bikester.pl- Logo - Opinie

bikester.pl
Opinie:

Opinie (209) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3153)

4,66
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma rzetelnie wykonuje oferowane warunki zamówienia. Proponuję poszerzenie oferty o dostawę rowerów wzmocnionych konstrukcyjnie dla osób o zwiększonej wadze własnej . Są np. firmy KALKHOFF rowery z ramą wzmocnioną dla wersji elektrycznego wspomagania . Tego typu ramy opcja unisex nie jest dostępna dla standardu zwykły model

najbardziej krytyczna opinia

24 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Po raz pierwszy Bikester się nie popisał. Zamówiłem dwie rzeczy z których jedna okazało była jednak niedostępna i całe zamówienie czekało na wyjaśnienie. Niestety Bikester sam ze swej strony nie kontaktował się pierwszy, że jest problem z jedną rzeczą. Po moim meilu wyjaśniliśmy, że ma zostać wysłana jedna ta dostępna. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane. Dalej oczekuje na wysłanie zamówionego towaru. Dodatkowo nie działają kupony rabatowe z Koomot. Kiepsko. Popraw się Bikester.
MP
Mariusz P.
Chrzanów
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bikester.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(4)
(7)
Resetuj
MP
Mariusz P.
Chrzanów
24 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Po raz pierwszy Bikester się nie popisał. Zamówiłem dwie rzeczy z których jedna okazało była jednak niedostępna i całe zamówienie czekało na wyjaśnienie. Niestety Bikester sam ze swej strony nie kontaktował się pierwszy, że jest problem z jedną rzeczą. Po moim meilu wyjaśniliśmy, że ma zostać wysłana jedna ta dostępna. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane. Dalej oczekuje na wysłanie zamówionego towaru. Dodatkowo nie działają kupony rabatowe z Koomot. Kiepsko. Popraw się Bikester.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
25 kwi 2023
Po sprawdzeniu w naszym systemie mailowym informujemy, iż poinformowaliśmy Państwa w mailu w dniu 20.04.2023 roku, że z 2 zamówionych produktów tylko 1 jest dostępny. W związku z tym spytaliśmy czy mamy anulować zamówienie czy wysłać tylko 1 produkt. Prosze o sprawdzenie swojego maila. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje oraz wszelkie niedogodnosci z nia związane.
18 mar 2023
 Opinia zweryfikowana
Poprawa dostawy, dodanie opcji wyboru paczkomatu. Dostawa międzynarodowa dhl to dramat. Można tez pomyśleć o przyspieszeniu czasu realizacji. 2 dni na spakowanie zamówienia z 1 przedmiotem, cóż inni robią to w kilka godzin. W innym sklepie taki sam przedmiot zamówiony dokładnie w tym samym czasie, dotarł do mnie 2 dni wcześniej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
22 mar 2023
Dziękujemy za sugestie. Możliwości te są brane pod uwagę i być może zostaną wkrótce wprowadzone w naszym sklepie. Pozdrawiamy, Bikester Team
3 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Red Cycling Products Touring Grip, czarny ocena produktu: niestety bardzo słaby produkt, nie da się dokręcić tak śrub aby Grip nie obracał się na kierownicy, zbyt mocne dokręcenie powoduje zerwanie gwintu, zbyt krótki grip na rękę dorosłego człowieka, powinno być w specyfikacji że produkt dla juniora.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
4 sie 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Na maila związanego z Państwa zamówieniem w naszym systemie wysłaliśmy etyitę zwrotną - jełsi produkt nie był używany (oczywiście mozna przymierzyć czy gripy pasują) to moga Państwo bezkosztowo dokonać zwrotu zamówienia. Informacje o tym jak nadac paczkę zwrotna znajda Państwo na przesłanej etykiecie. Jak tylko produkt wróci do nas dokonamy zwrotu pieniędzy.
20 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

status WYSŁANO, a nieWYSŁANO

nie wolno wystawiać statusu zamówienia WYSŁANO, jesli przesyłka nie została odebrana przez przewoźnika. Samo wystawienie etykiety adresowej nie jest wysłaniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
21 lip 2023
Widzimy, że paczka doszła do Państwa w ciągu obiecanych 3 dni roboczych. Nasi pracownicy przygotowują paczkę, aby mogła zostać jak najszybciej odebrana przez firmę kurierską i już w momencie jej umieszczenia w magazynie nadawczym udostępniamy link do śledzenia przesyłki. Kurierzy odbierają paczkę zwykle do 12 godzin od tego momentu. Pozdrawiamy, Bikester Team
25 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Rower dojechał lekko uszkodzony w transporcie - nienależycie zabezpieczony. Ostatecznie nie zdecydowałem się na zwrot, bo dziecko zadowolone. Poza tym ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
26 kwi 2023
Poprosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Poprosimy o przesłanie zdjęć roweru dokumentujących w jakim stanie został on doręczony. Zaproponujemy Państwu rekompensatę w związku z tą niefortunną sytuacją. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
22 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak szybkiej reakcji na zamówienie. Od momentu potwierdzenia przelewu do daty wysyłki minął zbyt długi czas. Konkurencja działa zdecydowanie szybciej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
24 lip 2023
Paczkę otrzymali Państwo w ciągu 4 dni roboczych, więc w ciągu obiecanych 3-5 dni roboczych. Pozdrawiamy, Bikester Team
9 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
The customer service department does not exist. No feedback of any kind. Cancellation of order without any information or reason. Long lead time .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
12 cze 2023
Dostawa Państwa zamówienia została przerwana i paczka zostanie zwrócona do nas przez naszego dostawcę. Prosimy o zrozumienie, że nie jesteśmy w stanie ustalić dokładnej przyczyny zwrotu zamówienia.Nasz zespół magazynowy zapewnia, że wszystkie zamówienia są wysyłane z niezbędną dokumentacją, więc może się zdarzyć, że paczka została uszkodzona w transporcie. Inny powód może być związany z błędem załadunku. Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony na konto, z którego dokonano płatności. Proszę zrozumieć, że przychodzące zwroty są oddzielone od przesyłek wychodzących. Dlatego nie jest możliwe ponowne wysłanie zamówienia, gdy zostało ono do nas zwrócone. Monitorujemy sytuację, aby sprawdzić, jak możemy poprawić nasze procesy, aby wyeliminować ten problem w przyszłości. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją.
30 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak możliwości poproszenia o fakturę VAT, przez co proces zamawiania był bardzo trudny - ciężki kontakt, nadal nie wiem czy otrzymam fakturę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 cze 2023
Aby otrzymać fakturę należy uzupełnić dane firmy podczas składania zamówienia. Gdy się tego nie zrobi, należy przesłać do nas dane, a my w ciągu kilku dni powinniśmy przesłać poprawioną fakturę. Pozdrawiamy, Bikester Team
25 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana

customer service leaves a lot to be desired

the bike was not delivered, there is no way to track the status. support is not responding. however, the part for the bike came quickly😂
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
26 kwi 2023
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w wysyłce roweru, które wynikają ze wzmożonej liczby zamówień. Państwa rower jest już przygotowany do wysyłki. Gdy zostanie nadane, otrzymacie Państwo link do śledzenia przesyłki.
MP
Mariusz P.
Chrzanów
28 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Problemy z dostępnością towaru i opóźnienia w dostawie..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 wrz 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Państwa zamówienie zostało wysłane: https://tracking.dpd.de/status/pl_PL/parcel/01765080198041 i powinno zostac doręczone w przeciagu kilku dni roboczych.
1 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Paczka idzie tydzień i jeszcze jej nie otrzymałem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
4 kwi 2023
Zamówienie zostało złożone 27.03 o 19 i zostało dostarczone 3.04 o 14. Oznacza to, że wywiązaliśmy się z obiecanego czasu 5 dni roboczych. Pozdrawiamy, Bikester Team