rotomshop.pl
Opinie:

 Opinie łącznie (451) 

4,46

Dobry

451 reviews since 24 lut 2021

5
82 %
4
4 %
3
2 %
2
2 %
1
10 %
znak jakości
Ważny
Ważny od: 23 mar 2020
rotomshop.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
Zweryfikowana tożsamość
Szyfrowana transmisja danych
Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się,

Podsumowanie Opinii

Klienci doceniają szybkość i terminowość dostawy, a także profesjonalizm oraz uprzejmość obsługi klienta w wielu przypadkach. Produkty są bardzo dobrej jakości, zgodne z opisem i spełniają oczekiwania kupujących. Zdarzają się jednak opóźnienia i problemy logistyczne przy dostawach. Niektórzy klienci napotykają trudności z kontaktem z obsługą klienta, wskazując na brak odpowiedzi na zapytania i trudności w dodzwonieniu się.

Ten tekst został wygenerowany automatycznie przez system AI na podstawie opinii użytkowników.

Czy te informacje były dla Ciebie pomocne?

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się,

Jak Trusted Shops zapobiega dodawaniu fałszywych opinii

Opinierotomshop.pl

(17)
(3)
(4)
(6)
(137)
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Inny model niż na zdjęciu w sklepie

Zamówienie i dostawa bezproblemowa. Kontener mimo że używany to solidny i w dobrym stanie. Jedyny minus taki że dostałem inny model kontenera niż na zdjęciach. Nie chodzi mi aspekt wizualny, tylko o to że kontener na zdjęciach miał punkty mocowania dla trzech półek. Ten który otrzymałem niestety tylko na jedną...

Odpowiedź ze sklepu rotomshop.pl

Dzień dobry, dziękujemy za opinię oraz zwrócenie uwagi na tę kwestię. Przepraszamy za rozbieżność pomiędzy zdjęciem produktu a otrzymanym kontenerem. Rozumiemy, że dla planowanego zastosowania liczba punktów mocowania półek ma istotne znaczenie. Przekazana uwaga została zweryfikowana i wykorzystamy ją do uzupełnienia opisu oraz materiałów produktowych, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Dziękujemy za zakup i przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół Rotomshop
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Zamówiony produkt jest bardzo dobry. Dostępnośc produktów oraz bardzo szybka dostawa sa duzym atutem.

Odpowiedź ze sklepu rotomshop.pl

Bardzo dziękujemy za miłe słowa. Cieszy nas, że zarówno produkt, jak i realizacja zamówienia spełniły Państwa oczekiwania. Do zobaczenia przy kolejnych zakupach! Pozdrawiamy, zespół Rotomshop
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane
Wszystko w porządku, zgodnie z zamówieniem, dostawa bardzo szybka. Polecam!

Odpowiedź ze sklepu rotomshop.pl

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że zamówienie spełniło oczekiwania, a dostawa przebiegła sprawnie. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiamy, zespół Rotomshop
Community member 
4 Opinie
 Zweryfikowane

Sprawnie i szybko

Sprawnie, szybko i zgodnie z opisem. Kurier również bardzo ogarnięty.

Odpowiedź ze sklepu rotomshop.pl

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Cieszymy się, że zamówienie spełniło oczekiwania, a dostawa przebiegła sprawnie. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiamy, zespół Rotomshop
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Profesjonalna i szybka obsługa. Szybka wysyłka produktów zgodnie z zamówieniem.

Odpowiedź ze sklepu rotomshop.pl

Dziękujemy za opinię! Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały do klientów jak najszybciej. Cieszymy się, że tym razem również się udało. Pozdrawiamy, Zespół Rotomshop
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane
Profil prywatny 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Mam bardzo dobre doświadczenie z firmą Rotomshop, Zamówiłem palety ,długo nie czekałem, przyjechały używane, a wyglądają jak nowe. Dziękuję i polecam każdemu.
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
4 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Wszystko ok

Odpowiedź ze sklepu rotomshop.pl

Dzień dobry, Dziękujemy za pozytywną opinię i wysoką ocenę. Cieszymy się, że wszystko przebiegło pomyślnie. Zapraszamy ponownie! Pozdrawiamy, Zespół Rotomshop
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Brak kontaktu

Bardzo słaba obsługa klienta. Kontakt z firmą jest utrudniony — podczas prób połączenia infolinia informuje, że jestem „pierwszy w kolejce”, jednak mimo wielokrotnych prób połączenie nie zostaje odebrane. Na oficjalny adres mailowy nie otrzymałem odpowiedzi. Kontakt udało się nawiązać dopiero przez adres uzyskany od sprzedawcy. Problem dotyczył również przesyłki, która według firmy została dostarczona, natomiast podpis na potwierdzeniu odbioru nie należy do żadnej osoby z naszej firmy, a monitoring nie potwierdza obecności kuriera.

Odpowiedź ze sklepu rotomshop.pl

Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Chcielibyśmy jednak doprecyzować kilka kwestii związanych z opisanym zamówieniem. Zamówienie zostało przez nas przygotowane i przekazane do realizacji zgodnie z deklarowanym terminem. Po otrzymaniu zgłoszenia dotyczącego dostawy niezwłocznie podjęliśmy również działania wyjaśniające z przewoźnikiem. Zależy nam na wysokim poziomie obsługi klienta, dlatego każdą taką sytuację analizujemy indywidualnie. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że opisana przez Państwa sytuacja dotycząca doręczenia przesyłki nie wynikała z opóźnienia po stronie Rotomshop. Mamy nadzieję, że prowadzone wyjaśnienia pozwolą szybko i jednoznacznie ustalić przebieg dostawy. Pozdrawiamy, Zespół Rotomshop
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Szybko i bardzo dobra jakość.

Odpowiedź ze sklepu rotomshop.pl

Dziękujemy za pozytywną opinię! Cieszymy się, że zakupiony produkt spełnił Państwa oczekiwania. Zapraszamy ponownie do zakupów. Pozdrawiamy, Zespół Rotomshop
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Nie otrzymałem faktury za odebrany towar

Odpowiedź ze sklepu rotomshop.pl

Dzień dobry, Dziękujemy za zgłoszenie. Faktura została/w najbliższym czasie zostanie przesłana na adres e-mail podany w zamówieniu. W razie dalszych pytań pozostajemy do dyspozycji. Pozdrawiamy, Zespół Rotomshop
Community member 
3 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane

Niedotrzymanie terminów

Wszystkie produkty zostały zakupione z terminem dostawy 2-5 dni. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd, gdyż niektóre nie były wyprodukowane, więc z tego powodu nastąpiło kilka dodatkowych dni opóźnienia. Ostatecznie zostały nam zaproponowane używane nadstawki.... Zgodziliśmy się na nie. Na to wszystko transport dotarł dzień później niż deklaracja w mailu... Ogólna ocena bardzo negatywna.

Odpowiedź ze sklepu rotomshop.pl

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Przepraszamy za całą sytuację i rozumiemy Państwa niezadowolenie. Niestety, z przyczyn niezależnych od Państwa pierwotnie deklarowany termin realizacji nie mógł zostać dotrzymany, a dodatkowo komunikacja z naszej strony nie była na odpowiednim poziomie. Aby ograniczyć dalsze opóźnienie, zaproponowaliśmy dostępne nadstawki używane jako rozwiązanie zastępcze, jednak zdajemy sobie sprawę, że nie zmienia to faktu, iż zamówienie zostało zrealizowane później niż pierwotnie deklarowaliśmy. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności oraz rozczarowanie związane z realizacją zamówienia. Państwa uwagi są dla nas cenną wskazówką do poprawy procesu informowania klientów o zmianach terminów dostaw. Pozdrawiamy, Zespół Rotomshop
Community member 
1 Opinie
 Zweryfikowane
Community member 
2 Opinie
 Zweryfikowane

Środki podjęte w celu zapewnienia autentyczności

Opinie zweryfikowane:

Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.

Zaimportowane opinie:

Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.

Kontakt

  • +48713811693
  • www.rotomshop.pl
  • info@rotomshop.pl
  • Środa Śląska, POL
Odwiedź stronę internetową

O nas

Szukasz opakowań logistycznych dla swoich produktów? Koniecznie sprawdź ofertę naszego sklepu internetowego. Wykorzystując 40 lat doświadczeń oraz międzynarodowy potencjał, zapewniamy szeroki wybór pr...

Ta firma połączyła swoje profile Trusted Shops.

Wyświetl wszystkie profile