Rowerek.pl- Logo - Opinie

Rowerek.pl
Opinie:

Opinie (375) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1288)

4,90
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 29 paź 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Rowerek.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

30 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo dobre markowe produkty rowerowe w wyjątkowo okazyjnych cenach. Bardzo szybka realizacja i dokładne pakowanie. Miałam problem z montażem jednej części i bardzo profesjonalnie uzyskałam odpowiedz od Pana z infolinii. Dawno nie byłam tak zadowolona a zamówiłam około 15 części bo budowałem cały rower od podstaw. Ogromne wyrazy wdzięczności

najbardziej krytyczna opinia

1 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
czas realizacji zamówienia 6 dni - to jest zbyt długi termin realizacji ( 2-3 dni to dobry czas realizacji ) . Podpórka jest bardzo solidna ale nadaje się tylko do rowerów elektrycznych z z przerzutką w piaście koła , przy rowerze z przerzutką zewnętrzna SHIMANO po złożeniu obciera o łańcuch i niestety się nie nadaje z powodu zbyt krótkiego wspornika mocującego do roweru
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Rowerek.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(15)
(3)
Resetuj
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Art zgodne z zamowieniem
Zgłoś opinię
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Duży wybór, niedrogo. Wyszukiwanie produktów na stronie jest trudne. Wyszukiwarka jest przestarzała. Brak Inpostu w przesyłkach! Pozdrawiam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
21 wrz 2023
Panie Tomaszu, wyjaśniam, że od wielu lat cały czas w naszej ofercie dostępny jest wybór dostawy za pośrednictwem Paczkomatów InPost. Ta opcja nie jest dostępna w koszyku jedynie w sytuacji w której w zamówieniu znajdzie produkt, który ze względu na swoje rozmiary nie zmieści się do ich urządzeń.
22 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybkość realizacji przesyłki , Co możecie zrobić poprawnie wysyłac przesyłke na adres który poprosiłem .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
12 sty 2024
Dziękujemy za Państwa recenzję. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Zamówienie zostało wysłane zgodnie z danymi podanymi przy zamówieniu, natomiast zgłoszona Pana dyspozycja względem zmiany adresu dostawy została przeczytana przez naszego pracownika już po nadaniu przesyłki. Dodam, że wiadomości obsługiwane są w kolejności ich wpłynięcia. Na tym etapie nie ma niestety możliwości zmiany adresu dostawy. Mamy nadzieję, że w przyszłości nadal będzie Pan naszym zadowolonym klientem! Pozdrawiamy :)
MH
Marek H.
Płońsk
29 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Marek Bikeeng

Czasem potrzebuję różnych "zabaweczek" do roweru, np. zwykłych szprych na koło 24" lub 26"- niezły wybór.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
21 wrz 2023
Dziękuję za miłe słowa. Szprychy to nasz "konik". Stale pracujemy nad rozwojem tej grupy asortymentowej.
1 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Kontakt ze sprzedającym super, troche długi czas oczekiwania na przesyłkę.
Zgłoś opinię
9 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Czas dostawy i towar zgodny z zamówieniem.
Zgłoś opinię
21 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Popracujcie nad kosztami transportu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
21 wrz 2023
Panie Tadeuszu, dziękuję za przesłaną uwagę. Z tego co widzę wybrał Pan bardzo tani produkt (z naszą marżą na poziomie 2 zł) i najtańszą dostępną dla niego formę dostawy (za 6,70 zł). Nasza polityka cenowa zakłada, że pokazujemy możliwie niskie ceny produktów i realne koszty dostawy, które są dużo niższymi niż te, które oferuje Poczta Polska w ich standardowej ofercie. W zakresie kosztów przesyłki wyjaśniam, że składając większe zamówienie dostawa odbywa się na nasz koszt. Zwracam także uwagę na nasze stałe promocje, czyli rabaty ilościowe udzielne w przypadku zakupu większej ilości tego samego produktu, a także rabaty związane z zapisem do newslettera.
23 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
28 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
1 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
czas realizacji zamówienia 6 dni - to jest zbyt długi termin realizacji ( 2-3 dni to dobry czas realizacji ) . Podpórka jest bardzo solidna ale nadaje się tylko do rowerów elektrycznych z z przerzutką w piaście koła , przy rowerze z przerzutką zewnętrzna SHIMANO po złożeniu obciera o łańcuch i niestety się nie nadaje z powodu zbyt krótkiego wspornika mocującego do roweru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
21 wrz 2023
Panie Ireneuszu, dziękuję za podzielenie się wrażeniami z zakupu. Pragnę wyjaśnić, że Pana zamówienie zostało zrealizowane w przeciągu 1 dnia roboczego, zgodnie z naszą deklaracją. Z tego co widzę, złożył Pan zamówienie w piątek 25.08.2023 o godzinie 18:15. Przesyłka była już gotowa do wysyłki w kolejnym dniu roboczym (poniedziałek) o godzinie 10:01 i w tym samym dniu została podjęta przez przewoźnika (Pocztę Polską), by ostatecznie w dniu 29.08.2023 r. trafić fizycznie do Pana (przesyłka o numerze). Tak więc wbrew temu co Pan napisał - zamówienie trafiło do Pana po dwóch dniach roboczych od złożenia zamówienia, a uwzględniając weekend - po 4 dniach kalendarzowych. Przywiązujemy ogromną wagę do tego, by przesyłki do naszych klientów były realizowane możliwie szybko i jest to dla nas priorytet. Mam jednak poczucie, że pomylił się Pan przy wystawianiu opinii i nie powinna być ona adresowana do nas. Szczegóły na temat drogi adresowane do Pana przesyłki znajdzie Pan na stronie internetowej przewoźnika pod adresem: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=PX6377750960
19 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Realizacja i dostawa super. Niestety nowe koło musiałem centrować, ponieważ było krzywe.
Zgłoś opinię
23 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
21 wrz 2023
Dziękujemy za przesłaną opinię. Widzę, że całość wrażeń zakupowych ocenił Pan na 3 z 5 gwiazdek. Będziemy wdzięczni za podzielenie wrażeniami i szersze opisanie czego zabrakło po naszej stronie by otrzymać wyższe noty.