Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
17 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Cały zakup przebiegł bardzo pomyślnie. Sklep dodatkowo kontaktował się w celu doprecyzowania szczegółów zakupu.
Polecam.
Kamizelka wykonana solidnie. Tylko kolor kamizelki dla 6 latka nie był idealnym wyborem , szary jest za jasny i szybko się brudzi, zwłaszcza przy posiłkach.
Sklep wprowadza w błąd klienta oferuję wysyłkę w 24 h lub 1-2dni co jest nieprawda... zamówienie złożyłam 8 czerwca nie otrzymałam go do tej pory a jest opłacone...w poniedziałek obsługa klienta informuje mnie że jutro wysyłka... dzisiaj czyli w czwartek nie jest jeszcze wysłana ale podobno jutro ma być doręczona bzdura...gdybym wiedziała jak to wygląda nigdy bym się na zakupy nie zdecydowała
Brak towaru na stanie- to powinna być informacja na stronie. Zależało mi na szybkiej realizacji, natomiast do dnia dzisiejszego nie otrzymałam sprzętu. Mina 3 tygodnie od zamówienia. Jeśli nie ma sprzętu na stanie to powinnam dostać informację ile to potrwa, że są opóźnienia, a tutaj jak nie napiszę to niczego się nie dowiem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
5 lut 2024
Szanowna Pani,
Zamówiła Pani w okresie który jest trudny dla naszej branży ze względu na drastyczny wzrost zamówień w stosunku do pozostałej części roku. Zamówione produkty są naszej, polskiej produkcji i w sytuacji zwiększonej liczby zamówień czas realizacji wydłuża się ze względu na konieczność wyprodukowania tych towarów. Informacja o wydłużonej realizacji jest na naszej stronie jako pop up który wyskakuje na każdej stronie i trzeba je zamknąć by przejść dalej do zakupów.
Ponadto Pani zamówienie zostało złożone: 2024-01-17 21:41:26, wysyłka nastąpiła zaś 2024-01-25 09:12:15 o czym została Pani poinfomowana mailowo. Zatem wysyłka nastąpiła po 6 dniach roboczych. Link do śledzenia Paczki: https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000709695321U
Jeśli Paczka nie dotarła, otrzymawszy mail powinna Pani się z nami skontaktować abyśmy mogli interweniować u kuriera.
25 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Kiepska jakoś w stosunku do ceny
Długi czas oczekiwania, wykonanie bardzo niestaranne, produkt jak za taką cenę wygląda mega tandetnie i napewno nie spełnia swojej funkcji. Nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
5 lut 2024
Szanowna Pani, nasze kołderki są używane przez dziesiątki osób i poza Panią, wszyscy którzy je oceniali, chwalili i wystawili jej pozytywną ocenę, co więcej nasze kołderki są używane z powodzeniem przez terapeutów i wg terapeutów SI, nasze kołderki spełaniają swój cel. Nie skontaktowała się Pani z nami, nie odbiera Pani naszych telefonów i nie odpowiada na mail. Nie mamy zdjęcia nie wiem jak kołderk, którą Pani otrzymała wygląda, nie wykluczamy że trafił się jeden słabszy egzemplarz i z pewnością byśmy go dla Pani wymienili w ramach reklamacji gdyby tylko Pani ją zgłosiła i coś było nie tak. W związku z powyższym wnioskujemy, że ta ocena nie jest do końca rzetelna, a przynajmniej nie możemy się do niej odnieść w inny sposób, nie wskazała bowiem Pani co konkretnie jest nie tak chociażby przesyłając zdjęcie.
Co więcej wybrała Pani tanią, budżetową wersję kołderki, której cena jest jedną z najniższych w internecie, jest to wersja wykonana w prosty ale spełniający swoje zadanie sposób. Natomiast w naszej ofercie znajdują się kołderki droższe i inaczej wykonane, które jakością z pewnością przewyższają te tańśze, jednocześnie będąc w swej klasie również jednymi z najtańszych w internecie.
Czas realizacji kołderki, zaznaczmy produktu produkowanego na wymiar to 10 dni, oczywiście wolelibyśmy aby ten czas był o połowę krótsze ale nie jest to też czas bardzo długi zwłaszcza biorać pod uwagę informacje w formie popupa na naszej stronie który informuje o istniejących obecnie opóźnieniach.
15 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Sklep wprowadza w błąd klienta oferuję wysyłkę w 24 h lub 1-2dni co jest nieprawda... zamówienie złożyłam 8 czerwca nie otrzymałam go do tej pory a jest opłacone...w poniedziałek obsługa klienta informuje mnie że jutro wysyłka... dzisiaj czyli w czwartek nie jest jeszcze wysłana ale podobno jutro ma być doręczona bzdura...gdybym wiedziała jak to wygląda nigdy bym się na zakupy nie zdecydowała
Zgłoś opinię
7 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim sugerowalam sie informacją, ze wysylka towaru jest w ciagu 24 godz co jest fikcją. Wysłali dopiero jak sie upomniałam, niestety jak paczka dojdzie mnie juz nie będzie pod tym adresem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
8 cze 2023
Szanowny Panie, oczywiście bardzo nam przykro za powstałe opóźnienie w wysyłce. Nie jest jednak prawdą że wysyłka 24h jest fikcją w naszym sklepie mimo że niestety u Pana wystąpił problem z zamówieniem. Niemal wszystkie zamówienia na dostępne produkty wysyłamy tego samego lub następnego dnia o czym świadczą opinie tak w tym serwisie jak i dużo liczniejsze na naszym koncie allegro. Niestety przy produkcie który Pan zamówił, a był ostatnią sztuką pojawił się bląd w systemie które informował magazyniera że brak jest zamówionego przez Pana produktu, stąd niestety opóźnienie za które jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy.
23 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Nękające maile trusted i długi czas wysyłki i teanspotu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
27 gru 2023
Szanowny Panie, zamówienie zostało wysłane w ciągu 7 dni od złożenia na produkty które są naszej produkcji i nie są dostępne od ręki i mają informacje o dłuższym czasie wysyłki (jak np bungee zielone 1-7 dni). Co więcej zamówienie jest grudniowe a więc w okresie najgorętszym w naszej branży gdzie z oczywistych powodów jest dużo trudniej czy wręcz niemożliwe aby wysyłać wszystkie paczki dość szybko pomimo pracy naszej załogi w soboty.
Za maile przepraszamy i postaramy się naprawić tę kwestię.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.