Abra Meble- Logo - Opinie

Abra MebleOpinie

: 2200Dobry

3,97

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Opinie zweryfikowana (845) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2200)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


22 paź 2022
Na razie skręciłem tylko jedną komodę. Trochę się obawiałem, że płyta z której jest wykonana jest trochę cienka (wyczytałem gdzieś, że to 16mm), ale tu zaskoczenie - płyta w miejscach strategicznych ma grubość 17mm, a w pozostałych 16mm. Płyta przy tym jest bardzo sztywna i mocna, a przy tym bardzo ładna. Rysunek słojów drewna wyczuwalny pod palcem. Nie jestem pewien czy powierzchnia jest lakierowana - na wszelki wypadek pomalowałem blat lakierem bezpodkładowym (Vidaron - dobra cena za 0,75l ok. 30 PLN). Słaby punkt komody to nóżki - a właściwie ich brak. Mam zamiar z płyty 18mm wyciąć trzy wsporniki (komoda jest dwurzędowa - 2x3 szuflady) o szerokości ok. 10 cm , i dopiero do nich przymocować nóżki z prawdziwego zdarzenia, regulowane, tak aby mebel nie uległ uszkodzeniu np. w wyniku zalania mieszkania.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


16 paź 2022
Na stronie internetowej było podane, że termin dostawy towaru to 5-10 dni roboczych. Gdy po upływie tego terminu dzwoniłem do sklepu aby dopytać o planowany termin dostawy to dowiedziałem się, że pracownik nie jest w stanie podać mi tego terminu. Na moją sugestię, że jest już po terminie wskazanym na stronie przy zamówieniu uzyskałem odpowiedź, że "oni tam tak piszą ale zazwyczaj trwa to dużo dłużej ok. 20 dni roboczych". Na dowód mam potwierdzenie zamówienia na w którym jest napisane, że dostawa towaru zostanie zrealizowana w ciągu 5-10 dni roboczych, zresztą na stronie internetowej cały czas jest 5-10 dni roboczych. Druga sprawa to jak już towar dotarł do magazynu z którego firma kurierska miała mi go dostarczyć to czekałem kolejne dni dokładnie od poniedziałku do soboty. O ile do sklepu jeszcze mogłem się dodzwonić to na podany numer firmy kurierskiej już nie. A pracownicy sklepu mówili mi, że to już poza nimi bo towar został przekazany i żebym kontaktował się z firmą kurierską, do której nie mogłem się przecież dodzwonić a innego kontaktu nie miałem. W końcu firma ta odezwała się ale dopiero po tym jak poprosiłem pracownika sklepu o adres tej firmy i powiedziałem, że przyjadę osobiście do nich aby ustalić termin dostawy. Trzecia sprawa to jakość wykonania. Zamówione były dwie sofy, jedna była ok natomiast w drugiej nie można było założyć oparcia ponieważ mocowania oparcia były źle przykręcone. To już osobiście poprawiłem jak również przykręcenie nóżki, która również była źle przymocowana i po prostu odpadała. Podsumowując to brak rzetelnych informacji, po zamówieniu i opłaceniu nikt w firmie nie był w stanie ustalić na jakim etapie jest realizacja zamówienia, problemy z firmą kurierską i wady dostarczonego produktu. No to taka jest moja opinia.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu Abra Meble

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
15 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
15 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
6 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
2 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 lis 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
31 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
31 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
31 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
30 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
30 paź 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
8 dni temu
Zgłosiłem reklamację Narożnika Bergamo L lewy Viton 203 - po rozpakowaniu narożnika stwierdziłem uszkodzenie oparcia bocznego polegającego na wgnieceniu (dziura) konstrukcji szkieletowej i obicia tapicerskiego. Na zgłoszoną reklamację otrzymałem odpowiedź od Abra Meble: Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że zgłoszona reklamacja o numerze 0000325508 została uznana za niezasadną i odrzucona. W celu uzyskania szczegółowych informacji w sprawie, prosimy o kontakt ze sklepem. Dziękujemy. W sklepie firmowym ABRA w Inowrocławiu uzyskałem szczegółową informację w sprawie: Szanowny panie, w odpowiedzi na zgłoszoną nam w dniu 07.11.2022 roku reklamację informuję, że została ona odrzucona przez producenta. Przedstawiona „wada” to ozdobny wciąg na boczku, a nie uszkodzenie. Według mnie wgniecenie (dziura) w obiciu tapicerskim przedstawione na załączonych zdjęciach, to nie „ozdobny wciąg”. Na stronie internetowej sklepu Abra Meble na zdjęciach prezentujących Narożnik Bergamo L lewy Viton 203 nie ma żadnego „ozdobnego wciągu”, co obrazuje załączone zdjęcie. Rozpatrzenie złożonej reklamacji polegające na wmówieniu klientowi, że wgniecenie (dziura) to „ozdobny wciąg” uważam za żałosne i upokarzające. Nie polecam zakupów w Abra Meble.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
12 lis 2022
Witam za długi czas oczekiwania na meble ,nikt nie trzyma ustalonego terminu dostarczenia,piszę że realizacja zamówienia do 10 dni ja czekałam ponad 21 dni i tylko jedną szafę mi przywieziono,gdzie zapłaciłam z góry za dwie.Dopiero po mojej interwencji kilka krotnych telefonach bo nikt nie raczył telefonów w sklepie odbierać dopiero po skardze złożonej na infolinii dostałam bezpośredni telefon do kierownika ,który zrealizował tylko jedno zamówienie szafy a na drugą do tej pory czekam,gdybym wiedziała że tak będzie to bym u kogoś innego w Firmie zamówienie złożyła, Panowie którzy przywieźli transportem szafę ,nie zwaźając na naklejki na kartonach uwaga szkło deptali chodzili po wszystkich kartonach(paczkach )w których była szafa nie zwaźając że mogą uszkodzić ,że mogą lustra popękać po zwróceniu im uwagi stwierdzili bym sobie składała reklamacje nie zważając że już szafa była zapłacona z moich pieniędzy więc nie mieli prawa po niej chodzić !,masakra dawno tak braku profesjonaizmu nie widziałam,dosłownie nie polecam w Abra kupować przy takim podejściu sprzedaży !
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 dni temu
Opinia nie jest prawdziwa. Zamówienie zostało anulowane przez Panią.
 Opinia zweryfikowana
9 dni temu
Bardzo długie oczekiwanie n.a dostarczenie produktu. Brak informacji o powodach niedotrzymywania terminu. Zakup 20.10.2022 r. Telefon do infolinii 04.11.2022 r. i zapewnienie, że przed 11.11.2022 r. będzie dostarczony mebel. Dopiero po wysłaniu e-maila 19.11.2022 r. ktoś się do mnie odezwał i wreszcie 22.11.2022 r. dostarczono mi zamówiony mebel. Transport bez zarzutu, mili panowie szybko i sprawnie, wcześniej dostałam telefon z określeniem czasu dostawy. Na przyszłość proszę informować klienta o opóźnieniach. Lepsza gorsza informacja niż żadna. Ze zrozumieniem przyjęłabym problemy z dostawą.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Dziękujemy za przesłaną opinię. Oczywiście informacja o opóźnieniu powinna wyjść od nas, bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację.
 Opinia zweryfikowana
11 dni temu
Informacja na stronie wskazuje, że dostępność towaru do 10 dni roboczych (gres). Kolejnego dnia dzwoni miła Pani, że strona kłamie i do 4 tygodni towar powinien być. Po 4 tygodniach dzwoni, że zamówienie gotowe. Jedziemy, zamówienie wydawane i okazuje się, że ktoś pomylił połowę zamówienia i cześć płytek jest nie taka jak powinna. Pieniądze zwrócono za błędna część, ale to, że musimy czekać kolejne tygodnie na dostarczenie płytek zamówionych już z innego sklepu i mamy opóźnienie w wykonczeniu domu to już inna sprawa. Dodam, że zamówienia były x 2. W drugim powtórzyła się historia z terminem dostawy na www i telefonem od Pani. Zamówienie ostatecznie anulowaliśmy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
6 dni temu
Przepraszamy za pomyłkę, która nastąpiła i w związku z tym za niemożność wcześniejszego zakończenia remontu.
 Opinia zweryfikowana
12 lis 2022
Zamówienie złożyłem 12.10.22 do tej pory nie dostałem żadnej wiadomości na temat mojego zamówienia przez ostatnie 4 dni próbowałem dodzwonić się do wybranego sklepu stacjonarnego w którym to miało być zrealizowane moje zamówienie Nie jestem zadowolony!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Abra Meble
13 dni temu
Zamówienie zostało złożone 12-10-2022 z terminem realizacji 35 dni roboczych. W momencie złożenia zamówienia wysyłane są powiadomienia do klienta. Czy dostał je Pan na maila? Jeśli sprzedawca ma klienta w sklepie nie ma możliwości odebrania telefonu.