Podsumowanie Opinii
Opinie na temat planteon.pl są przeważająco pozytywne. Klienci bardzo często podkreślają wysoką jakość oferowanych produktów, doceniając ich świeżość, aromat i naturalny skład. Wielu klientów chwali bardzo szybką realizację zamówień i sprawną dostawę przesyłek. Doceniane są również estetyczne, szczelne oraz wygodne opakowania, które ułatwiają przechowywanie i użytkowanie produktów. Klienci są także zadowoleni z szerokiego wyboru i różnorodności produktów dostępnych w sklepie. Obsługa sklepu oceniana jest jako bardzo miła, profesjonalna i pomocna, a klienci doceniają dobrą komunikację na każdym etapie zamówienia.
Ten tekst został wygenerowany automatycznie przez system AI na podstawie opinii użytkowników.
Czy te informacje były dla Ciebie pomocne?
Opinie nt. sklepu planteon.pl
Sortuj
Zawiodłam się niesamowicie. Zamówiłam mak na wszystkie świąteczne wypieki, dziś przy próbowaniu okazuje się że mak jest do niczego! Jest gorzki, wygląda jak wióry, wypieki są beznadziejne…
Odpowiedź ze sklepu planteon.pl
Dzień dobry,
Bardzo dziękujemy za Pani opinię. Jest nam niezmiernie przykro z powodu opisanej sytuacji, szczególnie że dotyczy ona przygotowań do świątecznych wypieków.
Zauważyliśmy, że zamówienie obejmowało szerszy asortyment produktów. Chcielibyśmy wyjaśnić, czy pozostałe artykuły spełniły Pani oczekiwania, a problem dotyczył wyłącznie wspomnianego maku. Jakość naszych towarów jest dla nas priorytetem, dlatego prosimy o bezpośredni kontakt w celu złożenia formalnej reklamacji na ten konkretny produkt. Pozwoli nam to na weryfikację partii towaru oraz zaproponowanie Państwu satysfakcjonującego rozwiązania.
Z wyrazami szacunku,
Mateusz z Planteon
Od lat u Państwa kupuje i zawsze obsługa i przyprawy na wysokim poziomie. Pozdrawiam serdecznie 😁
Odpowiedź ze sklepu planteon.pl
Dziękujemy za Państwa cenny czas poświęcony na wystawienie nam opinii.
Zapraszamy też do sprawdzenia nowości! Warto 😁
https://planteon.pl/nowosci
Brak zwrotu pieniędzy.
Błąd po stronie InPostu lub serwisu Planteon spowodował, że opłacone zamówienia dodawały się jako zamówienia „za pobraniem”. Żeby otrzymać paczkę musiałam opłacić zamówienie drugi raz, dzwoniłam i dostałam informację, żeby wysłać maila. Nie dostałam żadnego potwierdzenia ani zwrotu pieniędzy.
Zamówienie nie zostało zrealizowane!!!!!
Odpowiedź ze sklepu planteon.pl
Dzień dobry,
Bardzo dziękujemy za opinię, choć jest nam przykro z powodu Pani niezadowolenia. Chcielibyśmy wyjaśnić, że Pani zamówienie z dnia 29.12.2025 przypadło na okres zaplanowanej przerwy świąteczno-noworocznej.
Zgodnie z komunikatem zamieszczonym na naszej stronie głównej 11 grudnia, zamówienia złożone po 18 grudnia są realizowane w pierwszej kolejności od dzisiaj, tj. 7 stycznia 2026. Pani paczka jest już przygotowywana i zostanie wysłana w najbliższym możliwym terminie.
Mamy nadzieję, że jakość produktu zrekompensuje czas oczekiwania. Pozostajemy do Pani dyspozycji.
Z wyrazami szacunku, Mateusz Szczepański
Wszystko z paczką w porządku, przyprawy dobrze zapakowane
Odpowiedź ze sklepu planteon.pl
Dziękujemy za Państwa cenny czas poświęcony na wystawienie nam opinii.
Zapraszamy też do sprawdzenia nowości! Warto 😁
https://planteon.pl/nowosci
Produkty wysokiej jakości, szybka realizacja zmówienia
Odpowiedź ze sklepu planteon.pl
Dziękujemy za Państwa cenny czas poświęcony na wystawienie nam opinii.
Zapraszamy też do sprawdzenia nowości! Warto 😁
https://planteon.pl/nowosci
Bardzo dobry kontakt.Sprawna i zgodna z zamówieniem wysyłka.
BRAK KONTAKTU Z KURIEREM (STRACONY DZIEŃ ) UTRATA ZAUFANIA.
Odpowiedź ze sklepu planteon.pl
Dzień dobry,
Dziękujemy za Państwa opinię. Bardzo nam przykro z powodu niedogodności wynikających z braku kontaktu ze strony kuriera oraz straconego czasu.
Chcielibyśmy wyjaśnić, że jako sklep korzystamy z usług zewnętrznych firm przewozowych i niestety nie zawsze mamy bezpośredni wpływ na bieżącą komunikację kuriera z odbiorcą w dniu dostawy. Państwa zgłoszenie jest dla nas sygnałem, aby baczniej przyglądać się jakości usług świadczonych przez naszych partnerów logistycznych.
Mamy nadzieję, że mimo tych trudności z dostawą, zamówione produkty spełnią Państwa oczekiwania. W razie dalszych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem,
Mateusz z Planteon
kupiłam orzechy nerkowca - łamane. Niestety były czymś namoczone - paliły w gardle nawet po płukaniu jamy ustnej. Chemia, wszędzie chemia! smutne to.
Odpowiedź ze sklepu planteon.pl
Dzień dobry,
Jeśli to możliwe, to bardzo proszę o zgłoszenie reklamacji na produkt, który nie spełnił Pańskich oczekiwań w odpowiedzi na maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia, co ułatwi komunikację. Adres do korespondencji: reklamacja@planteon.pl
Każda reklamacja uruchamia procedury mające na celu poprawę jakości naszych usług oraz blokowanie produktów w stosunku do których powstały najmniejsze wątpliwości.
Przepraszamy za zamieszanie.
Z wyrazami szacunku,
Mateusz Szczepański
Wszystko jak najlepszej jakości. Polecam i na pewno jeszcze skorzystam.
Odpowiedź ze sklepu planteon.pl
Dziękujemy za Państwa cenny czas poświęcony na wystawienie nam opinii.
Zapraszamy też do sprawdzenia nowości! Warto 😁
https://planteon.pl/nowosci
Szybko; sprawnie i bezpiecznie; POLECAM
Odpowiedź ze sklepu planteon.pl
Dziękujemy za Państwa cenny czas poświęcony na wystawienie nam opinii.
Zapraszamy też do sprawdzenia nowości! Warto 😁
https://planteon.pl/nowosci
Elegancko i estetycznie zapakowane. Bardzo ładne.
Odpowiedź ze sklepu planteon.pl
Dziękujemy za Państwa cenny czas poświęcony na wystawienie nam opinii.
Zapraszamy też do sprawdzenia nowości! Warto 😁
https://planteon.pl/nowosci