empis.pl- Logo - Opinie

empis.pl
Opinie:

Opinie (344) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (616)

4,86
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 5 sie 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
empis.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

17 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Cały zakup przebiegł bardzo pomyślnie. Sklep dodatkowo kontaktował się w celu doprecyzowania szczegółów zakupu. Polecam. Kamizelka wykonana solidnie. Tylko kolor kamizelki dla 6 latka nie był idealnym wyborem , szary jest za jasny i szybko się brudzi, zwłaszcza przy posiłkach.

najbardziej krytyczna opinia

15 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep wprowadza w błąd klienta oferuję wysyłkę w 24 h lub 1-2dni co jest nieprawda... zamówienie złożyłam 8 czerwca nie otrzymałam go do tej pory a jest opłacone...w poniedziałek obsługa klienta informuje mnie że jutro wysyłka... dzisiaj czyli w czwartek nie jest jeszcze wysłana ale podobno jutro ma być doręczona bzdura...gdybym wiedziała jak to wygląda nigdy bym się na zakupy nie zdecydowała
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu empis.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(5)
(3)
Resetuj
16 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Krótkie użytkowanie

Po dwóch dniach gniotek się rozlał
Zgłoś opinię
13 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak towaru na stanie- to powinna być informacja na stronie. Zależało mi na szybkiej realizacji, natomiast do dnia dzisiejszego nie otrzymałam sprzętu. Mina 3 tygodnie od zamówienia. Jeśli nie ma sprzętu na stanie to powinnam dostać informację ile to potrwa, że są opóźnienia, a tutaj jak nie napiszę to niczego się nie dowiem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
5 lut 2024
Szanowna Pani, Zamówiła Pani w okresie który jest trudny dla naszej branży ze względu na drastyczny wzrost zamówień w stosunku do pozostałej części roku. Zamówione produkty są naszej, polskiej produkcji i w sytuacji zwiększonej liczby zamówień czas realizacji wydłuża się ze względu na konieczność wyprodukowania tych towarów. Informacja o wydłużonej realizacji jest na naszej stronie jako pop up który wyskakuje na każdej stronie i trzeba je zamknąć by przejść dalej do zakupów. Ponadto Pani zamówienie zostało złożone: 2024-01-17 21:41:26, wysyłka nastąpiła zaś 2024-01-25 09:12:15 o czym została Pani poinfomowana mailowo. Zatem wysyłka nastąpiła po 6 dniach roboczych. Link do śledzenia Paczki: https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1000709695321U Jeśli Paczka nie dotarła, otrzymawszy mail powinna Pani się z nami skontaktować abyśmy mogli interweniować u kuriera.
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Niekopletna i błędna dostawa została skorygowana

Niekompletna i błędna dostawa. Poniszczone opakowania. Pomimo zgłoszenia reklamacji brak odpowiedzi. Po interwencji dostawca dosłał brakujący element co umożliwiło złożenie zakupionego produktu.
Zgłoś opinię
15 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep wprowadza w błąd klienta oferuję wysyłkę w 24 h lub 1-2dni co jest nieprawda... zamówienie złożyłam 8 czerwca nie otrzymałam go do tej pory a jest opłacone...w poniedziałek obsługa klienta informuje mnie że jutro wysyłka... dzisiaj czyli w czwartek nie jest jeszcze wysłana ale podobno jutro ma być doręczona bzdura...gdybym wiedziała jak to wygląda nigdy bym się na zakupy nie zdecydowała
Zgłoś opinię
28 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Przede wszystkim wystawiają Państwo towar, którego nie ma na stanie. Kupując towar na stronie widniała wiadomość towar dostępny (przesyłka w ciągu 5 dni). Potem okazuje się, że na towar trzeba czekać dwa tygodnie. Ostatecznie wszystko dotarło ale późno i w trzech paczkach....
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu empis.pl
1 sie 2023
Szanowna Pani, Oczywiście że na naszej stronie są produkty których nie ma w magazynie, po pierwsze z tego względu że część jest przez nas produkowana i jest robiona nie tylko na stan magazynowy, ale i pod konkretne zamówienia. Po drugie zaś jest wiele produktów których stałą dostępność trudno zapewnić ze względu na braki wśród producentów rozsianych po europie od których sprowadzamy nasze towary. Towary te są na stronie również dla placówek które planują z wyprzedzeniem zakupu czy też przetargi, więc ich chwilowa nieobecność to nie powód by je zdjąć ze strony. Jeśli chodzi o czas realizacji, to produkty które Pani zamówiła, a które były niedostępne w magazynie przeważnie miały informację o terminie 1-7 dni i tutaj bardzo Panią przepraszamy za opóźnienie i realizację zamówienia w dłuższym terminie. Wysyłka w kilku paczkach była zrealizowana po to by mogła Pani otrzymać wcześniej te towary który mogliśmy wcześniej wysłać, więc to jak nam się wydaje powinno być na Pani korzyść. Pozdrawiamy serdecznie, dziękujemy za opinię i przepraszamy za powstałe opóźnienia.
23 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długo czekałam na dostawę.
Zgłoś opinię
8 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię