Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się,
Podsumowanie Opinii
Klienci bardzo często podkreślają wysoką jakość wykonania sprzętu oraz użytych materiałów, chwaląc solidność i wytrzymałość produktów. Opinie o obsłudze klienta są w zdecydowanej większości bardzo pozytywne, klienci doceniają szybkie, kompetentne i przyjazne wsparcie oraz sprawne rozwiązywanie problemów. Częste pochwały dotyczą szybkości oraz sprawności dostawy. Wielu klientów podkreśla łatwość lub zrozumiałość montażu. Większość klientów uznaje, że produkty są warte swojej ceny lub oferują bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Klienci pozytywnie oceniają nowoczesny, estetyczny wygląd oraz staranne wykończenie sprzętu.
Choć dostawy są na ogół sprawne, sporadycznie pojawiają się uwagi o opóźnieniach lub problemach z firmami kurierskimi. Część recenzji wskazuje na niedoskonałości instrukcji lub trudności przy składaniu niektórych produktów. W niektórych przypadkach klienci wspominają o brakujących częściach, pomyłkach w elementach lub drobnych defektach, choć najczęściej są one szybko i skutecznie rozwiązywane przez obsługę. Niektórzy klienci zwracają także uwagę na wysokie koszty produktów.
Ten tekst został wygenerowany automatycznie przez system AI na podstawie opinii użytkowników.
Czy te informacje były dla Ciebie pomocne?
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się,
Solidne, wszechstronne i bardzo eleganckie narzędzia i akcesoria.
Szczególnie składana ławka jest bardzo dobrze zaprojektowana i oszczędza dużo miejsca.
Prosty i szybki montaż.
Uważna, współpracująca i bardzo dostępna obsługa klienta.
Gorąco polecam! ;)
Automatycznie przetłumaczono z języka: włoski
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Zamówienie przebiegło wyjątkowo sprawnie i bez żadnych komplikacji. Proces zakupu był intuicyjny, a wszystkie informacje o produkcie były jasno przedstawione. Sklep na bieżąco informował o statusie realizacji, co budowało poczucie pełnej kontroli nad zamówieniem. Dostawa dotarła szybciej, niż się spodziewałem, co pozytywnie mnie zaskoczyło. Paczka była solidnie zabezpieczona, dzięki czemu sprzęt dotarł w idealnym stanie. Montaż wyciągu górnego okazał się prosty dzięki dobrze przygotowanej instrukcji. Konstrukcja MH‑W108 2.0 jest bardzo stabilna i wykonana z wysokiej jakości materiałów. Sprzęt pracuje płynnie, a ruch linki jest równy i cichy. Wyciąg świetnie sprawdza się zarówno do treningu pleców, jak i ramion. Doceniam również kompaktową formę, która idealnie pasuje do domowej siłowni. Produkt wygląda nowocześnie i estetycznie po zamontowaniu na ścianie. Ćwiczenia na nim są komfortowe i dają poczucie pełnej kontroli nad obciążeniem. To zdecydowanie sprzęt, który spełnił moje oczekiwania. Z czystym sumieniem polecam zarówno sam wyciąg, jak i obsługę sklepu.
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za tak miłą opinię! 😊
Bardzo się cieszymy, że zarówno proces zamówienia, jak i wyciąg MH-W108 2.0 spełniły Pana oczekiwania. To dla nas ogromna satysfakcja, że docenił Pan jakość wykonania, łatwość montażu oraz komfort treningu.
Życzymy wielu udanych treningów i dziękujemy za zaufanie!
Pozdrawiamy,
Marbo Sport
Community member
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Normalnie dałbym 10 gwiazdek, ponieważ ławka skośna jest naprawdę dobra i się nie chwieje. Ale za tę cenę klucze są bezczelnością. Są tak cienkie, że boli w ręku podczas dokręcania śrub. Normalnie masz dobre klucze w domu, ale nie każdy je ma. A co muszę skrytykować w mojej ławce, (zorientowałem się za późno) gdy chcesz przenieść ławkę w inne miejsce, jest to bardzo niewygodne, ponieważ nie można zablokować oparcia z powodu zapadek. Narzekanie na wysokim poziomie, ale mimo to neutralna i obiektywna ocena z mojej strony.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za szczere i szczegółowe uwagi! \n\nCieszymy się, że jesteś zadowolony ze stabilności ławki skośnej. Chętnie przyjmiemy Twoje uwagi dotyczące dostarczonych kluczy oraz oparcia i przekażemy je naszemu zespołowi produktowemu. Dzięki za Twoją konstruktywną ocenę i życzymy miłego treningu!\n\nZ poważaniem\nMarbo Sport
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member
2 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Szybka realizacja zamówienia, szybka dostawa.
Realizacja zamówienia przebiegła bardzo szybko. 05.08.26 stelaż huśtawki został zamówiony i opłacony, a 10 sierpnia paczka była już w Niemczech i prawie gotowa do dostarczenia. Na nasze życzenie, dostawa została zaplanowana na inny dzień, aby paczka mogła być odebrana osobiście. Wszystko w porządku, chętnie ponownie!
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Cieszymy się, że nasza jakość spełnia Państwa oczekiwania.
Z poważaniem,
Marbo Sport
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member
2 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Jestem bardzo zadowolony z procesu zamawiania i jakości stelaża na hamak.\nMała wskazówka: dostarczaj stelaż z kółkami, ponieważ jest bardzo ciężki do przenoszenia.\nSam zamontowałem kółka (zobacz zdjęcie)\nPowodzenia w sprzedaży.\nZ poważaniem,\nGert
Automatycznie przetłumaczono z języka: hiszpański
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za Twoje opinie. Cieszymy się, że Twoje doświadczenia z zakupami w naszym sklepie były przyjemne.\n\nPozdrawiam,\nMarbo Sport
Automatycznie przetłumaczono z języka: hiszpański
Community member
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Doskonały stosunek jakości do ceny. Bezpieczny i solidny.
Doskonały stosunek jakości do ceny. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jakością półprofesjonalnej serii (MS) od Marbo. Ławka jest imponująca, bardzo solidna, podobnie jak dodatki do modlitwy i treningu nóg, które również nabyłem. Jakościowy krok naprzód dla mojej domowej siłowni. Bezpieczeństwo i większa kontrola.\n\nPonadto chcę podziękować obsłudze klienta Marbo. Jedna z części dotarła nieco uszkodzona, a oni natychmiast to rozwiązali. Dziesięć na dziesięć.
Automatycznie przetłumaczono z języka: hiszpański
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za Twoje komentarze. Cieszymy się, że Twoje doświadczenia zakupowe w naszym sklepie były pozytywne.\n\nPozdrawiamy,\nMarbo Sports
Automatycznie przetłumaczono z języka: hiszpański
Community member
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Dostawa była kompletna, dodatkowo była nakrętka i kilka podkładek. Dziękuję!!
Montaż był nieco wymagający, trzeba było poświęcić trochę czasu. Jednak poszło gładko. Było w porządku. Nie podobają mi się dwie śruby do zabezpieczenia regulacji wysokości. Zostawiają ślady na pionowym drążku.
Czy macie w sieci jakieś instrukcje lub rekomendacje do treningu z drążkiem do podciągania? Czy można też zamontować kółka?
Podsumowując: dziękuję za niezawodną dostawę i świetny sprzęt treningowy!
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za świetną ocenę i cenne uwagi!
Cieszymy się, że drążek do podciągania spełnił Państwa oczekiwania. Przekażemy Państwa uwagi dotyczące śrub naszemu zespołowi. Życzymy wielu udanych treningów!
Z poważaniem
Marbo Sport
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Kontakt z Marbo (sami zadzwonili, zapytali o termin dostawy, odniosłem wrażenie pełnej koordynacji z ich strony i zaopiekowania klienta - ogromny plus!) , profesjonalny przewoźnik, wszystko na czas - 48h. 😀 Sprzęt zamówiony do domowej siłowni, przeszedł oczekiwania : kompletny, świetnie zapakowany, z czytelnymi instrukcjami, i co najważniejsze - bardzo dobrej jakości. Nic się nie chwieje, całość stabilna, jak poglądy Jarka.. Absolutnie nie widzę sensu oszczędzania 10% na chińskim badziewiu. W sprzęcie Marbo czujesz, że to wydatek na lata bezproblemowej pracy i na pewno jest to ostatni zakup ode mnie. Panie i Panowie z Marbo, jedynak rada ode mnie, to nie obniżajcie standardu :-) !
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Bardzo dziękujemy za tak szczegółową i pozytywną opinię!
Cieszymy się, że zarówno kontakt z naszym zespołem, dostawa, jak i sam sprzęt spełniły, a nawet przewyższyły Pana oczekiwania. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy klient czuł się zaopiekowany na każdym etapie realizacji zamówienia, dlatego szczególnie miło nam czytać takie słowa.
Życzymy wielu udanych treningów i dziękujemy za zaufanie!
Pozdrawiamy,
Marbo Sport
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Świetna huśtawka dla dzieci
Huśtawka prezentuje się naprawdę świetnie i po złożeniu robi bardzo solidne wrażenie. Konstrukcja jest stabilna, dziecko ma mnóstwo frajdy, a całość wygląda estetycznie i porządnie wykonana. Duży plus za dobre materiały - nawet bez kotwienia stoi pewnie i bezpiecznie.
Jedyny mikro minus dotyczy zestawu śrub. W paczce była nieparzysta ilość, przez co jednej śruby zabrakło, a inna okazała się za długa. Musimy tą brakującą dopasować i dokupić.
Poza tym jesteśmy bardzo zadowoleni i polecamy huśtawkę z czystym sumieniem 🙂
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Bardzo dziękujemy za tak szczegółową i miłą opinię.
Cieszymy się, że huśtawka spełniła oczekiwania i sprawia dziecku tyle radości. Szczególnie miło nam słyszeć, że docenili Państwo stabilność konstrukcji oraz jakość wykonania.
Przepraszamy jednocześnie za niedogodność związaną z zestawem śrub. Tego typu sytuacje nie powinny mieć miejsca, dlatego dziękujemy za zwrócenie uwagi - przekażemy informację do działu kontroli jakości, aby uniknąć podobnych przypadków w przyszłości.
Jeszcze raz dziękujemy za zaufanie i polecenie naszego produktu.
Pozdrawiamy,
Marbo Sport
Community member
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Kupiłem drążek do podciągania. Przybył znacznie szybciej niż podano online. Jest bardzo solidny. Tylko warstwa farby jest miejscami trochę mniej. Ale za cenę 180 euro myślę, że nie można narzekać na coś takiego. Bardzo zadowolony!!
Mam 1,90 m wzrostu i widzisz (na drugim zdjęciu), że muszę jeszcze stać na palcach, żeby sięgnąć do drążka.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niderlandzki
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Bardzo dziękujemy za ocenę. Cieszymy się, że produkt spełnił Państwa oczekiwania.
Z poważaniem
Marbo Sport
Automatycznie przetłumaczono z języka: niderlandzki
Stalowy stelaż do hamaka - solidnie wykonany! 100% rekomendacji.
W zapowiedzi paczki było napisane "waga 9 kg", trochę się przestraszyłem - ale bez obaw, stelaż waży prawdopodobnie około 20 kg i sprawia bardzo solidne wrażenie. Montaż jest prosty dla każdego, kto kiedykolwiek trzymał klucz w ręce. Dołączone są dwa proste, ale w pełni wystarczające klucze, które dobrze się spisują. Wszystkie nakrętki, haki, nogi i podkładki są ładnie ocynkowane. Rury nie są ocynkowane, ale pokryte proszkowo bez żadnych przerw, także w otworach. Osiem dodatkowych podkładek byłoby dobrze - dodałem je sam. Małe zadrapanie - uszkodzenie transportowe - pomalowałem. Nie chwieje się, stoi mocno, w razie potrzeby można go samemu transportować, we dwoje to łatwe.
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za zaufanie i pozytywną opinię! Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby każda przesyłka dotarła szybko i sprawnie. Cieszymy się, że wszystko przebiegło zgodnie z oczekiwaniami!\n\nZ poważaniem\nMarbo Sport
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Satysfakcja 100%
Bardzo fajna konstrukcja. Elementy świetnie spasowane. Złożenie przebiegło mężowi pomyślnie 😁
A przede wszystkim dzieciaki bardzo zadowolone. Może i dorośli zmotywują się do ćwiczeń 😅
Podwójna huśtawka w zestawie razem z drabinką, to był bardzo dobry wybór.
A zamówienie samo w sobie zostało bardzo szybko zrealizowane. Przesyłka porządnie zapakowana, elementy dobrze zabezpieczone .
Po prostu firma godna polecenia.
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dzień dobry,
Dziękujemy za zaufanie i pozytywną ocenę. Satysfakcja naszych klientów jest dla nas najważniejsza.
Życzymy przyjemnego użytkowania produktu.
Pozdrawiamy,
Marbo Sport
Community member
1 Opinie
Zweryfikowane
Wszystko ok
Jestem bardzo zadowolony. Robiłem zamówienie wcześniej i prosiłem o wysyłkę konkretnego dnia i nie było żadnego problemu. Jest trochę zabawy przy montażu (ławeczka, stojaki, wyciąg, prasa do nóg z serii Semi-Pro) ale warto.
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za zaufanie i wybór naszego sklepu!
Życzymy wielu udanych treningów oraz satysfakcji z zakupów.
Pozdrawiamy,
Marbo Sport
Community member
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Zakupiony stelaż i huśtawka typu gniazdo. Przy dostawie brakowało kotew gruntowych. Zgodnie z opisem produktu powinny one być dołączone. Również nie można było przymocować huśtawki gniazdowej do stelaża, ponieważ nie dostarczono karabińczyków ani podobnych elementów. Zakładałem, że jeśli kupuję oba produkty, stelaż i huśtawkę gniazdową od tego samego dostawcy, będą one kompatybilne. Szkoda!
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za Twoją opinię. Kotwy gruntowe nie są zawarte w zestawie, co wyraźnie zaznaczamy w opisie produktu.
Pozdrawiam
Marbo Sport
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member
3 Opinie
Zweryfikowane
Szybka realizacja zamówienia i reklamacji
Szybka realizacja zamówienia i szybkie uznanie reklamacji - na drugi dzień dosłane elementy (brak 2 wsporników na sztangę do przysiadów, jeden drążek do tricepsow pod innym kątem miał dziurę przez co jedna rączka byla kilka cm wyżej). Instrukcje do poprawy np. część stron do góry nogami.
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za 5 gwiazdek! Cieszymy się, że zakupy w naszym sklepie spełniły Państwa oczekiwania. Życzymy udanych treningów i zapraszamy ponownie! 💪
Pozdrawiamy,
Marbo Sport
Community member
2 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Super obsługa klienta
Po otrzymaniu paczki zauważyłem, że opakowanie jest niekompletne. Bardzo szybko otrzymałem obietnicę od wsparcia, że brakujące części zostaną wysłane. W ciągu kilku dni były w domu. Zostałem również ostrzeżony, że zamówiłem produkt, który nie był kompatybilny. Na podstawie rekomendacji problem został rozwiązany poprzez zwrot nieprawidłowego produktu i zamówienie właściwego elementu.
Super wsparcie. I mają najlepsze ceny w konkurencji.
Automatycznie przetłumaczono z języka: czeski
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Bardzo dziękujemy za tak szczegółową i pozytywną recenzję! 😊
Cieszymy się, że mogliśmy szybko pomóc i rozwiązać problem z zamówieniem. Doceniamy nie tylko konkurencyjne ceny, ale przede wszystkim profesjonalną obsługę i doradztwo, dlatego Twoje słowa są dla nas niezwykle ważne.
Dziękujemy za zaufanie i czekamy na kolejne odwiedziny!
Automatycznie przetłumaczono z języka: czeski
Community member
1 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
wózek wykazuje nienormalny opór
Witam,
Skończyłem montaż maszyny, ale napotykam problem z przesuwaniem się wózka po dwóch pionowych prowadnicach.
Kabel i rolki działają poprawnie. Jednak, nawet bez nałożonego ciężaru, wózek wykazuje nienormalny opór: gdy znajduje się całkowicie u góry, może pozostać całkowicie zablokowany i zawieszony zamiast przesuwać się w dół. W środku drogi ruch jest znacznie płynniejszy. Blisko dołu może się ponownie zablokować i czasami samodzielnie się uwolni po około 20–30 sekundach.
Wyczyściłem i lekko nasmarowałem obie prowadnice, ale to nie poprawiło znacznie problemu. Problem wydaje się więc pochodzić z samego ruchu wózka lub z wyrównania prowadnic, a nie z kabla.
Czy mógłby mi Pan/Pani dać znać, czy takie zachowanie jest normalne, a jeśli nie, jaką procedurę należy zastosować, aby to naprawić? Mogę również dostarczyć film, który wyraźnie pokazuje problem.
Z góry dziękuję za pomoc.
Automatycznie przetłumaczono z języka: angielski
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękuję za zakupy u nas. Proszę o kontakt z naszym działem obsługi klienta i reklamacji na adres serwis@marbo.pl
Z poważaniem,
Marbo Sport
Automatycznie przetłumaczono z języka: angielski
Community member
2 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Marbo.. przyjazny, szybki i niezawodny
Zamówiłem sprzęt do fitnessu w Marbo Sport i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczony.\n\nJuż wcześniej miałem kilka pytań dotyczących produktów i za każdym razem otrzymywałem bardzo szybką, uprzejmą i kompetentną odpowiedź. Od razu czułem, że naprawdę dbają o klienta.\n\nZamówiłem w niedzielę, a mimo że towar pochodził z Polski, już w środę został dostarczony. To nazywam błyskawiczną wysyłką.\n\nSprzęt sprawia wrażenie bardzo wysokiej jakości i stabilności i był czysto zapakowany. Ogólnie bardzo przyjemne doświadczenie zakupowe od konsultacji po dostawę.\n\nW pełni polecam, na pewno znów tam zamówię 💪😊
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Bardzo dziękujemy za zaufanie i pozytywną opinię! Dokładamy wszelkich starań, aby każda przesyłka dotarła szybko i bezproblemowo. Cieszymy się, że wszystko przebiegło zgodnie z oczekiwaniami!\n\nZ poważaniem,\nMarbo Sport
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member
3 Opinie
Ocena międzyrynkowa
Zweryfikowane
Ocena międzyrynkowa
Zaczynając od zamówienia, płatności i bardzo szybkiej dostawy, wszystko było idealne. Towar jest bardzo logicznie do złożenia, i co najważniejsze, mimo wielu elementów, wszystko było kompletne - bestseller w każdej chwili ponownie
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dzień dobry,
dziękujemy za zakup w naszym sklepie. Cieszymy się, że mogliśmy spełnić Państwa oczekiwania.
Z poważaniem,
Marbo Sport
Automatycznie przetłumaczono z języka: niemiecki
Community member
3 Opinie
Zweryfikowane
Konstrukcja produktu, funkcjonalność i uniwersalność ( mam na myśli możliwość założenia hamaka ). Poza tym produkt jest solidny i wytrzymały. Szkoda że nie mogłem dokupić hamaka i bocianiego gniazda. Proszę o informację kiedy będzie to możliwe.
Odpowiedź ze sklepu Marbo Sport
Dziękujemy za opinię. Staramy się na bieżąco uzupełniać nasze stany magazynowe. Zachęcamy do zaglądania na nasza stronę.
Pozdrawiamy, Marbo Sport
Środki podjęte w celu zapewnienia autentyczności
Opinie zweryfikowane:
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.
Opinie z innych rynków
Opinie zebrane za pośrednictwem połączonych profili. Opinie te są uwzględniane w ocenie łącznej i mogą być wyświetlane w formie przetłumaczonej.
Marbo zostało założone ponad 40 lat temu w Starachowicach. Zaczynaliśmy od produkcji prostych sprzętów do domowych siłowni, by wraz ze zdobytym doświadczeniem stale zwiększać asortyment i jakość wyrob...
Firmy lub grupy kapitałowe prowadzące sklepy internetowe na różnych rynkach mogą łączyć swoje profile, dzięki czemu konsumenci mogą uzyskać całościowy obraz wszystkich zarejestrowanych sklepów internetowych i zebranych opinii. Operatorzy poszczególnych sklepów internetowych mogą się różnić. Kryteria można sprawdzić tutaj. Opinie pochodzące z innych profili są prezentowane jako „opinie z innych rynków”.