku pliku .ISO instalacyjnego do tej wersji. Na koncie mojego zamówienia VEFRNIGJL ciągle istniały tylko 3 wersje instalacyjne do Office 2021. Co do opcji pełnego zwrotu to tu Pan Beeg jakby udawał, że nie wie o co chodzi i udaje, że wszystko jest OK. Na maila z opcją pełnego zwrotu. Odpowiedziałem na niego (Pn. 29.06.2026 10:38) zgodnie z zaleceniami punktu 3) -"ZWROT". Zgodnie z 14 dniowym prawem, przy zakupach przez Internet, niniejszym odstępuję od umowy kupna zafakturowanego fakturą o nr 342/06/2026 (KSeF: 7272834817-20260617-49C5D7000001-91) i oczekuję wystawienia faktury korygującej i zwrotu kwoty 269,94 zł na moje konto. To był ostatni zakup w KluczeSoft, a właściwie próba zakupu, gdyż przez tydzień nie otrzymałem właściwego i sprawnego produktu, za który zapłaciłem przedpłatą BLIK. Zamówienie złożyłem i opłaciłem za pomocą BLIK w dniu 16-06-2026. Teraz, dzięki Bogu, jest 08-07-2026 a ja tylko otrzymuję od nich sprzeczne, nie skoordynowane wiadomości mailowe zamiast zwrotu pieniędzy i korekty faktury. Jest to jawne unikanie odpowiedzialności i kredytowanie się moim kosztem.

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Panie Mariuszu, zwrot 269,94 PLN został wykonany dziś (16.07.2026, Stripe — pojawi się na Państwa karcie w ciągu 1-3 dni roboczych). Korekta faktury 342/06/2026 na kwotę -269,94 PLN wystawiona równolegle. Ma Pan pełną rację — mój e-mail z 2.07 nie został zauważony i zwrot powinien być wykonany dużo wcześniej. Numery telefonów widoczne na profilu Trusted Shops to numery redakcji TS — nie nasze. Kontakt bezpośredni: kontakt@kluczesoft.pl (odpowiadam osobiście). — Frederic Beeg, właściciel
Community member 
3 Opinie
 Zweryfikowane
To mój kolejny zakup i jestem bardzo zadowolony, zwłaszcza z prowadzącej za rękę instrukcji instalacji.

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Dziękujemy za ponowne zaufanie! Bardzo nas cieszy, że instrukcja instalacji krok po kroku okazała się pomocna — przygotowujemy ją właśnie po to, by wszystko poszło gładko. Zapraszamy przy kolejnych zakupach. Zespół KluczeSoft.pl
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane
Mimo że był problem z dostarczeniem zakupionego towaru, zespół szybko szuka rozwiązanie.

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Dziękujemy za wyrozumiałość i ciepłe słowa. Przepraszamy za opóźnienie w dostarczeniu klucza — standardowo wysyłamy go e-mailem w 1–3 min i tak właśnie powinno być. Gdyby przy aktywacji pojawił się jakikolwiek problem, wystarczy odpisać na naszą wiadomość: w ramach gwarancji aktywacji 365 dni wymienimy klucz na nowy. Zespół KluczeSoft.pl
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

polecam

Wszystko było super. Nie otrzymałam klucza w ciągu godziny, więc napisałam do obsługi. Odpowiedzieli bardzo szybko, wysłali mi klucz i w ramach przeprosin przyznali punkty. Polecam!

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Bardzo dziękujemy za 5 gwiazdek, Pani/Panie Katsiaryno! Cieszymy się, że zakup w naszym sklepie spełnił Państwa oczekiwania. Zapraszamy ponownie.
Community member 
5 Opinie
 Zweryfikowane
Dobra cena, miałem wsparcie ze strony sprzedawcy przy instalacji.

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Dziękujemy! Miło nam, że wsparcie techniczne pomogło przy instalacji. W razie pytań zawsze służymy pomocą. Zespół KluczeSoft.pl
Community member 
3 Opinie
 Zweryfikowane
Klucz działa, instrukcje pobrania i aktywacji produktu są jasne. Strona zaufana, z polecenia, na pewno w przyszłości skorzystam jak zajdzie taka potrzeba

Odpowiedź ze sklepu kluczesoft.pl

Pani Gizelo, bardzo dziękuję za tak pozytywną opinię i polecenie sklepu. Cieszymy się, że klucz działa i instrukcje były jasne. Zapraszamy ponownie! — Frederic Beeg, właściciel
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Pomoc działa i pomogła laikowi odnaleźć się w cdm

Środki podjęte w celu zapewnienia autentyczności

Opinie zweryfikowane:

Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.

Zaimportowane opinie:

Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.

Kontakt

Odwiedź stronę internetową

O nas

Witaj na Kluczesoft.pl! Jesteśmy czołowym sklepem z kluczami do oprogramowania w języku polskim, oferującym szeroki asortyment produktów spełniających wszystkie Twoje potrzeby. Niezależnie od tego, cz...