Abra Meble- Logo - Opinie

Abra Meble
Opinie:

Opinie (1284) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4111)

4,00
Dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Świetny kontakt z klientem. Jasny . Przyjazny. Jeśli trzeba czekać na towar pracownik Abra kontaktuję się jasno, rzeczowo o przyjaźnie informuje i doradza. Polecam. Poza tym można znaleźć lepsze ceny niż u konkurencji.

najbardziej krytyczna opinia

1 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie internetowe zostało potwierdzono przez pracownika sklepu stacjonarnego gdzie miał być odebrany zamówiony stół. Towar dotarł do mnie szybciej niż było deklarowano w sklepie. Niestety opinię popsuły przepychanki ze sklepem co do odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni. Sklep nalegał, że skręcenie stołu w celu jego zobaczenia w domu, wyklucza możliwość zwrotu towaru. Dopiero po prawie tygodniu udało się zwrócić towar. Raczej już nie skorzystam z oferty danego sklepu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Abra Meble

 Sortuj  
Trafność
7 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

NIE POLECAM

Narożnik berg przyszedł z uszkodzoną podłogą pojemnika na pościel. Po złożeniu reklamacji nr0000336720 29-09-2023 na podst art43d ust.1 ,odrzucona bez uzasadnienia! twierdzą za niezasadną -kpina konkretna z klienta. Na przyszłość nagrywać filmiki ,rozpakowywać przy dostawcy niech czeka i patrzy ,nie wierzyć w zapewnienie że jak coś będzie nie tak po rozpakowaniu to dopiero zgłaszać do sklepu.
Zgłoś opinię
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Czekam na zamówienie od ponad miesiąca, niestety zero odzewu i kontaktu. Jak mam ocenić zamówienie którego nie otrzymałam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
9 sty 2024
Opinia została przekazana do oddziału realizującego zamówienie celem wyjaśnienia. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować.
13 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Dna 7.09.2023 zamówiłem towar, czas realizacji był 5 do 10 dni. Po zakupie nagle dostałem informację, że towar może być do 4 tygodni. Po 4 tygodniach od zamówienia skontaktowałem się z Abra meble, skoro nikt się ze mną nie skontaktował, usłyszałem że towaru nadal nie ma i mam dalej oczekiwać ! Obecnie rusza 6 tydzień oczekiwania, towaru jak nie było tak nie ma, także daje jedną gwiazdkę, bo chociaż telefon ktoś odbiera, by powiedzieć że nadal mam czekać, mimo że nie potrafią określić jak długo jeszcze.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 paź 2023
Przepraszamy za opóźnienie w dostawie. Sprawa została przekazana do pilnego wyjaśnienia. Towar będzie w tym tygodniu.
6 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Smutne to jest wasze traktowanie klienta

To smutna wiadomość? Smutne to jest to jak traktujecie klienta. Z 5-10 dni roboczych realizacji zrobiło się 26-27 dni roboczych wstępnie o ile jeszcze nie dłużej. Nie polecam. Zamówiona komoda z informacją, że dotrze w ciągu 5-10 dni roboczych. Po telefonie lekko ponad tydzień od zamówienia z zapytaniem czy wiadomo już coś więcej kiedy będzie dostaje informację , że to na pewno nie będzie 5-10 dni tylko mam się spodziewać 3 tygodnie od zamówienia (15 dni roboczych). Czekam, dzwonię po 3 tygodniach od zamówienia czy coś wiadomo to zmiana informacji, że do 21 dni roboczych jednak. Jakieś jaja i brak szacunku do klienta. Po telefonie tydzień później z zapytaniem czy może dojdzie w piątek (20 dni roboczych) dostaje informacje podczas jednej rozmowy, że 1. W ciągu tygodnia będzie; 2. Po pytaniu czy jest szansa w poniedziałek to info, że no „tydzień dwa” 3 po zapytaniu kiedy można dzwonić kiedy będzie coś wiadome to znów info „za tydzień dwa powinno być, ale na pewno przed świętami”. Po prostu jaja. Nie wiem co się dzieje z zamówieniem i jak zamówienie 5-10 dni roboczych zmieniło się w 26-27 dni roboczych. To nasz pierwszy i na pewno ostatni zakup u was. Żenada. Zamówione 5.11.2023… Więcej do was nie wrócimy, preferujemy rzetelne firmy a nie lecące w kulki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 gru 2023
Dziękujemy za zgłoszony problem. Przepraszamy za opóźnienie. Sprawa jest weryfikowana w trybie pilnym. Prosimy oczekiwać na wiadomość ze strony sklepu realizującego zamówienie.
26 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam.

Jeśli chodzi o produkt to garderoba jest w porządku, mogłaby być mniejsza strata miejsca na szyny pod drzwi z rolkami, co zwiększyłoby głębokość szafy (moje ubrania mieszczą się na szerokość, natomiast męża już nie). Jeśli chodzi o obsługę klienta to tu już mam spore zastrzeżenia - generalnie jedne z drzwi były bardzo porysowane, co zostało zgłoszone na reklamację 17.04. Czas oczekiwania miał być spory, bo do początków czerwca (wydłużony przez pracownicę sklepu, w którym ją odbierałam o ok. tydzień "w razie w"). 19.06 nadal nie otrzymałam drzwi, podczas kontaktu telefonicznego ze sklepem otrzymałam informację, że do 10.07 drzwi powinny już do mnie dotrzeć. Minął i ten termin - drzwi brak. Podczas wizyty w sklepie otrzymałam kolejny termin, że "do końca przyszłego tygodnia (czyli do 22.07) już na pewno drzwi otrzymam. 21.07 otrzymałam telefon, że drzwi nadal nie dotarły, cały czas dostawa jest przesuwana i nie obiecują mi już żadnego terminu dostawy, po prostu jak drzwi dotrą do sklepu to dadzą mi znać... Także na chwilę obecną czekam na drzwi już ponad 3 miesiące.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 lip 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Sprawa została przekazana do kierownictwa celem wyjaśnienia. Pracownicy będą się z państwem kontaktować.
18 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

meble HUGO

Niestety to był mój pierwszy i ostatni zakup w sklepie Abra...zamówienie zostało złożone w listopadzie jak się nie mylę 10 listopada, czas realizacji 10 dni, nikt się nie odezwał więc postanowiłam zadzwonić. Pani w centrali stwierdziła, że nie wie co się dzieje z tym zamówieniem i ma oddzwonić, niestety nie oddzwoniła, po 2 dniach zadzwoniłam ponownie. Tym razem odebrał Pan i powiedział, że kanapy jadą do oddziału-Lęborka. W ramach, że tyle czekałam poprosiłam o rabat w formie dowiezienia tych kanap do Pałubic, ale najpierw muszę zapłacić. Dostałam maila, który był napisany bez składu i ładu, że może udzielą rabatu a może nie. Przyjeżdżam do sklepu zapłacić a pan, bardzo nieprzyjemny, powiedział, że nie udzielicie mi takiego rabatu. Moim zdaniem powinnam wcześniej zostać poinformowana o tym, że tego rabatu nie udzielicie. Nikomu nie polecę tego sklepu, w taki sposób jaki została potraktowana. Może to małe zamówienie, ale jakiś szacunek się należy...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 gru 2023
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Przy zamówieniu została wybrana forma płatności: odbiór osobisty, dlatego należało uiścić opłatę przed dostarczeniem towaru. Składając zamówienie w sklepie internetowym nie mamy opcji płatności za pobraniem. Wyjaśnimy sytuację z salonem realizującym Pani zamówienie, o sytuacjach związanych z zamówieniem powinna być Pani informowana na bieżąco.
6 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Po 10 dniach od złożenia zamówienia oraz opłaceniu dostałam telefon z Abry, że niestety producent nie produkuje juz stało w tym kolorze. Pani zaproponowała mi stół w innym kolorze, natomiast nie mogłam go nigdzie zobaczyć (pani stwierdziła,żeby poszykała sobie tego koloru w internecie). Nie chcąc zamawiać w ciemno czegoś, czego nie mają nawet zdjęcia na stronie sklepu zrezygnowałam z zamówienia. Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, dopiero po mojej interwencji po 7 dniach od rezygnacji okazało się że Pani, która do mnie dzwoniła, nie zrobiła anulowania tego zamówienia i cały czas "wisiało" w realizacji! Dopiero po mich telefonach dokonali anulowania zamówienia i zwrócili pieniądze. Poza tym Pani na infolinii sklepu Abry była niemiła i momentami wręcz bezczelna, mówiąc mi że robi mi łaskę oddzwaniając do mnie i informując mnie o sytuacji ze zwrotem pieniędzy. Żenada! nie polecam nikomu tego sklepu!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 lis 2023
Przepraszamy za zaistniałą sytuację z brakiem towaru. Sklep od razu powinien poinformować, że w związku z tym, że zamówienie nie może zostać zrealizowane zostanie wykonana korekta zamówienia i zlecony zwrot środków. Kwestie zamówienia powinny być ustalane bezpośrednio ze sklepem realizującym, a nie z infolinią.
20 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Reklamacja narożnika to jakaś kpina , dzień po zakupie zgłosiłam reklamację tj.26.06.2023 do dnia dzisiejszego 20.07.23 problem nie został rozwiązany , najpierw przywieziono mi drugi naroznik który miał większe uszkodzenia niż ten co zareklamowałam. Następnie po kilku dniach Pan z serwisu zadzwonił że przyjedzie rano wymieni uszkodzenie , lecz nie mogłam być rano w domu ponieważ pracuje , miał ktoś skontaktować się ze mną w celu uzgodnienia nowego terminu i do dnia dzisiejszego cisza . Nie polecam sklepu Abra choć meble mają ładne ale nigdy więcej nie zrobię tam zakupów ponieważ czas i jakość reklamacji to jest porażka i kpina z klienta, odradzam ten sklep. Nigdy w życiu nie miałam problemu z żadnym innym sklepem tak jak z Abra
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 lip 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Sprawa została przekazana do kierownictwa. Nasi pracownicy będą się z państwem kontaktować.
6 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma wprowadza w błąd. Realizacja nie jest do 8 dni a od 5 do 8 tygodni! Później dzwonia i się tłumaczą. Narożnik przyszedł uszkodzony.... TRAGICZNA jakość wykonania!!!! Płyta pazdzierzowa zamoknieta,dziura w podłokietniku,z której wychodziło wypełnienie, niekompletne nóżki,złamana listwa drewniana,uszkodzony-przetarty materiał na rogach, niechlujnie wykonane obicie materiałem,który się marszczył. Wypoczynek wyglądał jak wyjęty ze śmietnika!!!!! Szybka reakcja zwrotu gotówki,tylko dlatego,że zagrozilismy rzecznikiem praw konsumenta. Pani na infolinii powiedziala,ze żadnego zwrotu nie dostaniemy. Oni w miarę możliwości będą dokonywać napraw reklamacyjnych. Nie polecam, UWAŻAJCIE na Abra Meble.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
17 paź 2023
Przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia i za jakość otrzymanego produktu. Na zwrot nie miały wpływu Państwa groźby. W zaistniałej sytuacji należało przesłać formularz odstąpienia od umowy lub reklamacyjny i poczekać na decyzję z działu reklamacji. Przypominamy również, że mogli Państwo nie przyjąć towaru.
30 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Totalny brak kontaktu z klientem. Czas realizacji zamówienia ( od 5 do 10 dni roboczych)podawany przez firmę ma się ni jak do rzeczywistości. Ja czekam już 5 tydzień i w dalszym ciągu nie mam zamówionych mebli. Kiedy zadzwoniłem do salonu i chciałem uzyskać jakiekolwiek informacje co sie dzieje z moim zamówieniem pracownik powiedział ze mają owszem moje zamówienie ale dotarło częściowo uszkodzone i musieli je odesłać. Nie zostałem nawet poinformowany o zaistniałej sytuacji. Finalnie nie mam nawet bladego pojęcia kiedy otrzymam moje meble które tak na marginesie od samego początku sa zapłacone . Pozdrawiam i nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
31 sie 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie celem pilnego wyjaśnienia. Nasi pracownicy będą się kontaktować w tej sprawie.
9 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Po prostu porażka, zamówiłem w sklepie internetowym, płytki dekoracyjne. Podczas składania zamówienia na stronie pisało czas realizacji 2 tygodnie, po paru dniach zadzwoniła Pani ze sklepu z informacja że realizacja zamówienia potrwa 4 tygodnie. Po tym terminie zadzwoniłem do sklepu z zapytaniem co z zamówieniem, otrzymałem informacje ze sprawdzą co z zamówieniem. Następnego dnia zadzwoniono z informacją że towar jest niedostępny. A ja nadal bym czekał na zamówienie po prostu porażka nikomu nie polecam. Na koniec otrzymałem e maila o anulowaniu zamówienia, z mojej winy ze względu na rzekome nie opłaceniu za towar .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
12 cze 2023
Bardzo nam przykro z powodu anulacji zamówienia. Niestety otrzymaliśmy informację od dostawcy, że nie jest w stanie zrealizować tego zamówienia, dlatego zamówienie zostało anulowane. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizowane był na czas, aczkolwiek na sytuacje niezależne od nas nie mamy wpływu.
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie opóźnione kilka dni, wysłane po kilku interwencjach na infolinii. Infolinia odsyła do sklepu stacjonarnego, sklep stacjonarny twierdzi że nie wie co przyjeżdża z dostawą i będą wiedzieć dopiero po rozpakowaniu ciężarówki. Infolinia przez kilka dni nie potrafi podać dokładnego terminu realizacji (na stronie do 7 dni), a cała rozmowa przebiega w tonie "Nie wiem w ogóle o co Panu chodzi, przecież termin jeszcze nie minął, a ja nie wiem kiedy będzie dostawa. Pan zadzwoni jak termin minie". Z towarem ostatecznie wszystko ok - nieuszkodzony i taki jak miał być. Jednak zdecydowanie NIE polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
15 gru 2023
Zamówienia wysyłane są wg kolejności wpłynięcia i po ich skompletowaniu. Zamawiając 15sztuk danego towaru może okazać się tak, że nie jest on dostępny "od ręki". Towar został wysłany jak najszybciej było to możliwe. Przepraszamy za kilka dni opóźnienia. Cieszymy się, że są Państwo zadowoleni z zamówionych produktów.
17 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Fatalne doświadczenie, firma nie wywiązuje się z umowy ani nie dotrzymuje zaproponowanych terminów. Zamówienie ostatecznie nie doszło do skutku, po długim czasie oczekiwania zostało anulowane przez Abra Meble i łaskawie umożliwiono mi złożenie kolejnego zamówienia z jeszcze dłuższym terminem oczekiwania. Na infolinii brak jakiejkolwiek wiedzy i dodatkowo chamstwo, wliczając w to rozłączanie się konsultanta. Najgorszy sklep w jakim miałem szansę dokonywać zakupów. Sklepy twierdzą, że strona to "osobny byt" i oni nie mają na nic wpływu, przy zamówieniu online.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
19 gru 2023
Informowaliśmy Pana, że system nie zadziałał prawidłowo i zamówienie nie zostało przekazane do realizacji zaraz po tym jak skontaktował się Pan z nami. Prosiliśmy o ponowne złożenie zamówienia, dołożylibyśmy wszelkich starań, aby zostało zrealizowane jak najszybciej ze względu na wcześniejszy okres oczekiwania. Zamówienie wcale nie zostało anulowane po długim czasie oczekiwania, a w momencie, kiedy problem został zauważony. Przeprosiliśmy za zaistniałą sytuację.
28 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdecydowanie nie polecam. Zamówiłam komodę przez stronę internetowa sklepu Abra Meble i już ponad miesiąc na nią czekam. Na stronie internetowej podczas składania zamówienia pisze ze dostawa trwa od 5-10 dni a tu już miesiąc minął a komoda nadal nie została dostarczoana. Dzwoniłam kilka razy do sklepu i oni twierdzą ze to wina producenta. Żałuje ze kupiłam u nich, tylko karzą czekać i nic nie robią. Tylko wprowadzają klienta w błąd na ich stronie internetowej pisząc ze czas wysyłki to 5-10 dni. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
2 paź 2023
Dziękujemy za przesłanie opinii. Została ona przekazana do oddziału realizującego zamówienie. Nasi pracownicy będą się z Państwem kontaktować. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Tragedia

W niektórych szafkach i szafie brak elementów do złożenia. Niejasne instrukcje. Ciężkie do złożenia. Co do samego zamówienia, słaby kontakt ze sklepem. Radzę uważać na zamówienia internetowe bo i tak na infolinii będą was zbywać abyście dzownil do sklepu stacjonarnego. Do sklepu stacjonarnego ciężko się dodzwonić. Na plus jedynie to że sklep zlitował się i na mój koszt przysłał szybciej kanapę. Drugi transport (mebli) droższy o 50 zł od transportu na stronie. Nie polecam tego sklepu internetowego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
7 gru 2023
Prosimy o złożenie reklamacji w przypadku braków w paczkach. Za pakowanie i tworzenie instrukcji odpowiedzialny jest producent, jeśli mają Państwo pytania - prosimy o kontakt - pomożemy na tyle, na ile będziemy potrafili. W potwierdzeniu mailowym zamówienia złożonego przez internet i realizowanego przez sklep stacjonarny przychodzi informacja o sklepie i namiarach. W sklepie internetowym jest jedna stawka, uzależniona od kodu pocztowego - skąd zatem wzięła Pani drugi transport?