bikester.pl- Logo - Opinie

bikester.plOpinie

: 2719Bardzo dobry

4,82

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 4.02.2022
data aktualizacji: 13.08.2022
Sklep bikester.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie bikester.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 4.02.2022
data aktualizacji: 13.08.2022
Sklep bikester.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie bikester.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu bikester.pl

Opinie zweryfikowana (447) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2719)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


1 miesiąc temu
Dobra cena, koszt przesyłki w cenie - suuuper! W mirę sprawna dostawa. Do poprawy: warto podać przewoźnikowi (PDP) adres mailowy odbiorcy - umożliwia to zarządzanie przesyłką (np przekierowanie do punku odbioru "pickup". bez adresu email odbiorcy nie jest to możliwe). Po bardzo długich i wielokrotnych probach udało się dodzwonić do PDP ale jedyne co można zrobić to zmienić dzień dostawy przesyłki
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


5 miesiące temu
Nie polecam. Zamowienie zostało podobno wysłane - wg systemu sklepu - a firma kurierska oczekuje na paczke do wysłania. Typowy sposob na przeciaganie tematu i przytrzymanie klienta, kiedy nie ma się towaru. Żenujące. Testowo zrobiłem male zamowienie. Potwierdza sie to to w innych opiniach. Czyli mozna trafić, ze towaru nie na na stanie trzeba czekać, pomimo, że sklep informuje ze towar ma w magazynie.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu bikester.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(6)
(4)
 Opinia zweryfikowana
Wczoraj
Bardzo długa dostawa
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
po otrzymaniu przesyłki zgłosiłam, ze niektore czesci plastikowe zostały połamane i do dnia dzisiejszego nie było żadnej reakcji z Waszej strony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
4 miesiący temu
Niestety, ale nie posiadamy żadnej próby kontaktu z nami w sprawie tego zamówienia. Wysłaliśmy do Pani email z prośbą o przesłanie zdjęć, a następnie zaproponujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Awful packaging. Just awful. 👎🏼
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
4 miesiący temu
We do apologise most sincerely if the way in which the parcels were packed did not meet your expectations. Our employees always try their best to protect the products in the parcel. If you are unhappy with the way the parcel was packed and the product may have been damaged as a result, please contact us by email: service@bikester.pl
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Rower w pełni sprawny. Przesyłka dotarła bez uszkodzeń. Niezrozumiały dla mnie jest jednak trudny kontakt z serwisem lub biurem obsługi po złożeniu zamówienia w kluczowych sprawach dotyczących zakresu gwarancji, możliwości wykonania przeglądów gwarancyjnych poza siecią Bikester u innych dystrybutorów Cube. Wysłałem w tej sprawie dwa maile z prośbą o wskazanie postępowania, na które do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Dość długi okres oczekiwania na dostawę jest dla mnie zrozumiały ze względu na panującą pandemię. Stąd tak niska ocena jak na firmę niemiecką. Pozdrawiam, Janusz Rekowski
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
7 miesiące temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Cały czas staramy się o ulepszenie jakości naszych usług. Z wyrazami szacunku Bikester Team
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu 
Dostawa bardzo szybka. Niestety, zamówiony trenażer, wbrew opisowi, nie pasuje do rowerów z osią przelotową. Kontaktowałem się bezpośrednio z producentem, przyznał się do błędu, podesłał części ale nadal nie można było zamocować roweru. Po rezygnacji z zakupu wygenerowana etykieta DPD miała źle oznaczony ciężar paczki i nie paczka nie została przyjęta. Po dwukrotnym kontakcie w końcu odesłałem UPS
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
8 miesiące temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu 
Nie polecam, kontakt z obsługą bardzo ograniczony, jakość obsługi i konkretne odpowiedzi na poziomie zera, a wszystko to w odniesieniu do prośby o fakturę VAT. Sklep odmawia jej wystawienia, w regulaminach nie ma słowa o tym że zakupów na firmę nie można robić, a faktur b2b nie wystawiają i nikt nie jest w tym temacie w stanie pomóc. Ogólnie sprawa dla rzecznika praw konsumenta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
9 miesiące temu
Mamy prawo ograniczyć grono klientów sklepu internetowego do konsumentów (tj. wyłączając sprzedaż na rzecz przedsiębiorców). W takiej sytuacji nie dojdzie do sprzedaży na rzecz przedsiębiorcy (podatnika VAT), w związku z czym obowiązek wystawienia faktury VAT na rzecz przedsiębiorcy nie powstanie. Nie wiąże się to z odmową wystawienia faktury na rzecz przedsiębiorcy, ale z odmową sprzedaży na rzecz takiego podmiotu, której konsekwencją będzie brak obowiązku wystawienia faktury.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Nie polecam. Zamieścili niepoprawny opis produktu i nie chcą uwzględnić reklamacji. Twierdzą, że to wina klienta że przed zakupem nie przeczytał instrukcji obsługi, a oni mogą sobie pisać co chcą. Pracownik bardzo niemiły. Na odpowiedź na email czekałem tydzień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
1 rok temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Pozdrawiamy, Bikester Team.
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
Opona wadliwa
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
8 miesiące temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
 Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu 
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
9 miesiące temu
.
 Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
9 miesiące temu
.