bikester.pl- Logo - Opinie

bikester.pl
Opinie:

Opinie (209) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3153)

4,66
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma rzetelnie wykonuje oferowane warunki zamówienia. Proponuję poszerzenie oferty o dostawę rowerów wzmocnionych konstrukcyjnie dla osób o zwiększonej wadze własnej . Są np. firmy KALKHOFF rowery z ramą wzmocnioną dla wersji elektrycznego wspomagania . Tego typu ramy opcja unisex nie jest dostępna dla standardu zwykły model

najbardziej krytyczna opinia

24 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Po raz pierwszy Bikester się nie popisał. Zamówiłem dwie rzeczy z których jedna okazało była jednak niedostępna i całe zamówienie czekało na wyjaśnienie. Niestety Bikester sam ze swej strony nie kontaktował się pierwszy, że jest problem z jedną rzeczą. Po moim meilu wyjaśniliśmy, że ma zostać wysłana jedna ta dostępna. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane. Dalej oczekuje na wysłanie zamówionego towaru. Dodatkowo nie działają kupony rabatowe z Koomot. Kiepsko. Popraw się Bikester.
MP
Mariusz P.
Chrzanów
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bikester.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(7)
(8)
Resetuj
25 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Tragedia

Zamówiłem rower i pedały, doszły same pedały, roweru nie ma i prawdopodobnie nigdy nie będzie. Kontakt z firmą jest absolutnie zerowy, nie można się z nimi skontaktować ani dogadać. Na zamówienie czekam już ponad miesiąc więc już nawet nie wierzę że coś się wydarzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 lis 2023
Obecnie znajdujemy się pod zarządem upadłościowym, co ma wpływ na nasze procesy wysyłkowe. W rezultacie niektórzy dostawcy usług spedycyjnych tymczasowo zawiesili współpracę i wstrzymują wysyłki. Z powodzeniem przywróciliśmy już współpracę z większością dostawców usług, aby kontynuować wysyłkę zamówień. Nadal jednak prowadzimy negocjacje z usługodawcą odpowiedzialnym za dostawę zamówienia. Na tym etapie nie jesteśmy w stanie podać dokładnego czasu dostawy. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem i dostarczyć zamówienie.
2 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
nie przyjmuja zwrotów
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
3 lis 2023
Przepraszamy, że nie byliśmy jeszcze w stanie odpowiedzieć lub pomóc. W ciągu najbliższych kilku dni mogą wystąpić pewne ograniczenia, ale spodziewamy się, że wszystkie nasze usługi będą wkrótce ponownie dostępne. W międzyczasie, - niektóre zamówienia będą opóźnione, - tymczasowo nie będziemy w stanie rozpatrywać reklamacji i zwrotów, - tymczasowo nie możemy wysyłać voucherów. Nadal ciężko pracujemy nad Państwa sprawą, przepraszamy, jeśli odpowiedź zajmie nam trochę więcej czasu. Dziękujemy za zrozumienie i prosimy o cierpliwość.
MP
Mariusz P.
Chrzanów
24 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Po raz pierwszy Bikester się nie popisał. Zamówiłem dwie rzeczy z których jedna okazało była jednak niedostępna i całe zamówienie czekało na wyjaśnienie. Niestety Bikester sam ze swej strony nie kontaktował się pierwszy, że jest problem z jedną rzeczą. Po moim meilu wyjaśniliśmy, że ma zostać wysłana jedna ta dostępna. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane. Dalej oczekuje na wysłanie zamówionego towaru. Dodatkowo nie działają kupony rabatowe z Koomot. Kiepsko. Popraw się Bikester.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
25 kwi 2023
Po sprawdzeniu w naszym systemie mailowym informujemy, iż poinformowaliśmy Państwa w mailu w dniu 20.04.2023 roku, że z 2 zamówionych produktów tylko 1 jest dostępny. W związku z tym spytaliśmy czy mamy anulować zamówienie czy wysłać tylko 1 produkt. Prosze o sprawdzenie swojego maila. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje oraz wszelkie niedogodnosci z nia związane.
27 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Firma nie interesuje się klientem. Opóźnienia w wysyłce.

TL;DR - Nie polecam. Opóźniona wysyłka. Kiepska obsługa klienta. Przepisy obowiązują jedynie klienta, a firma robi co che. Cała historia: Gdy składałem zamówienie (14.06.2023), dostarczenie przesyłki było oferowane na kilka dni przed moim wyjazdem do Turcji. Po złożeniu zamówienia, przez kilka dni towar (buty i czapka) nie został wysłany. Pod koniec dnia 19.06.2023 poprosiłem o anulowanie zamówienia, ponieważ nie było już szansy aby dotarło ono przed moją podróżą. Zostałem poinformowany, że nie ma takiej możliwości. Kilka dni później (21.06.2023), po tygodniu od złożenia zamówienia, wysłano je. Niestety, gdy bylem już poza Polską, moja mama była akurat pod adresem dostawy i odebrała paczkę. Po powrocie z podróży po 6 tygodniach okazało się, że rozmiary nie pasują. Odmówiono mi zwrotu, ponieważ na zwrot jest limit 30 dni.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 sie 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Niestety termin zwrotu 30-dniowy mimo Państwa wyjazdu jest terminem obowiązującym wszystkich klientów.
23 mar 2023
 Opinia zweryfikowana
Od tygodnia nie mogę dowiedzieć się czy zamówiony i zapłacony rower jest na stanie i czy został wysłany
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
24 mar 2023
Przepraszamy za utrudnienia z komunikacją i opóźnienia w dostawie roweru. Rower powinien dotrzeć do Państwa w następnym tygodniu. Pozdrawiamy, Bikester Team
12 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie polecam! Sklep nie odpowiada na zgłoszoną reklamację, pod numerem telefonu zgłasza się automatyczna sekretarka, moje e-maile wysyłane z meila, z którego składałem zamówienie do nich nie docierają, natomiast na wiadomości wysyłane z innych e-maili nie odpowiadają. Czekam już miesiąc na rozpatrzenie reklamacji i dalej nie dostałem odpowiedzi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
13 cze 2023
Po sprawdzeniu maili od Państwa informujemy, że zaproponowaliśmy Państwu rozwiązanie w maili z 16.05 tego roku - widzę, że dzisia skontaktowali się Państwo z naszym działem obsługi klienta w celu akceptacji kosztów - otrzymaja Państwo odpowiedź od naszego technika w ciągu 24 godzin. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
3 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Red Cycling Products Touring Grip, czarny ocena produktu: niestety bardzo słaby produkt, nie da się dokręcić tak śrub aby Grip nie obracał się na kierownicy, zbyt mocne dokręcenie powoduje zerwanie gwintu, zbyt krótki grip na rękę dorosłego człowieka, powinno być w specyfikacji że produkt dla juniora.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
4 sie 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Na maila związanego z Państwa zamówieniem w naszym systemie wysłaliśmy etyitę zwrotną - jełsi produkt nie był używany (oczywiście mozna przymierzyć czy gripy pasują) to moga Państwo bezkosztowo dokonać zwrotu zamówienia. Informacje o tym jak nadac paczkę zwrotna znajda Państwo na przesłanej etykiecie. Jak tylko produkt wróci do nas dokonamy zwrotu pieniędzy.
6 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
brak kontaktu ze strony sklepu. Nie ma możliwości zadzwonić i porozmawiać, bo na stronie nie podają żadnego numeru telefonu a na wysyłane maile nikt nie odpowiada. Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie!!!!!! Radzę omijać ten sklep z daleka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
8 cze 2023
Widzimy, że otrzymali już Państwo odpowiedź na zadaną w mailu prośbę o wystawienie faktury. Staramy się jak najszybciej odpowiedzieć w mailach na Państwa zapytania, jednak przy zwiększonej ilości maili, czasem może potrwać to nieco dłużej. Pozdrawiamy, Bikester Team
22 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak szybkiej reakcji na zamówienie. Od momentu potwierdzenia przelewu do daty wysyłki minął zbyt długi czas. Konkurencja działa zdecydowanie szybciej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
24 lip 2023
Paczkę otrzymali Państwo w ciągu 4 dni roboczych, więc w ciągu obiecanych 3-5 dni roboczych. Pozdrawiamy, Bikester Team
9 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
The customer service department does not exist. No feedback of any kind. Cancellation of order without any information or reason. Long lead time .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
12 cze 2023
Dostawa Państwa zamówienia została przerwana i paczka zostanie zwrócona do nas przez naszego dostawcę. Prosimy o zrozumienie, że nie jesteśmy w stanie ustalić dokładnej przyczyny zwrotu zamówienia.Nasz zespół magazynowy zapewnia, że wszystkie zamówienia są wysyłane z niezbędną dokumentacją, więc może się zdarzyć, że paczka została uszkodzona w transporcie. Inny powód może być związany z błędem załadunku. Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony na konto, z którego dokonano płatności. Proszę zrozumieć, że przychodzące zwroty są oddzielone od przesyłek wychodzących. Dlatego nie jest możliwe ponowne wysłanie zamówienia, gdy zostało ono do nas zwrócone. Monitorujemy sytuację, aby sprawdzić, jak możemy poprawić nasze procesy, aby wyeliminować ten problem w przyszłości. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją.
30 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak możliwości poproszenia o fakturę VAT, przez co proces zamawiania był bardzo trudny - ciężki kontakt, nadal nie wiem czy otrzymam fakturę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 cze 2023
Aby otrzymać fakturę należy uzupełnić dane firmy podczas składania zamówienia. Gdy się tego nie zrobi, należy przesłać do nas dane, a my w ciągu kilku dni powinniśmy przesłać poprawioną fakturę. Pozdrawiamy, Bikester Team
25 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana

customer service leaves a lot to be desired

the bike was not delivered, there is no way to track the status. support is not responding. however, the part for the bike came quickly😂
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
26 kwi 2023
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w wysyłce roweru, które wynikają ze wzmożonej liczby zamówień. Państwa rower jest już przygotowany do wysyłki. Gdy zostanie nadane, otrzymacie Państwo link do śledzenia przesyłki.
1 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Rower mial byc po 2 dniach a minal juz tydzien i toweru nie ma. Wyslalem maila we wtorek zero odpowiedzi po 2 dniach tragedia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 cze 2023
Podczas składania zamówienia informujemy, że czas realizacji zamówienia na rower może trwać 5 dni roboczych, nie ma nigdzie informacji o 2 dniach na realizację zamówienia. Rower musi zostać złożony, wyregulowany i przygotowany do jazdy. Pozdrawiamy, Bikester Team
4 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Obsługa reklamacji to jakieś nieporozumienie. Proszę w końcu o rozpatrzenie reklamacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 cze 2023
3 tygodnie temu otrzymali Państwo od nas wiadomość, gdzie poprosiliśmy o odpowiedź. Niestety, nie otrzymaliśmy od Państwa wciąż wiadomości zwrotnej, dlatego reklamacja nie ruszyła. Prosimy o odpowiedź, a zaproponujemy rozwiązanie reklamacji. Pozdrawiamy, Bikester Team
MP
Mariusz P.
Chrzanów
28 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Problemy z dostępnością towaru i opóźnienia w dostawie..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 wrz 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Państwa zamówienie zostało wysłane: https://tracking.dpd.de/status/pl_PL/parcel/01765080198041 i powinno zostac doręczone w przeciagu kilku dni roboczych.