samplestore.pl- Logo - Opinie

samplestore.pl 
Opinie:

Opinie (1165) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1243)

samplestore.pl- Logo - Opinie

samplestore.pl 
Opinie:

Opinie (1165) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1243)

Podsumowanie Opinii

Opinie na temat samplestore.pl są przeważająco pozytywne. Klienci bardzo często chwalą szybki czas dostawy oraz profesjonalny, indywidualny i pomocny poziom obsługi klienta. Jakość produktów, ich oryginalność oraz staranne wykonanie są regularnie podkreślane jako atuty sklepu. Dodatkowo, wielu klientów pozytywnie ocenia estetyczne pakowanie oraz miłe dodatki do zamówień, takie jak słodycze czy upominki. Zgodność towaru z opisem i rozmiarem również jest najczęściej oceniana pozytywnie. Niektórzy klienci wyrażają niezadowolenie z powodu opóźnień w dostawie oraz sporadycznych niezgodności towaru z opisem lub rozmiarem. Pojawiają się także pojedyncze negatywne uwagi dotyczące braku reakcji lub trudności z uzyskaniem informacji od sklepu oraz uszkodzeń opakowań.

Ten tekst został wygenerowany automatycznie przez system AI na podstawie opinii użytkowników.

Czy te informacje były dla Ciebie pomocne?

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu samplestore.pl/

 Sortuj  
Community member 
1 Opinie
Odpowiedź ze sklepu samplestore.pl
Szanowny Panie, zamówienie było realizowane zgodnie z informacją o czasie wysyłki, widoczną przy produkcie w momencie zakupu. Bluza nie była dostępna od ręki – czekaliśmy na dostawę, o czym została Pani poinformowana. W takich sytuacjach zawsze istnieje możliwość anulowania zamówienia lub zwrotu, z czego można skorzystać bez problemu. Zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu – chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Z poważaniem, Team SampleStore
Community member 
1 Opinie
Community member 
1 Opinie
Community member 
1 Opinie
Przesyłka jeszcze nie dotarla
Odpowiedź ze sklepu samplestore.pl
Przesyłka została zakupiona 24.12 i nadana 30.12, co jest zgodne z informacją podaną przy zamówieniu. Kurier odebrał paczkę, numer przesyłki: 615378736502222133345871. Obecnie mamy okres sylwestrowo-noworoczny, w którym firmy kurierskie nie realizują standardowych doręczeń. Brak doręczenia w tym terminie nie wynika z winy sprzedawcy, tylko z harmonogramu pracy kuriera. Prosimy o sprawdzenie statusu przesyłki u przewoźnika i zaprzestanie wprowadzania w błąd innych użytkowników.
Community member 
1 Opinie
Community member 
2 Opinie

Polecam!!!

Bardzo dobry kontakt ze sprzedawcą.Profesjonalna miła obsluga.Szybka dostawa.Polecam!!!
Odpowiedź ze sklepu samplestore.pl
Dziękujemy serdecznie za tak pozytywną opinię! 🖤 Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z kontaktu z naszym zespołem, obsługi oraz szybkiej dostawy. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy klient czuł się u nas wyjątkowo. Zapraszamy ponownie i oczywiście polecamy się na przyszłość!
Community member 
1 Opinie
Community member 
1 Opinie
Community member 
1 Opinie
Jakoś świetna, buty wygodne zgodne ze wszystkim na stronie. naprawdę bardzo polecam!!!
Odpowiedź ze sklepu samplestore.pl
Dziękujemy serdecznie za tak wysoką ocenę! To ogromna motywacja dla całego naszego zespołu. Cieszymy się, że zakupy w SampleStore spełniły Pani oczekiwania. Zapraszamy ponownie i życzymy samych wyjątkowych stylizacji!
Community member 
1 Opinie
Nic nie trzeba więcej Wszystko jest na najwyższym poziomie Jestem bardzo zadowolony
Odpowiedź ze sklepu samplestore.pl
Serdecznie dziękujemy za wysoką ocenę i zaufanie!
Community member 
1 Opinie

Wpadka w zamówieniu

Zamówiłem bluze Essentials w kolorze jasnoszarym a dostałem ciemnoszarą
Odpowiedź ze sklepu samplestore.pl
Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość i doprecyzowanie. Zamówienie dotyczyło produktu Bluza z Kapturem Fear of God Essentials Fleece Hoodie Light Heather Gray (FW24). W momencie realizacji zamówienia wystąpił brak dostępności tego wariantu kolorystycznego, dlatego do przesyłki został dołączony inny wariant bluzy Fear of God Essentials - Dark Oatmeal (SS22), będący produktem oryginalnym i o tej samej wartości. Przepraszamy za brak wcześniejszej informacji - nie było to naszym zamiarem. Jeżeli otrzymany wariant nie spełnia Pana/Pani oczekiwań, prosimy o kontakt — zaproponujemy rozwiązanie satysfakcjonujące dla obu stron. Zależy nam na uczciwej obsłudze i wyjaśnieniu sytuacji. Z poważaniem, Ceo Michał Sokołowski
Community member 
1 Opinie
Community member 
1 Opinie
Polecam
Community member 
1 Opinie
Community member 
1 Opinie
Community member 
2 Opinie
Community member 
1 Opinie
Community member 
1 Opinie
Bardzo szybka dostawa śladów wleciały
Odpowiedź ze sklepu samplestore.pl
Bardzo dziękujemy za zakupy w naszym sklepie! Zapraszamy ponownie!
Community member 
4 Opinie
Community member 
1 Opinie