Strado.pl- Logo - Opinie

Strado.pl
Opinie:

Opinie (481) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (869)

4,59
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

4 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie i dostawa to przyjemność ponieważ tego samego dnia zostało wysłane i na drugi dzień paczka była w domu.Paczka zapakowana bardzo starannie. Jeżeli chodzi o towar który zamówiłam,stojak na kwiatki nie powalił mnie z nóg,przeciętne wykonanie,podstawa to taka zwykła sklejka,boki powycierane,obdrapane,zaślepki na śruby które są na półeczkach byle jakie,ale tu akurat stoją doniczki,więc nie widać,nie zwróciłam stojaka bo faktycznie za tą cenę nie można spodziewać się cudów,łatwy w złożeniu,po postawieniu kwiatów jest Ok. Sklep jak najbardziej polecam,stojak …..hm,trochę mniej(może mnie tylko się taki trafił,albo się czepiam).
ES
Ewa S.
Warszawa

najbardziej krytyczna opinia

7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
WITAM wiem że nie produkujecie tego urządzenia.Ale: WADY PRODUKTU: 1.ciężko się je zakłada i zdejmuje zwłaszcza jak się ma okulary. ponieważ - pasek na głowę jest w wewnątrz słuchawek, a powinien być na zewnątrz aby słuchawki były na uszach, a pasek na głowie się trzymał.po prostu to można sprawdzić. Spada z głowy, lub trzymać w ręce. 2.Sterowanie odległością -przód-tył - BARDZO OPORNIE. (SUWAKI) Grubość telefonu za mała, ponieważ mam ochronę pancerną którą muszę zdejmować za każdym razem, aby wsadzić do obudowy, a przez sterowanie ręczne przyciskami telefonu muszę to robić często.(zdejmowanie i zakładanie) (TAKA GRUBOŚĆ SMARTFONA NIE BYŁA PODANA W PARAMETRACH) Zaznaczam, iż bardzo dbam o zabezpieczenie smartfona mechaniczne, ponieważ kupiłem go za GOTÓWKĘ. A TERAZ POZYTYWY: Ostrość da się USTAWIĆ i jest OK. i chyba tylko tyle. I CO DALEJ ?
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Strado.pl

 Sortuj  
Trafność
(16)
(24)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Miałam przesyłkę dostać w piątek, jest sobota i nie ma jej
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zła organizacją przesylki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
10 dni temu
Dziękujemy za ocenę. Paczka została nadana w terminie. Termin doręczenia to 1-2 dni robocze. Przykro nam, ale nie mamy wpływu na pracę przewoźnika. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
22 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dywan jest jak wycieraczka tylko większa w dodatku się ślizganie jak diabli i przesuwa na panelach. Czego nie widać na zdjęciach
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
22 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. W opisie produktu widnieje informacja, że model Polar jest grubości 1cm. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go do 30 dni zwrócić. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Dywan

Zamówiony dywan wygląda jak z aliexpress lub innej podobnej strony
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
29 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go do 30 dni zwrócić. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Chińska produkcja, bardzo złej jakości ( podczas zakładania baterii odpadły plastikowe płozy na spodzie myszki), fakt że kupiłam myszkę na fakturę VAT ( działalność gospodarcza) wyłączył mnie z możliwości zwrotu. Za taką jakość to cena bardzo wysoka. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
19 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt dotarł uszkodzony, można go odesłać do oceny reklamacyjnej. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Dziś otrzymałam przesyłkę. Niestety cukiernica którą zamówiłam jest uszkodzona. Wyszczerbienie jest dość duże, podejrzewam że została zapakowana już uszkodzona bo w pudełku nie było żadnych okruchów porcelany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
5 mar 2024
Dziękujemy za ocenę. Nie wysyłamy Klientom produktów z uszkodzeniami. Produkt uszkodzony w transporcie można nam zgłosić wraz ze zdjęciem dokumentującym wadę.
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
szkoda że dywan jest zszywany pośrodku ale oprócz tego ok
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
5 mar 2024
Dziękujemy z ocenę. Dywany dużych rozmiarów mają szew na środku i taka informacja widnieje w opisie produktów. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go do 30 dni zwrócić.
20 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Trudno było trafić w dziurki w drewniany element ale dałam radę, kwestia milimetrów. Estetyka ok. Plecak dobry.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
22 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli występuje jakiś problem z produktami, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zapach dywanu jest masakra tak że odsyłam go
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta w sprawie problemów z zamówieniem. Jesteśmy po to by pomagać :)
8 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Słaba jakość wykonania dywanu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
9 lut 2024
Dziękujemy za ocenę. Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, można go zwrócić do 30 dni. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta :)
7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
WITAM wiem że nie produkujecie tego urządzenia.Ale: WADY PRODUKTU: 1.ciężko się je zakłada i zdejmuje zwłaszcza jak się ma okulary. ponieważ - pasek na głowę jest w wewnątrz słuchawek, a powinien być na zewnątrz aby słuchawki były na uszach, a pasek na głowie się trzymał.po prostu to można sprawdzić. Spada z głowy, lub trzymać w ręce. 2.Sterowanie odległością -przód-tył - BARDZO OPORNIE. (SUWAKI) Grubość telefonu za mała, ponieważ mam ochronę pancerną którą muszę zdejmować za każdym razem, aby wsadzić do obudowy, a przez sterowanie ręczne przyciskami telefonu muszę to robić często.(zdejmowanie i zakładanie) (TAKA GRUBOŚĆ SMARTFONA NIE BYŁA PODANA W PARAMETRACH) Zaznaczam, iż bardzo dbam o zabezpieczenie smartfona mechaniczne, ponieważ kupiłem go za GOTÓWKĘ. A TERAZ POZYTYWY: Ostrość da się USTAWIĆ i jest OK. i chyba tylko tyle. I CO DALEJ ?
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
7 cze 2023
Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że produkt nie spełnił oczekiwań. Zachęcamy do kontaktu z Obsługą sklepu i wyjaśnienia wszelkich napotkanych problemów. W przypadku odnotowania jakichkolwiek wad fabrycznych, istnieje możliwość złożenia reklamacji. Przypominamy, że gdy produkt nie spełnia oczekiwań, istnieje możliwość odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu. Jesteśmy tutaj, aby Państwu pomagać :-)
7 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Co możemy zrobić by poprawić jakość usług?

Możecie przysłać mi "dywan" w normalnym stanie bez dziur i zagnieceń na całości ( czego się nie da wyprostować) bo w obecnej chwili wygląda jak ścierka do podłogi a zdjęcia na stronie nie przypominają tego co przed chwilą otrzymałam !!! Doszycie materiału na długość 3 metrow I szerokość 50cm to jest wogóle hit. ( owszem miał się składać z 2 kawałków materiału ale z informacji uzyskanych na infolinii szycie powinno być po środku) Zdecydowanie nie polecam !!!! To nie jest "dywan" to wielki łazienkowy dywanik.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 gru 2023
Dziękujemy za opinię. Produkt można zwrócić do 14 dni lub odesłać do oceny reklamacyjnej.
25 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Dywan przyszedł w porwanym opakowaniu i w miejscu przerwanej following ubrudzony. Gdy to zauważyłem, kurier juz szybko uciekł i pomimo, że mnie słyszał, to wsiadł do windy i odjechał. Pozatym dywan na w pół zgięty, w miejscu zgięcia jest kant, nie wiem czy w ogóle ten kant kiedyś się wyprostuje!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
29 sie 2023
Dziękujemy za ocenę. Zabrudzenie kwalifikuje się do wymiany produktu na wolny od wad. Dywany są pakowane przez producenta i powinny rozprostować się po kilku dniach. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu, jesteśmy tutaj aby Państwu pomagać. :)
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Katastrofa, właśnie otworzylem paczkę I przymierzylem etui do mojego czytnika i okazalo sie ze nie pasuje a mial pasować opis etui nie odzwierciedla rzeczywistych wymiarow. I co mam teraz zwrócić??? Po prostu strata pieniedzy odradzam zakupy w tym sklepie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
29 gru 2023
Dziękujemy za ocenę. W przypadku problemu z zamówieniem prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi Klienta. Proszę też upewnić się, czy posiadane urządzenie jest na pewno modelem zaznaczonym na karcie produktu.
11 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

To raczej mata, niż dywan.

Dywan przypomina bardziej miękką, cienką włochatą matę, niż dywan. Podczas wsuwania pod meble strasznie się fałdzi, przez co ciężko go równo ułożyć. Na zdjęciach prezentuje się dużo lepiej niż w rzeczywistości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
17 sie 2023
Dziękujemy za ocenę i przykro nam, że dywan nie spełnił Państwa oczekiwań. Przypominamy również, że zawsze przysługuje Państwu prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu, jesteśmy tutaj aby Państwu pomagać :)
6 lip 2023
w trakcie sprawdzania
Ten "dywan" to jakaś porażka. To raczej kiepska narzuta,której włukna są plecione na flizelinie. Na zdjęciu długie i gęste włukna ,w rzeczywistości krótkie i rzadkie. Nie polecam .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
19 lip 2023
Dziękujemy za ocenę i poświęcony czas. Niezmiernie nam przykro, że towar i nasza obsługa nie spełniała Państwa oczekiwań. Zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, postaramy się Państwu pomóc z każdym problemem i odpowiedzieć na każde pytanie. Kontakt ze sprzedawcą jest zawsze najlepszym rozwiązaniem, jesteśmy tutaj aby Państwu pomagać. 🙂
11 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Tragedia!!! Oba nawilżacze przyszły potłuczone. Jak można ceramikę zabezpieczec w ten sposób do wysyłki, jedynie bąbelki. Strata pieniędzy. Odradzam, nie tego się spodziewałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
12 sty 2024
Dziękujemy za ocenę. Nie mamy niestety od Państwa żadnego zgłoszenia odnośnie zamówienia. Produkty uszkodzone można reklamować. Zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi Klienta.
15 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Zdjęcia dywanu naciągnięte jakość fatalną to nawet nie dywan tylko wielki mop

Zakłamane zdjęcia nie oddają fatalnej jakości pseudo dywanu . Nie informuje nie że odesłanie towaru może być inaczej zapakowane co naraziło mnie na koszt 55 zł
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
15 gru 2023
Dziękujemy za ocenę. Produkt został wysłany zgodnie ze zdjęciami. Zwrot zamówienia przyjęliśmy, środki zostały wypłacone.
7 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Dosyć cienki

Nie spodziewałam się, że dywan będzie aż taki cienki i delikatny ale za tę cenę jakość jest adekwatna. Kolor na zdjęciu jest jaśniejszy niż w rzeczywistości.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Strado.pl
9 paź 2023
Dziękujemy za ocenę. Przypominamy, że produkt można zwrócić do 14 dni jeśli nie spełnił państwa oczekiwań.