Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Najistotniejsza pozytywna opinia
7 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta. Zamówiona zabawka niestety była uszkodzona, jednak nie miałam żadnego problemu z reklamacją, wymianą zepsutych elementów oraz z dostawą. Zabawka jest w idealnym stanie i jestem z niej bardzo zadowolona.
Kontakt z klientem jest na wysokim poziomie, również czas dostarczenia przesyłki jest szybki.
Chętnie polecę sklep Humbi innym osobom
Zakup poczatkowo poszedl sprawnie - zalezalo mi na prezencie dla corki ktory mialby przyjsc na czas przed Wigilia. Przez m9je niedopatrzenie nie odebralem paczki z paczkomatu i zostala zwrocona. Skontaktowalem sie z humbi i z prosba o szybkie ponowne wyslanie. Zamiast tego zaproponowqno mi ponowny zakup - tym razem po cenie o 30% wyzszej. Moja prosba o potrakowanie tego ulgowo tzn po cenie pierwotnej nie zostala uwzgledniona. Przykre ze yego typu firmy mimo ogromnych obrotow nie stac na zwykly gest i potraktowanie klienta proaktywnie. Wiem ze sie tak da bo sa firmy ktore rozumieja ze tym wygrywa sie lojalnego klienta. Nigdy wiecej zakupow w tej firmie - mentalnosc nastawiona na maksymalne wykorzystanie kazdej sytuacji ' w pospiechu przedswiatecznym`
W opisie powinno być napisane wyraźnie „język francuski” a było FR na końcu całego opisu… nie spodziewałam się że zabawka będzie śpiewać po francusku! W jednym miejscu małym drukiem jest napisane że „język francuski”. Zdecydowanie powinno być ta informacja wyraźnie zaznaczona. „FR” w opisie raczej wygląda jak jakieś oznaczenie zabawki, gdyby było chociaż „język FR” to była by jasność, a tak mam konika który śpiewa po francusku dla córki w prezencie i mam nadzieję że nie zapyta dlaczego nic nie rozumie🤦♀️
Zgłoś opinię
1 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Zakupiłam mate dla dzieci jakiś czas temu, od 2tyg maty zostały wypakowane i ułożone w pokojach dziecięcych. Ich wygląd to dla mnie 10/10 ale jakość to jakieś nieporozumienie. Po 2 tyg są tak zniszczone byle co je przeciera, dziurawią się jakby ktoś w szpilkach po nich skakał te "obrzeża" maty pękają - TRAGEDIA nie warte złotówki niestety te maty można tylko oglądać broń boże na nich siadać a co dopiero bawić się. Przykre bo są piękne
Zgłoś opinię
6 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Szybka dostawa jest na o.k
Zgłoś opinię
30 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Zerowy kontat z klientem
Szybka wysyłka, towar zgodny z opisem natomiast minus 2 gwiazdki za kontakt. Chciałam zmienić zamówienie na droższe, pomimo kontaktu z mojej strony nikt do tej pory nie odpisal na maila....Zero odzewu ze drugiej strony mimo wyraźnie zaznaczonego maila dot zamówień
Zgłoś opinię
26 gru 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiony produkt niezgodny z opisem i chyba dlatego dokładacie gratisy
na pocieszenie. totalna chińszczyzna. Zamówiona Myszka Mini nie wydaje pokazywanych dźwięków. To jest zwykły pluszak a nie zabawka interaktywna niestety.
Zgłoś opinię
23 cze 2024
Opinia zweryfikowana
Usterka bramki- uszlodzony gwint…
Bramka ok,ale został zerwamy gwint do przykręcenia śruby łączącej boczny słupek z tylnym słupkiem .Bardzo nieczytelna instrukcja obsługi,trzeba się domyślać który element jest od czego,brak ponumerowanych elemntów
Zgłoś opinię
28 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Mata ma 4 odcienie zamówionego koloru
Mata w kolorze beżowym na 17 sztuk ma 4 odcienie tego koloru. Wygląda to słabo... 4 lata temu zamówiłam kolor butelkowej zieleni i nie było takiego problemu.
Zgłoś opinię
14 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Brak możliwości kontaktu telefonicznego powoduje konieczność przerzucania się e-mailami, co wydłuża proces uzyskiwania informacji.
Zgłoś opinię
21 sty 2024
Opinia zweryfikowana
Mata wykonana ze słabej jakości produktów, po 2 tygodniach użytkowania przez 8 miesięczne dziecko cała w dziurach, nie polecam
Zgłoś opinię
4 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Jakość opakowania zamówienia, oryginalne opakowanie oklejone taśmą pakową co spowodowało uszkodzenie opakowania.