https://kluczesoft.pl/- Logo - Opinie

https://kluczesoft.pl/
Opinie:

Opinie (1484) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1664)

4,92
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Najistotniejsza pozytywna opinia

6 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Po krótkiej rozmowie z konsultantem zdecydowałem się na zakup pakietu Office 2019 Home & Student. Po wpłaceniu należności (kod BLIK) błyskawicznie otrzymałem wiadomość z kluczem aktywizacyjnym i danymi do instalacji programu. Bardzo szybka instalacja, wszystko działa zgodnie z moimi oczekiwaniami.

Najistotniejsza negatywna opinia

20 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Na głównej stronie dużymi literami napisane jest "automat" i "wysyłka w 5 minut". Dostałem od was maila o zaksięgowaniu wpłaty za klucz. Od tego czasu po 3 godzinach klucz nie przyszedł. Wysłałem ochrzan do obsługi klienta, wkrótce potem przyszedł klucz i dostałem zniżkę 20% na następny zakup (dlatego daje 2 gwiazdki zamiast 1). Zrozumcie, jest pierdyliard sklepów w których można kupić klucze produktów. Klient chce je mieć SZYBKO.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu https://kluczesoft.pl/

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(8)
(7)
Resetuj
RD
Robert D.
Lipowa k/Żywiec
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Microsoft office 2021 standard Mac NIE działa

Po zakupie brak możliwości instalacji programu, oczekiwanie dwa dni na klucze to za długo, po upomnieniu się przysyłacie klucz innego użytkownika który został aktywowany kilka dni temu !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
8 dni temu
Szanowny Kliencie, Dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z instalacją Microsoft Office 2021 Standard dla Mac. Rozumiemy, jak ważne jest szybkie i bezproblemowe uzyskanie dostępu do zakupionego oprogramowania. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli natychmiast rozwiązać ten problem. Zobowiązujemy się do dostarczenia właściwego klucza oraz wsparcia przy instalacji. Doceniamy Państwa cierpliwość i zrozumienie. Mamy nadzieję, że wkrótce będą Państwo mogli w pełni korzystać z naszego produktu. Z poważaniem, KluczeSoft.pl
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Jaka firma sprawdza stan konta raz w miesiącu?!

Jaka firma sprawdza stan konta czy wpłynęły środki raz w miesiącu…?! Zamówienie miało być szybko, a nie było. Trzeba było zadzwonić i dowiedzieć się od pracownika, że nie ma dostępu do konta i nie wie czy zostało opłacone (mimo ze zostało w chwili zakupu) bo księgowe sprawdzają raz w miesiącu stan konta i wysyłają mu taka informację po czym dopiero realizuje zamówienia. Sugeruję bardziej profesjonalne podejście do sprawy i codzienne sprawdzanie konta skoro jest informacja o szybkiej realizacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
11 dni temu
Szanowny Kliencie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które napotkałeś w związku z realizacją zamówienia. Rozumiemy, że szybka realizacja zamówień jest kluczowa i jesteśmy wdzięczni za zwrócenie uwagi na ten problem. Chcielibyśmy zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby nasze procesy były jak najbardziej efektywne. W wyniku Twojej opinii, ponownie przeanalizujemy nasze procedury księgowe, aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za Twoje cenne uwagi. Mamy nadzieję, że będziemy mieli okazję zrekompensować Ci to doświadczenie w przyszłości. Z poważaniem, BOK | KluczeSoft.pl
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana

2.5*

Zgodnie z prostą matematyką 5gwiazdek/2=2.5 i tyle był dał, bo tylko jeden z dwóch kodów działa. Drugi zawierał licencję po chińsku, która po konwersji przez informatyków (metoda przesłana przez Państwa jaka instrukcja nie działała) i tak przestała działać po kilku dniach.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
4 dni temu
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że doświadczenia związane z naszym produktem nie spełniły Pana oczekiwań. Rozumiemy, że problemy z instalacją i licencją mogą być frustrujące. Chcielibyśmy zaproponować pomoc w rozwiązaniu tych trudności. Proszę o kontakt z naszym zespołem wsparcia technicznego, który z chęcią pomoże Panu w tej sprawie. Doceniamy Pana uwagi i mamy nadzieję, że będziemy mieli szansę poprawić Pana wrażenia z korzystania z naszych usług. Z poważaniem, Zespół Obsługi Klienta Kluczesoft.pl
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana
nie udaje się zainstalować przy postępowaniu zgodnie z instrukcją. Nie ma informacji jak mam reklamować
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
3 dni temu
Szanowny Panie Jacku, Dziękujemy za przekazanie nam swojej opinii. Bardzo nam przykro, że napotkał Pan trudności z instalacją naszego oprogramowania. W celu rozwiązania problemu z instalacją, chcielibyśmy zaproponować następujące kroki: 1. Sprawdzenie, czy system spełnia wymagania minimalne dla instalowanego oprogramowania 2. Upewnienie się, że wszystkie poprzednie wersje zostały poprawnie odinstalowane 3. Tymczasowe wyłączenie programów antywirusowych podczas instalacji Nasz zespół techniczny jest gotowy pomóc Panu w procesie instalacji. Prosimy o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego pod adresem kontakt@kluczesoft.pl - nasi specjaliści pomogą krok po kroku przejść przez proces instalacji. Dodatkowo, przygotowaliśmy szczegółową instrukcję instalacji, którą możemy przesłać na Pana adres email. Zależy nam na Pana satysfakcji i mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się rozwiązać ten problem. Z poważaniem, Zespół KluczeSoft
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
16 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
17 paź 2024
Dziękujemy za pozostawienie oceny. Przykro nam, że nasz produkt/usługa nie spełniła Pana czekiwań. Bardzo zależy nam na zrozumieniu, co poszło nie tak, abyśmy mogli to poprawić. Bylibyśmy wdzięczni, gdyby zechciał/a Pan/Pani podzielić się z nami szczegółami dotyczącymi swojego doświadczenia. Prosimy o kontakt na nasz adres e-mail lub telefonicznie. Zależy nam na zapewnieniu jak najlepszej obsługi i mamy nadzieję, że będziemy mogli naprawić tę sytuację. Z poważaniem, Dział Obsługi Klienta
15 paź 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
15 paź 2024
Dziękujemy za pozostawienie oceny. Przykro nam, że nasz produkt/usługa nie spełniła Pana czekiwań. Bardzo zależy nam na zrozumieniu, co poszło nie tak, abyśmy mogli to poprawić. Bylibyśmy wdzięczni, gdyby zechciał/a Pan/Pani podzielić się z nami szczegółami dotyczącymi swojego doświadczenia. Prosimy o kontakt na nasz adres e-mail lub telefonicznie. Zależy nam na zapewnieniu jak najlepszej obsługi i mamy nadzieję, że będziemy mogli naprawić tę sytuację. Z poważaniem, Dział Obsługi Klienta
30 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Niestety nie da się zainstalować tego programu na laptopie. Otwiera się tylko z przeglądarki Edge.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
2 paź 2024
Dzień dobry, serdecznie zapraszamy do kontaktu, pod numerem tel: 42 715 8015 lub poprzez email: kontakt@kluczesoft.pl . Natychmiastowo pomożemy w zainstalowaniu i aktywowaniu zakupionego produktu. Pozdrawiamy serdecznie.
30 wrz 2024
 Opinia zweryfikowana
Odpowiadać na maile
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
2 paź 2024
Dzień dobry, po sprawdzeniu niestety nie widzimy żadnej wiadomości z Pana adresu email. Próbowaliśmy się z Panem skontaktować, jednak brak odpowiedzi na email i telefon. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, pod numerem tel: 42 715 8015 lub poprzez email: kontakt@kluczesoft.pl . Pozdrawiamy serdecznie.
10 sie 2024
 Opinia zweryfikowana
Ogromne kłopoty z instalacją
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
10 sie 2024
Dziękujemy za komentarz, przyjrzymy się sprawie. Przepraszamy za powstały problem. Pozdrawiamy.
15 lip 2024
 Opinia zweryfikowana

opinia o zakupie

Otrzymałam linki do instalacji programu. Nie skończyło się na jednym . Dopiero czarty link umożliwił instalację. Nawet poniosłam dodatkowe koszty instalacji bo sądziłam że może sama coś źle robię ale niestety okazało się że to wina kluczesoft.pl. Jedno muszę przyznać że kontakt z doradcami jest bardzo dobry i szybki. Dla nich ocena 5
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
15 lip 2024
Dziękujemy za komentarz, przyjrzymy się sprawie. Przepraszamy za powstały problem. Pozdrawiamy.
17 lip 2024
 Opinia zweryfikowana

brak kontaktu

probowalem kontaktowac sie mailowo oraz whatsapp. zero odpowiedzi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
17 lip 2024
Dzień dobry, nie możemy znaleźć żadnej próby kontaktu z Pana strony. Ani poprzez email, ani Whatsapp. Napisaliśmy do Pana maila. Prosimy o sprawdzenie skrzynki. Pozdrawiamy :)
3 lip 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
4 lip 2024
Dzień dobry, nie wpisał Pan treści w komentarzu do opinii, więc ciężko nam się do niej odnieść. Nie otrzymaliśmy również od Pana żadnego emaila w sprawie zamówienia. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, pod numerem tel: 42 715 8015 lub poprzez email: kontakt@kluczesoft.pl. Pozdrawiamy serdecznie.
20 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Wolna wysyłka!

Na głównej stronie dużymi literami napisane jest "automat" i "wysyłka w 5 minut". Dostałem od was maila o zaksięgowaniu wpłaty za klucz. Od tego czasu po 3 godzinach klucz nie przyszedł. Wysłałem ochrzan do obsługi klienta, wkrótce potem przyszedł klucz i dostałem zniżkę 20% na następny zakup (dlatego daje 2 gwiazdki zamiast 1). Zrozumcie, jest pierdyliard sklepów w których można kupić klucze produktów. Klient chce je mieć SZYBKO.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
21 mar 2024
Dzień dobry, faktycznie mieliśmy tego dnia opóźnienie w wysyłce zakupionego produktu, za co serdecznie przepraszamy. Pozdrawiamy, kluczesoft.pl.
22 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dopiero trzeci klucz zadziałał… Pierwsze dwa były już wcześniej aktywowane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu https://kluczesoft.pl/
22 kwi 2024
Dzień dobry, przyjrzeliśmy się Pana zgłoszeniu, wadliwe klucze odesłaliśmy na reklamację do producenta. Przepraszamy za problem - finalnie rozwiązaliśmy tę sprawę tego samego dnia :)