Audio Forum by Denon Store- Logo - Opinie

Audio Forum by Denon Store
Opinie:

Opinie (588) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3171)

4,66
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 19 mar 2018
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Audio Forum by Denon Store spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Uważniej czytać treść zamówienia. Jako miejsce dostarczenia sprzętu wskazałem salon firmowy. Sprzęt został wysłany kurierem na adres domowy. Do pozytywnych stron zakupu zaliczam błyskawiczną realizację zamówienia.

najbardziej krytyczna opinia

15 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje wątpliwości dotyczące zakupu zmień sklep. Po zakupie jeśli liczysz na to że ktoś odpisze na twoje pytania dotyczące gwarancji ( z zakupionym urządzeniem nie dostajesz żadnej informacji ) zmień sklep. Jeśli dodzwonisz się już to dowiesz się że nikt nie wie dlaczego na stronie marantza z kupionym przez ciebie urządzeniem jest podane " 5 lat gwarancji " choć poniżej jako telefon kontaktowy jest podany ich numer telefonu. A o gwarancji Horn też musisz się sam dowiadywać . Reasumując Bardzo szybka wysyłka . Mógłby istnieć tylko palec osoby zatwierdzającej zamówienie do wysyłki i magazyn realizujący zamówienie reszta jest zupełnie zbędna.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Audio Forum by Denon Store

 Sortuj  
Trafność
(28)
(32)
Resetuj
29 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Kontakt z klientem i szybka realizacja zamowienia.
Zgłoś opinię
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Ocena dobra - 4/5

Paczka dojechała szybko. Pierwsza gwiazdka. Przedmiot zgodny z zamówieniem (model, wygląd). Druga gwiazdka. Urządzenie jest nowe (nie pochodziło ze zwrotu). Trzecia gwiazdka. Jest sprawne, bez wad produkcyjnych itp. Czwarta gwiazdka. Prosiłem o bardzo dobre opakowanie tak, żeby karton od producenta nie zniszczył się. Nie udało się, przesyłka wrzucona w foliopak, karton był mocno pogięty a to był prezent. Brak gwiazdki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
5 mar 2024
Bardzo nam przykro słyszeć, że doświadczył Pan niedogodności związanej z przesyłką. Rozumiemy, jak ważne jest odpowiednie opakowanie, zwłaszcza gdy produkt jest przeznaczony na prezent. Pragniemy zapewnić, że będziemy podejmować działania, aby poprawić jakość naszych usług. Jednocześnie chcielibyśmy wyjaśnić, że nie oferujemy dodatkowych opcji pakowania zamówień. Niemniej jednak, będziemy pracować nad tym, aby nasze standardowe opakowanie było bardziej odpowiednie i chroniące produkty przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za przekazanie nam informacji zwrotnej.
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakup udany, sprzęt zgodny z opisem, szybka realizacja, konkurencyjna cena. Niestety kontakt z pracownikiem serwisu nie pomógł w rozwiązaniu problemów z ustawieniami sprzętowymi i poprawnym ustawieniu umożliwiającym pełne korzystanie - pracownik odsyłał do instrukcji obsługi.
Zgłoś opinię
AS
Andrzej S.
Białuń
22 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Szybko i sprawnie zrealizowane zamówienie, jedynie szkoda, że przy tak niewielkiej paczce nie można było zorganizować odbioru w punkcie, przez co musiałem skorzystać z uprzejmości sąsiadki.
Zgłoś opinię
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Jeszcze nie udało mi się wystartować amplitunera
Zgłoś opinię
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Wszystko ok:)
Zgłoś opinię
21 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłem nowy gramofon Denon. Dotarł jak trzeba w oryginalnym opakowaniu. Ale niestety sprzęt na dzień dobry był uszkodzony. Tego samego dnia odesłałem do serwisu. Może lepiej byłoby przed wysyłką sprawdzić czy sprzęt jest sprawny technicznie bo wyraźnie widać że chińczykom na tym nie zależy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
28 lut 2024
Szanowny Panie, Jestem zaniepokojony, że doświadczył Pan problemów z zakupionym gramofonem Denon. Pragnę wyrazić swoje najszczersze przeprosiny za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tej sytuacji. Chciałbym jednak zaznaczyć, że zgodnie z naszą polityką jako sprzedawca nie mamy możliwości otwierania opakowań sprzętu nowego przed jego wysyłką, gdyż zgodnie z definicją, otwarcie opakowania sprawiałoby, że sprzęt nie jest już uznawany za nowy. Jest to zasada obowiązująca w przypadku sprzętu fabrycznie zapakowanego. Ponownie przepraszam za wszelkie niedogodności, jakie mogą wyniknąć z tej sytuacji, i zapewniam, że będziemy pracować nad jej rozwiązaniem jak najszybciej.
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Minęło ponad tydzień czasu od chwili zamówienia i brak jest jakiejkolwiek informacji o stanie realizacji pomimo tego, że na stronie sklepu jest napisane o trzech dniach do realizacji. Telefon do punktu odbioru nie jest odbierany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
5 mar 2024
Dzień dobry, Tydzień od złożenia zamówienia mija jutro, więc nie minął podany przez Pana czas. Dodatkowo salon realizujący zamówienie podejmował próby kontaktu z Panem w celu ustalenia dogodnego terminu odbioru zamówienia.
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
zlecenie nie zostało do mnie dostarczonę ,napisali tylko żę promocja to lipa że takiej nie ma. Pieniędzy tęż nie zwrócono na konto więc bardzo negatywna opinia.Proszę o zwrot pieniędzy i na pewno nioe będe tu więcej zamawiał.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
20 mar 2024
Wg posiadanych przez nas informacji nie było z Panem żadnego kontaktu- nie odbierał Pan zarówno telefonów jak i nie odpowiadał na sms. W sytuacji braku wybranego powerbanku został zaproponowany inny model. Jednak i ta propozycja pozostała bez odpowiedzi. Wystawia więc Pan negatywny komentarz w sytuacji gdy z naszego punktu widzenia to Pan rezygnuje z zamówienia nie podejmując z nami kontaktu, mimo starań nawet w dniu dzisiejszym. Środki zostały zwrócone.
2 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Drobne niedogodności przy odbiorze cennej przesylkij przesylki.

Produkt zgodny z zamówieniem, przesylka w miarę szybka. Problem jest tylko z kurierem, który nie dostarcza dwóch pak po 30 kg pod drzwi mieszkania tylko zostawia klientowi towar na ulicy na kracie. Transport (dźwiganie) kosztownego sprzętu kupujący musi sobie zorganizować sam. Jak na ponoć renomowanego światowego dostawcę dość dziwne standardy serwisu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
6 lut 2024
Bardzo przepraszamy za niedogodności. Niestety jednak firmy kurierskie mają prawo odmówić wnoszenia tak ciężkich przedmiotów, szczególnie na piętra w klatkach schodowych. Niemniej jednak liczmy, że wrażenia odsłuchowe zrekompensują nieprzyjemności związane z pracą DHL.
26 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałem kupić radio Argon 3. Na stronie było dostępne za 999 złotych,lecz transakcja płatności nie przeszła. Po co więc widnieje na stronie a potem znika i nie można go kupić. To wygląda na robienie klienta w ……. . A wydawało się , że to powżna firma.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
19 lut 2024
Rozumiem, że był Pan zawiedziony, że radio, które chciał kupić, nie było dostępne, kiedy próbował Pan dokonać ponownej płatności. Przepraszam za wszelkie niedogodności, jakie to mogło sprawić. Niestety, nasze produkty często cieszą się dużym zainteresowaniem, co czasami może prowadzić do sytuacji, w której produkt zostaje sprzedany komuś innemu, zanim kolejna transakcja zostanie sfinalizowana. Jeśli nadal jest Pan zainteresowany zakupem, zachęcam do śledzenia naszej strony internetowej, ponieważ staramy się regularnie uzupełniać nasze zapasy. Jeszcze raz przepraszam za wszelkie niedogodności i dziękuję za zrozumienie.
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu od kilku dni z infolinią. Nie otrzymałem faktury od 7 dni od zakupu sprzętu mimo zapytania mailowego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
14 lut 2024
Dzień dobry, Bardzo mi przykro z powodu niedogodności. Proszę o informację kiedy Pan dzwonił na naszą infolinię i nie mógł się dodzwonić? Oraz kiedy wysyłał Pan wiadomość e-mail? Niestety nie odnotowaliśmy od Pana jakiejkolwiek próby kontaktu. Niemniej - faktura w wersji papierowej była dołączona do przesyłki - spakowana razem z urządzeniem przez pracownika salonu zajmującego się zamówieniem.
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Sprzedają coś czego nie mają na stanie

Sprzedają produkty, których nie mają na stanie. Szkoda tracić czas na zakupy w tym sklepie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Audio Forum by Denon Store
19 lut 2024
Rozumiemy Pańskie rozczarowanie i przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z Państwa doświadczenia zakupowego z nami. Chcielibyśmy wyjaśnić, że mieliśmy problem techniczny, który wpłynął na wyświetlanie dostępności produktów. To była nasza pomyłka, za którą serdecznie przepraszamy. Rozumiemy, że czas jest dla Państwa cenny, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby unikać podobnych incydentów w przyszłości. Co do Państwa zamówienia, cieszymy się, że udało nam się szybko zareagować i zwrócić pieniądze za anulowane zamówienie. Państwa satysfakcja jest dla nas priorytetem, dlatego też staramy się naprawić wszelkie błędy jak najszybciej i jak najbardziej skutecznie. Mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się odzyskać Państwa zaufanie i zaprosić do ponownych zakupów. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.
5 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Uważniej czytać treść zamówienia. Jako miejsce dostarczenia sprzętu wskazałem salon firmowy. Sprzęt został wysłany kurierem na adres domowy. Do pozytywnych stron zakupu zaliczam błyskawiczną realizację zamówienia.
Zgłoś opinię
27 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Można jeszcze poprawić

Przydałby się bardziej szczegółowy opis sprzętu w przypadku Outletu. Brak jest pełnej informacji o ewentualnych brakach lub uszkodzeniach. Brak pełnej historii realizacji zamówienia.
Zgłoś opinię