Strado.pl- Logo - Opinie

Strado.pl
Opinie:

Opinie (481) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (869)

4,59
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

4 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie i dostawa to przyjemność ponieważ tego samego dnia zostało wysłane i na drugi dzień paczka była w domu.Paczka zapakowana bardzo starannie. Jeżeli chodzi o towar który zamówiłam,stojak na kwiatki nie powalił mnie z nóg,przeciętne wykonanie,podstawa to taka zwykła sklejka,boki powycierane,obdrapane,zaślepki na śruby które są na półeczkach byle jakie,ale tu akurat stoją doniczki,więc nie widać,nie zwróciłam stojaka bo faktycznie za tą cenę nie można spodziewać się cudów,łatwy w złożeniu,po postawieniu kwiatów jest Ok. Sklep jak najbardziej polecam,stojak …..hm,trochę mniej(może mnie tylko się taki trafił,albo się czepiam).
ES
Ewa S.
Warszawa

najbardziej krytyczna opinia

7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
WITAM wiem że nie produkujecie tego urządzenia.Ale: WADY PRODUKTU: 1.ciężko się je zakłada i zdejmuje zwłaszcza jak się ma okulary. ponieważ - pasek na głowę jest w wewnątrz słuchawek, a powinien być na zewnątrz aby słuchawki były na uszach, a pasek na głowie się trzymał.po prostu to można sprawdzić. Spada z głowy, lub trzymać w ręce. 2.Sterowanie odległością -przód-tył - BARDZO OPORNIE. (SUWAKI) Grubość telefonu za mała, ponieważ mam ochronę pancerną którą muszę zdejmować za każdym razem, aby wsadzić do obudowy, a przez sterowanie ręczne przyciskami telefonu muszę to robić często.(zdejmowanie i zakładanie) (TAKA GRUBOŚĆ SMARTFONA NIE BYŁA PODANA W PARAMETRACH) Zaznaczam, iż bardzo dbam o zabezpieczenie smartfona mechaniczne, ponieważ kupiłem go za GOTÓWKĘ. A TERAZ POZYTYWY: Ostrość da się USTAWIĆ i jest OK. i chyba tylko tyle. I CO DALEJ ?
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Strado.pl

 Sortuj  
Trafność
(14)
(24)
Resetuj
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zła organizacją przesylki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
10 dni temu
Dziękujemy za ocenę. Paczka została nadana w terminie. Termin doręczenia to 1-2 dni robocze. Przykro nam, ale nie mamy wpływu na pracę przewoźnika. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
7 dni temu
Dziękujemy za ocenę. Nie mamy niestety od Państwa żadnej informacji odnośnie problemu z zamówieniem. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
22 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywan jest jak wycieraczka tylko większa w dodatku się ślizganie jak diabli i przesuwa na panelach. Czego nie widać na zdjęciach
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
22 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. W opisie produktu widnieje informacja, że model Polar jest grubości 1cm. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go do 30 dni zwrócić. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywan, który zakupiłam, miał dziwny zapach, nieprzyjemny, trudno go określić. Wietrzyłam go na tarasie i było ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
4 kwi 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli występuje problem z produktem, można go odesłać do oceny reklamacyjnej.
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywan przyszedł cały mokry
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
28 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt dotarł uszkodzony, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Chińska produkcja, bardzo złej jakości ( podczas zakładania baterii odpadły plastikowe płozy na spodzie myszki), fakt że kupiłam myszkę na fakturę VAT ( działalność gospodarcza) wyłączył mnie z możliwości zwrotu. Za taką jakość to cena bardzo wysoka. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
19 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt dotarł uszkodzony, można go odesłać do oceny reklamacyjnej. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
8 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywan niestety kiepskiej jakości
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
11 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Produkt można zwrócić do 30 dni, jeśli nie spełnia Państwa oczekiwań. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
24 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Mierny

Jeśli chodzi o kontakt z firmą oraz cene jest okej stąd dwie gwiazdki aczkolwiek jakoś dywanu zostawia wiele do życzenia, chociaż mimo ze to dywan typu shaggy to widać w wielu miejscach luki... Oraz radzę nie kleić taśma klejąca dywanu od strony włosia z racji tego ze odklejając taśmę odrywa się włosie..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
25 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go zwrócić do 30 dni. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
16 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo słaba jakość dywanu, sztukowany i okropny zapach po otwarciu paczki utrzymujący się kilka dni. Nie wart ceny 210zł
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
5 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Informacja o szwie znajduje się w opisie produktu na stronie. Jeśli nie spełnia Państwa oczekiwań, można go do 30 dni zwrócić.
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zapach dywanu jest masakra tak że odsyłam go
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta w sprawie problemów z zamówieniem. Jesteśmy po to by pomagać :)
8 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Słaba jakość wykonania dywanu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
9 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go zwrócić do 30 dni. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
10 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Nic
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
13 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Nie mamy niestety żadnej wiadomości od Państwa w sprawie zamówienia. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
WITAM wiem że nie produkujecie tego urządzenia.Ale: WADY PRODUKTU: 1.ciężko się je zakłada i zdejmuje zwłaszcza jak się ma okulary. ponieważ - pasek na głowę jest w wewnątrz słuchawek, a powinien być na zewnątrz aby słuchawki były na uszach, a pasek na głowie się trzymał.po prostu to można sprawdzić. Spada z głowy, lub trzymać w ręce. 2.Sterowanie odległością -przód-tył - BARDZO OPORNIE. (SUWAKI) Grubość telefonu za mała, ponieważ mam ochronę pancerną którą muszę zdejmować za każdym razem, aby wsadzić do obudowy, a przez sterowanie ręczne przyciskami telefonu muszę to robić często.(zdejmowanie i zakładanie) (TAKA GRUBOŚĆ SMARTFONA NIE BYŁA PODANA W PARAMETRACH) Zaznaczam, iż bardzo dbam o zabezpieczenie smartfona mechaniczne, ponieważ kupiłem go za GOTÓWKĘ. A TERAZ POZYTYWY: Ostrość da się USTAWIĆ i jest OK. i chyba tylko tyle. I CO DALEJ ?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
7 cze 2023
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że produkt nie spełnił oczekiwań. Zachęcamy do kontaktu z Obsługą sklepu i wyjaśnienia wszelkich napotkanych problemów. W przypadku odnotowania jakichkolwiek wad fabrycznych, istnieje możliwość złożenia reklamacji. Przypominamy, że gdy produkt nie spełnia oczekiwań, istnieje możliwość odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu. Jesteśmy tutaj, aby Państwu pomagać :-)
7 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Co możemy zrobić by poprawić jakość usług?

Możecie przysłać mi "dywan" w normalnym stanie bez dziur i zagnieceń na całości ( czego się nie da wyprostować) bo w obecnej chwili wygląda jak ścierka do podłogi a zdjęcia na stronie nie przypominają tego co przed chwilą otrzymałam !!! Doszycie materiału na długość 3 metrow I szerokość 50cm to jest wogóle hit. ( owszem miał się składać z 2 kawałków materiału ale z informacji uzyskanych na infolinii szycie powinno być po środku) Zdecydowanie nie polecam !!!! To nie jest "dywan" to wielki łazienkowy dywanik.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 gru 2023
Dziękujemy za opinię. Produkt można zwrócić do 14 dni lub odesłać do oceny reklamacyjnej.
25 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Dywan przyszedł w porwanym opakowaniu i w miejscu przerwanej following ubrudzony. Gdy to zauważyłem, kurier juz szybko uciekł i pomimo, że mnie słyszał, to wsiadł do windy i odjechał. Pozatym dywan na w pół zgięty, w miejscu zgięcia jest kant, nie wiem czy w ogóle ten kant kiedyś się wyprostuje!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
29 sie 2023
Dziękujemy za ocenę. Zabrudzenie kwalifikuje się do wymiany produktu na wolny od wad. Dywany są pakowane przez producenta i powinny rozprostować się po kilku dniach. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu, jesteśmy tutaj aby Państwu pomagać. :)
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Katastrofa, właśnie otworzylem paczkę I przymierzylem etui do mojego czytnika i okazalo sie ze nie pasuje a mial pasować opis etui nie odzwierciedla rzeczywistych wymiarow. I co mam teraz zwrócić??? Po prostu strata pieniedzy odradzam zakupy w tym sklepie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
29 gru 2023
Dziękujemy za ocenę. W przypadku problemu z zamówieniem prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi Klienta. Proszę też upewnić się, czy posiadane urządzenie jest na pewno modelem zaznaczonym na karcie produktu.
13 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Jakość wykonania fatalna

Niestety blaty przy wycięciach poszarpane , na rogach obite. Metalowe nogi też w niektórych miejscach obite a jakość ich wykonania fatalna. Nie polecam. Nie za tą cenę. :( jedynie co to kolor i opis produktu się zgadza ,szybka wysyłka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
18 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Produkt można zgłosić do reklamacji, nie mamy niestety od Państwa żadnej informacji odnośnie zamówienia.
6 lip 2023
w trakcie sprawdzania
Ten "dywan" to jakaś porażka. To raczej kiepska narzuta,której włukna są plecione na flizelinie. Na zdjęciu długie i gęste włukna ,w rzeczywistości krótkie i rzadkie. Nie polecam .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
19 lip 2023
Dziękujemy za ocenę i poświęcony czas. Niezmiernie nam przykro, że towar i nasza obsługa nie spełniała Państwa oczekiwań. Zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, postaramy się Państwu pomóc z każdym problemem i odpowiedzieć na każde pytanie. Kontakt ze sprzedawcą jest zawsze najlepszym rozwiązaniem, jesteśmy tutaj aby Państwu pomagać. 🙂
11 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Tragedia!!! Oba nawilżacze przyszły potłuczone. Jak można ceramikę zabezpieczec w ten sposób do wysyłki, jedynie bąbelki. Strata pieniędzy. Odradzam, nie tego się spodziewałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
12 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Nie mamy niestety od Państwa żadnego zgłoszenia odnośnie zamówienia. Produkty uszkodzone można reklamować. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
15 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Zdjęcia dywanu naciągnięte jakość fatalną to nawet nie dywan tylko wielki mop

Zakłamane zdjęcia nie oddają fatalnej jakości pseudo dywanu . Nie informuje nie że odesłanie towaru może być inaczej zapakowane co naraziło mnie na koszt 55 zł
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 gru 2023
Dziękujemy za ocenę. Produkt został wysłany zgodnie ze zdjęciami. Zwrot zamówienia przyjęliśmy, środki zostały wypłacone.