Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
25 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiony rower dostarczono w deklarowanej specyfikacji. Co prawda od chwili zamówienia minął prawie miesiąc, ale związane to było z okresem przedświątecznym i "czarno piątkowym". Cena natomiast w pełni zrekompensowała wydłużony czas oczekiwania. Za rower zapłaciłem tyle ile kosztował dwa lata temu. Jedyny problem jaki wystąpił, to był kontakt z infolinią.Natomiast na e-maile firma odpowiada bardzo szybko. Reklamacja pedałów przebiegła bardzo szybko. Po niecałym tygodniu od zgłoszenia, nowe pedały miałem już u siebie. To był mój pierwszy zakup w tym sklepie, i oczywiście miałem obawy co do puszczenia kilku tys złotych w nieznanym kierunku, szczególnie po przeczytaniu niektórych komentarzy,ale moje obawy okazały się nieuzasadnione. Warto zaglądać do tego sklepu. Można upolować naprawdę potężna promocję
Po raz pierwszy Bikester się nie popisał. Zamówiłem dwie rzeczy z których jedna okazało była jednak niedostępna i całe zamówienie czekało na wyjaśnienie. Niestety Bikester sam ze swej strony nie kontaktował się pierwszy, że jest problem z jedną rzeczą. Po moim meilu wyjaśniliśmy, że ma zostać wysłana jedna ta dostępna. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane. Dalej oczekuje na wysłanie zamówionego towaru. Dodatkowo nie działają kupony rabatowe z Koomot. Kiepsko. Popraw się Bikester.
Problemy z dostępnością towaru i opóźnienia w dostawie..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 wrz 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki.
Państwa zamówienie zostało wysłane:
https://tracking.dpd.de/status/pl_PL/parcel/01765080198041
i powinno zostac doręczone w przeciagu kilku dni roboczych.
Po raz pierwszy Bikester się nie popisał. Zamówiłem dwie rzeczy z których jedna okazało była jednak niedostępna i całe zamówienie czekało na wyjaśnienie. Niestety Bikester sam ze swej strony nie kontaktował się pierwszy, że jest problem z jedną rzeczą. Po moim meilu wyjaśniliśmy, że ma zostać wysłana jedna ta dostępna. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane. Dalej oczekuje na wysłanie zamówionego towaru. Dodatkowo nie działają kupony rabatowe z Koomot. Kiepsko. Popraw się Bikester.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
25 kwi 2023
Po sprawdzeniu w naszym systemie mailowym informujemy, iż poinformowaliśmy Państwa w mailu w dniu 20.04.2023 roku, że z 2 zamówionych produktów tylko 1 jest dostępny. W związku z tym spytaliśmy czy mamy anulować zamówienie czy wysłać tylko 1 produkt. Prosze o sprawdzenie swojego maila.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje oraz wszelkie niedogodnosci z nia związane.
3 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Red Cycling Products Touring Grip, czarny ocena produktu: niestety bardzo słaby produkt, nie da się dokręcić tak śrub aby Grip nie obracał się na kierownicy, zbyt mocne dokręcenie powoduje zerwanie gwintu, zbyt krótki grip na rękę dorosłego człowieka, powinno być w specyfikacji że produkt dla juniora.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
4 sie 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
Na maila związanego z Państwa zamówieniem w naszym systemie wysłaliśmy etyitę zwrotną - jełsi produkt nie był używany (oczywiście mozna przymierzyć czy gripy pasują) to moga Państwo bezkosztowo dokonać zwrotu zamówienia. Informacje o tym jak nadac paczkę zwrotna znajda Państwo na przesłanej etykiecie.
Jak tylko produkt wróci do nas dokonamy zwrotu pieniędzy.
28 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Długi czas oczekiwania, towar uszkodzony, brak kontaktu
Długi czas oczekiwania. Po czym rower został złożony ale niestety opona ma spore pęknięcie. Dwie wiadomości wysłane w tej sprawie. Ostatnia miała w tytule nr zgłoszenia: #1258063
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 gru 2022
Najmocniej przepraszamy, że otrzymali Państwo rower z uszkodzoną oponą.
Przesłaliśmy już Państwu maila z prośbą o przesłanie zdjęć uszkodzenia, abyśmy mogli zaproponować jak najlepsze rozwiązanie.
Pozdrawiamy,
Bikester Team
22 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Brak szybkiej reakcji na zamówienie. Od momentu potwierdzenia przelewu do daty wysyłki minął zbyt długi czas. Konkurencja działa zdecydowanie szybciej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
24 lip 2023
Paczkę otrzymali Państwo w ciągu 4 dni roboczych, więc w ciągu obiecanych 3-5 dni roboczych.
Pozdrawiamy,
Bikester Team
9 cze 2023
Opinia zweryfikowana
The customer service department does not exist. No feedback of any kind. Cancellation of order without any information or reason. Long lead time .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
12 cze 2023
Dostawa Państwa zamówienia została przerwana i paczka zostanie zwrócona do nas przez naszego dostawcę. Prosimy o zrozumienie, że nie jesteśmy w stanie ustalić dokładnej przyczyny zwrotu zamówienia.Nasz zespół magazynowy zapewnia, że wszystkie zamówienia są wysyłane z niezbędną dokumentacją, więc może się zdarzyć, że paczka została uszkodzona w transporcie. Inny powód może być związany z błędem załadunku. Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony na konto, z którego dokonano płatności. Proszę zrozumieć, że przychodzące zwroty są oddzielone od przesyłek wychodzących. Dlatego nie jest możliwe ponowne wysłanie zamówienia, gdy zostało ono do nas zwrócone. Monitorujemy sytuację, aby sprawdzić, jak możemy poprawić nasze procesy, aby wyeliminować ten problem w przyszłości. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją.
30 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Brak możliwości poproszenia o fakturę VAT, przez co proces zamawiania był bardzo trudny - ciężki kontakt, nadal nie wiem czy otrzymam fakturę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 cze 2023
Aby otrzymać fakturę należy uzupełnić dane firmy podczas składania zamówienia. Gdy się tego nie zrobi, należy przesłać do nas dane, a my w ciągu kilku dni powinniśmy przesłać poprawioną fakturę.
Pozdrawiamy, Bikester Team
25 kwi 2023
Opinia zweryfikowana
customer service leaves a lot to be desired
the bike was not delivered, there is no way to track the status. support is not responding. however, the part for the bike came quickly😂
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
26 kwi 2023
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w wysyłce roweru, które wynikają ze wzmożonej liczby zamówień.
Państwa rower jest już przygotowany do wysyłki.
Gdy zostanie nadane, otrzymacie Państwo link do śledzenia przesyłki.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.